Yeni 500 adetlik seri numaralı, TS anahtarlık v2 imalatını tamamladım.
asaltek imzalı ve seri numaralı ise, sonrasını zaten biliyorsunuz.
(Ne zaman ve nasıl ulaşabileceğiniz konusu hakkında bilgi sahibi değilim)



Yeni 500 adetlik seri numaralı, TS anahtarlık v2 imalatını tamamladım.
asaltek imzalı ve seri numaralı ise, sonrasını zaten biliyorsunuz.
(Ne zaman ve nasıl ulaşabileceğiniz konusu hakkında bilgi sahibi değilim)



Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Oooo alırım bir dal ^_^
bu daha güzel olmuş ya.
Kare şeklinde olanı mı diyorsun hocam
@koraysuna evet.
Kesinlikle daha güzel olmuş...
Valla bu daha güzel olmuş. Bu defa kaçırmıycam. 😀
Fiyat ne kadar?
fiyat, ne zaman ve nerede satılacağı konusunda hiç bilgim yok. Önceki model ile aynı olur diye tahmin ediyorum.
Aynı öncekiyle.
@gamsizm Kargo da var mı yine?
@gamsizm Abi satışlar ne zaman başlayacak?
bu defa lutfen benim gibi alamayan arkadaslar icin bir öncelik yapilsin
ne bardak ne de anatarlik almaya yetisemedik.
sayin @gamsizm lutfen efenim magduriyetimiz giderilsin
@asaltek ellerine saglik
500 adet var artık yetişirsiniz 🙂 Eskilerin hepsi almaz diye tahmin ediyorum.
@gamsizm
sayin Gamsiz, birlik ve beraberligi herzamankinden daha fazla ihtiyacimiz oldugu bu gunlerde, böyle yuvarlak sözler sarf ederek ne yapmak, nereye varmak istemektesiniz?
isin sakasi bir yana sayin Gamsiz, araya illa tanidik (@hkellecioglu @leventp) mi sokalim yani?
@ronniejamesdio @aytacesmebasi @at @brave @mrt1986 @gilker @ardazeytin @kendifikri @nkarakas @burakozkes
Beyler desteklerinizi bekliyorum...
@recai İlkini bende alamadım!
@recai Ben de alamadım. Google mısınız?
@ronniejamesdio anahtarlıklarin yeni serisi satışa sunulacak. Biz alamayanlara öncelik verilsin diyorum ama dinleyen yok. Kunefe izdihamina dönecek olay
Eh, karta para yükleyelim o halde. Şubatta satışa sunulur. Gerçi ben sadece 500'de kalacağını düşünmüştüm. Koleksiyon değeri azalır ama alamayan arkadaşlar için iyi oldu.
Eskisi bitti. Bu yeni serinin 500 adedi. Yanlış anlaşılmasın fotoda eskisi de var.
İşte bu ya @gamsizm bilgi lütfen kaçırmak istemiyorum.
hadi inşallah bu sefer 17'li bir numara denk gelir umuduyla 😀
Elinize sağlık ancak ben malzemede bir değişiklik bekliyordum. Sözde anahtarlık ancak çizilmeye çok müsait alüminyum. Herkesin de sergileyeceği bir köşe olduğunu düşünmüyorum ki küçükte birşey. Ilk anahtarlikta bir köşede duruyor. Kullanma umuduyla almıştım.
Çok güzel olmuş. Tam da buna benzer bir ikinci versiyon yapsalar diye aklımdan geçiyordu.
Bu sefer alacağım.
Bunu alayım artık, takipteyim. Bu arada bence de öncekinden daha güzel olmuş gibi.
Alamamıştım, kadıköydeki Dreamers'a da kesin çoktan bitmiştir diye gitmemiştim. Bu sefer kesin alacağım. 500 taneyle sınırlı olacak diye üzülüyordum.
satışlar başlayınca bildirim gelsin
bende alıcam bu sefer
Bende alacağım
İstediğimiz numarayı alabiliyor muyuz? Zira plakadan gitmek istiyorum. 🙂
Satışlar başlayınca bende almak isterim. Tahmini bir tarih varmıdır satış için?
@asaltek fotoğraflarda üst gri birinde digerinde alt gri ; random mu çıkacak şansımıza yoksa prototip miydi birisi ?
not: ellerine sağlık , cansın !
Teşekkürler, uzun ince çubuk gibi olan daha önce satılmış model. Yeni satılacak diğeri.
@gamsizm bekliyoruz malları 🙂