https://eksisozluk.com/5gyi-herkesin-kapatmasi--8100351?a=nice

Herkes 5G'yi kapatmış görünüşe göre. Ben de kapattım, Ankara'da merkezi yerlerde bile 5G aktif ettiğimde internet sapıtıyor, google maps sıkıntı çıkartıyor falan. Şarj meselesi malum zaten. 4,5g ile mutluyum ben de. Umarım kalitesini kasıtlı düşürüp de 5G'ye mahkum etmezler bizi.
Siz naptınız açık mı kapalı mı kullanıyorsunuz?

#5G #internet #lte #turkcell #turktelekom #vodafone #kota #hız

BeğenFavori PaylaşYorum yap