@lterlemez 'in linkteki paylaşımından gördüğüm ExplorerPatcher baya güzel bi araçmış.
Genel olarak Windows 10'un görev çubuğunu geri getirse de başka fonksiyonları da var. Boyutu da oldukça küçük 2.4 MB. Aşağıda indirme linkini bulabilirsiniz.

https://github.com/valinet/ExplorerPatcher/releases/tag/22621.3296.64.1_9e9c016

https://teknoseyir.com/durum/1708189

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Piyasalara geri döndüm, Merkez Bankası Mayıs ayında Vadeli Piyasalar'dan USDTRY satış yapmış...

F_USDTRY05 (Mayıs Vadeli): 28,164 kontrat (x1000$) Maliyet: 15,74
F_USDTRY06 (Haziran Vadeli): 50,337 kontrat Maliyet: 15,76
F_USDTRY (Temmuz Vadeli): 100,532 kontrat Maliyet: 15,84
F_USDTRY (Ağustos Vadeli) 149,194 Maliyet: 17,20

Uzlaşma Fiyatı (23.05.2022 tarihine göre):
Mayıs: 15,76
Haziran: 16,07
Temmuz: 16,39
Ağustos: 16,76

Okul tamamen bitsin arkadaşlar viop piyasalarını discorddan sizlere anlatacağım.

#HaftalıkBorsaDeğerlendirmesi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    dolar satışı yapıyor.. Short pozisyon açıyor, Şu şekilde anlatayım Mayıs vadeli'den 28,164 kontrat short (kısa veyahut satış) pozisyon açmış. Maliyeti kaç? 15,74 değil mi, Eğer ki mayıs vadeli 15,74'ün altında kapatırsa merkez bankası kar yapar ama tam tersi olursa m.b zarar yazar. Peki 28,164 kontrat kaç milyon dolar ediyor: 28,164x1000 çünkü vadeli piyasalar da 1 kontrat poz açtığınız da 1000 dolarlık işlem yaptığınız anlamına gelir... TL satışı olur mu hiç.. USD satışı yapıyor..

  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    @dolunay aklınız da soru işareti kalmasın... Sormaktan çekinmeyin.

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Ağustos'ta sağlam kur artışı olabilir demek bu, normal şartlarda ama özellikle haziran, temmuz ve ağustos ayları turizm sezonu olduğu için gelecek olası maliyetsiz döviz girişine güvenerek, düşeceğini düşünüyorlar. Umarım ama ben pek umutlu değilim.

Çok güzel bi teknoloji. Birde USB cihazlar gibi tak kullan versiyonu olsa. İstediğin tüm cihazlar dokunmadan aşırı pratik bir şekilde kullanılabilir.
ATM lerde binlerce kişinin elinden geçen tuşlara basmamak,
telefonda oyun oynarken butona ihtiyaç kalmaz,
TV kumandası arama derdine son,
şarkı değiştirmek için kulaklığa dokunmaya da gerek yok…

Olasılık çok fazla

https://twitter.com/gigadgets_/status/1515249674386563075?s=21&t=1SxT8NAw3gZAVUegQvOkWQ

BeğenFavori PaylaşYorum yap

2 tane tatlı işletim sistemi buldum. #linux
https://reactos.org/ windows sürücülerini ve uygulamalarını yükleyebiliyoruz. vmwarede çalıştırmak için işletim sistemini xp seçin.
http://kolibrios.org boyutuna göre dolu dolu

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#GününEskiFilmi #3HitlikFilmdir

Gizli Gerçek (2000) ‧ Gerilim/Korku ‧ 2 saat 10 dakika Bir profesör ve eşi bir malikanede yaşamaktdır. Kızları üniversiteye gitmiştir. Karı koca tek kalmışlardır. Profesör olan koca çok yoğun olarak bir illaç geliştirmektedir. Fakat eşi evde gizemli olayların olduğunu fark eder. Ve film başlar. Anlatımı, çekimleri ve güzel bir film ortaya çıkmış.

Filme 10 üzerinden 7 veriyorum.

TKDB: https://drive.google.com/drive/folders/17xXafF4q98dwo1jiCtjdmgTdcT2umhiV?usp=sharing

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şekilli MSN Nickleri

ஐ░░░(♥_♥)♀↨┌──── Msn nick ────┐↨♀(♥_♥)░░░ஐ

<º))))><(•ิ_•ิ)> (NİCK) <(•ิ_•ิ)><((((º>

((¯`»`·.,¸¸,.·´↕A↕Ş↕K↕ ═══ (((Msn Nick))) ═══ ↕A↕Ş↕K↕`·.,¸¸,.·´«´¯))

ஐ ░░▒▓███▓▒░░ ♠♠♠♠♠ Msn Nick ♠♠♠♠♠ ░░▒▓███▓▒░░ ஐ

ஐ ♥―♥―♥―♥→ ‼… Msn Nick …‼ ←♥―♥―♥―♥ ஐ

«««¯¯¯¯º~º¯¯¯¯« ( Msn Nick )»¯¯¯¯º~º¯¯¯¯»»»

| ¤ۣۜ..¤ |·°· ~ ·° (Msn Nick) °· ~ ·°·| ¤ۣۜ..¤|

((¯`»¦«´¯)) Msn Nickiniz ((¯`»¦«´¯))

¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ × şekilli harfler × ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸

•:*:• •:*:• •:*:• •:*:• •:*:•şekilli isim yazma •:*:• •:*:• •:*:• •:*:• •:*:•

*•-•´¯`•-» şekilli nick yazma «-•´¯`•-•*.

◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦ isminiz◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦

۩۞۩๑ şekilli msn harfleri๑۩۞۩

(¯`•._.•[ süslü msn nicki ]•._.•´¯)

◦°°◦εїз◦°°◦๑ adını yaz๑◦°°◦εїз◦°°◦

☆*••.•´¯`•.••** rumuzunuz burada **••.•´¯`•.••*☆

˙·٠•● adınıyaz ●•٠·˙

•:*´¨`*:•.☆ süslü nick ☆•:*´¨`*:•.

★••.•´¯`•.••♥en güzel ♥••.•´¯`•.••★

๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ

×÷•.•´¯`•)» şekilli«(•´¯`•.•÷×

˙·٠•●●•٠·˙*¨`*:•. en güzel şekil.•:*¨`*˙·٠•●●•٠·˙

♥♡▂ ▃ ▅ ▆ █ en güzel süslü nick █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥♡

☆.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.•¤ ♡ nick buraya ♡ ¤•.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.☆

☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥ süslünickler ♥´¯`*•.¸¸.♡.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆

(^_^) süslü msn harfleri (^_^)

º)))).•´¯`•. en iyi nick¸.•´¯`•.¸((((º

_(¯`·.____(¯`2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм ¯)_____.·´¯)_

(¯`·»¤¦¤«·´¯) 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм (¯`·»¤¦¤«·´¯)

(_.¤´¯`· 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм ·´¯`¤._)

«•º2011 ๓ยtlยlยк ﻮєtเгรเภ คşкı๓º•»

«§»}¦{«[ 2011 ๓ยtlยlยк ﻮєtเгรเภ คşкı๓ ]»}¦{«§»

(_.·°·._.·°·._. 2011 ๓ยtlยlยк ﻮєtเгรเภ คşкı๓ ._.·°·._.·°·._)

(¯\_/¯`¤´¯×\< 2011 mútlúlúk gétíŕśíń áşkım >/ׯ`¤´¯\_/¯)

((¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯ 2011 mútlúlúk gétíŕśíń áşkım ¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯))

____(¯`2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм ¯)____

»¦« 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм »¦«

.·´¯`·»«* 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм *»«´¯`·.

๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
×÷•.•´¯`•)» Teknoseyir «(•´¯`•.•÷×
˙·٠•●●•٠·˙*¨`*:•. ⓐⓛⓔⓜⓔ ⓘⓝⓐⓣ.•:*¨`*˙·٠•●●•٠·˙
☆.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.•¤ ♡ Teknoseyir ♡ ¤•.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.☆
☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥ 丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂 ♥´¯`*•.¸¸.♡.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆
•°¤*(¯`°´¯)*¤°• ⓐⓩⓡⓐⓘⓛ •°¤*(¯`°´¯)*¤°•.
..•*•..รєภรเz ครlค ..•*•..
°.¸¸.•´¯`» ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ «´¯`•.¸¸.°
۩۞۩♣(¯`•¸•´¯)★¤( Teknoseyir )¤★(¯`•¸•´¯)♣۩۞۩
•–•-• ĎĔĹĨ ĞöŃüĹ •-•–•
»-(¯`v´¯)-» Teknoseyir «-(¯`v´¯)-«
«•´`•.(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•» 丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂 «•´`• .(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•»
¤¸.•´¯`•.¸•.–»[ ⓐⓛⓔⓜⓔ ⓘⓝⓐⓣ ]«- –•.¸¸.•´¯`•.¸¤
—-Oº°‘¨ รTeknoseyir ¨‘°ºO—-.
º°¨¨°º©©º°¨¨°º©sTeknoseyir©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©
.·´¯(_.·´¯(_.·´¯(_ ⓐⓩⓡⓐⓘⓛ _)¯`·._)¯`·._)¯`·.
,-*’^’~*-.,_,.-*~ Teknoseyir ~*-.,_,.-*~’^’*-,
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> Teknoseyir <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
?•?•?/??•?•? รєภรเz ครlค ?•?•?/??•?•?
_|/_-=<><>||[] χαт ηι¢кℓєяι []||<><>=-_|/_
¤º°`¯ ¯`°²º¤æ=¬« ⓐⓛⓔⓜⓔ ⓘⓝⓐⓣ »¬=椺²°`¯ ¯`°º
*®*´¯`*.¸¸.*´¯`*ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ*´¯`*.¸¸.*´¯`*
¸.·`¯`·.¸¸.·`¯`·รsekillinickyazma.gen.tr ·`¯`·.¸¸.·`¯`·.¸
(¯`·.¸¸.-> °º sekillinickyazma.gen.tr º° <-.¸¸.·´¯)
(`¨§/¨´)—»–@-} รєภรเz ครlค {-@–«—(`¨§/¨´)
°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.->ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ<-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
|!¤*’~“~’*¤!||丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂||!¤*’~“~’*¤!|
˙·٠٠•●|●||||●● ●● ●● Teknoseyir ●● ●● ●● |||||●|●•٠٠·˙
๑۩۞۩๑Teknoseyir๑۩۞۩๑
ஐ•▓░▓░▓ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ▓░▓░▓░•ஐ
ஐ─╬╬╬®░░ ♥ xat nicki yaz ♥ ░░ ®╬╬╬─ ஐ
(¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯♥Teknoseyir ♥¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯)
ஐ░░░(♥_♥)♀↨۩۞۩๑ Teknoseyir ۩۞۩๑ ↨♀(♥_♥)░░░ஐ
(¯`·._.·[ (รєภรเz ครlค) ]·._.·´¯)
¨°o.O (ĎĔĹĨ ĞöŃüĹ) O.o°
×÷·.·´¯`·)» (丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂) «(·´¯`·.·÷×
· ··^v´¯`×) Teknoseyir (×´¯`v^·· ·
,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸-(_ (ΣƧΛЯΣƬIП BΣDΣᄂI) _)-,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸
•·.·´¯`·.·• (丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂) •·.·´¯`·.·•
`·.¸¸.·´´¯`··._.· (χαт ηι¢кℓєяι) `·.¸¸.·´´¯`··._.·
facebook şekilli isim,
facebook şekilli isim yazma,
şekilli isim facebook,

º)))).•´¯`•. Facebook sekilli isim¸.•´¯`•.¸((((º

_(¯`·.____(¯`2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм ¯)_____.·´¯)_

(¯`·»¤¦¤«·´¯) 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм (¯`·»¤¦¤«·´¯)

(_.¤´¯`· 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм ·´¯`¤._)

«•º2011 ๓ยtlยlยк ﻮєtเгรเภ คşкı๓º•»

«§»}¦{«[ 2011 ๓ยtlยlยк ﻮєtเгรเภ คşкı๓ ]»}¦{«§»

(_.·°·._.·°·._. 2011 ๓ยtlยlยк ﻮєtเгรเภ คşкı๓ ._.·°·._.·°·._)

(¯\_/¯`¤´¯×\< 2011 mútlúlúk gétíŕśíń áşkım >/ׯ`¤´¯\_/¯)

((¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯ 2011 mútlúlúk gétíŕśíń áşkım ¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯))

____(¯`2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм ¯)____

»¦« 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм »¦«

.·´¯`·»«* 2011 мυтℓυℓυк gєтιяѕιη αşкıм *»«´¯`·.

º¤¦¦ αşкιηℓα уαηιуσяυм ¦¦¤º

»¦« αşкιηℓα уαηιуσяυм »¦«

((¯¨¤» αşкιηℓα уαηιуσяυм «¤¨¯))

«§»}¦{«[ αşкιηℓα уαηιуσяυм ]»}¦{«§»

¥¥¥¥ คşкเภlค אคภเא๏гย๓ ¥¥¥¥

(_.·°·._.·°·._. คşкเภlค אคภเא๏гย๓ ._.·°·._.·°·._)

»¤¤« คşкเภlค אคภเא๏гย๓ »¤¤«

.·´¯`·»«* ÁşĶĨŃĹÁ ŶÁŃĨŶŐŔÚМ *»«´¯`·.

ºº»«ºº ÁşĶĨŃĹÁ ŶÁŃĨŶŐŔÚМ ºº»«ºº

٠٠•••●●●♥♥♥♥❤

ⓐ ⓑ ⓒ ⓓ ⓔ ⓕ ⓖ ⓗ ⓘ ⓙ ⓚ ⓛ ⓜ ⓝ ⓞ
ⓟ ⓠ ⓡ ⓢ ⓣ ⓤ ⓥ ⓦ ⓧ ⓨ ⓩ
◕‿◕ ☮✖ ✗ ✘ ♬ ♪ ♩ ♫ ♪ ☼ ✄ ✂ ✆ ✉ ✦ ✧
♱ ♰ ♂ ♀ ☿ ❤ ❥ ❦ ❧ ™ ® © ♡ ♦ ♢ ★ ☆ ✮ ✯ ☄ ☾ ☽
☼ ☀ ☁ ☂ ☻ ☺ ☹ εїз ஐ ☎ ☏ ✌ ☢ ☣ ☠ ☮☯ ♠ ♤ ♣ ♧ ♥
▲▼►◄ ʊ ϟ ღ ツ ™ ¿ ¡ ❝ ❞ ✿ ღ • *
α в c ∂ ε f g н ι נ к ℓ м η σ ρ q я s т υ v ω x
y z άв ς đ έ f ģ ħ ί ј ķ Ļ м ή ό ρ q ŕ ş ţ ù ν ώ x ч ž
Å Á Ä Ã å á ä ã æ ß b c © Ð d é ê f ƒ g h ï î j k £
m Ñ ñ η ô õ ø Þ þ p q ® § š t ú û µ v w x ý ÿ z ž
¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ × şekilli harfler × ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸
•:*:• •:*:• •:*:• •:*:• •:*:•şekilli isim yazma •:*:• •:*:• •:*:• •:*:• •:*:•
*•-•´¯`•-» aşekilli nick yazma «-•´¯`•-•*.
◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦ isminiz◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦εїз◦°°◦
۩۞۩๑ şekilli msn harfleri๑۩۞۩
(¯`•._.•[ süslü msn nicki ]•._.•´¯)
◦°°◦εїз◦°°◦๑ adını yaz๑◦°°◦εїз◦°°◦
☆*••.•´¯`•.••** rumuzunuz burada **••.•´¯`•.••*☆
˙·٠•● adınıyaz ●•٠·˙
•:*´¨`*:•.☆ süslü nick ☆•:*´¨`*:•.
★••.•´¯`•.••♥en güzel ♥••.•´¯`•.••★
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
×÷•.•´¯`•)» şekilli«(•´¯`•.•÷×
˙·٠•●●•٠·˙*¨`*:•. en güzel şekil.•:*¨`*˙·٠•●●•٠·˙
♥♡▂ ▃ ▅ ▆ █ en güzel süslü nick █ ▆ ▅ ▃ ▂ ♥♡
☆.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.•¤ ♡ nick buraya ♡ ¤•.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.☆
☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥ süslünickler ♥´¯`*•.¸¸.♡.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆

(^_^) süslü msn harfleri (^_^)

Facebook kendin hakkında birşeyler yaz Şekilleri
▄başbeLasıyım…
▀▄▀▄sinir bozucuyum…
▀▄▀▄▀▄inatçıyım…
▀▄▀▄▀▄▀▄anti ciddiyim……
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄kopuğum…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄fotojeniim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄sevimLiim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄asabiyim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄gezmeyi çok severim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄pek..deLi doluyum…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄serseriyim….
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄çabuksinrLenirim..
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀tribe geLemem…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀özentiLerdennefretede
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀kendini beenmişLerden de.
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀arkadaşLarımdan ayrılmam…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀annemi seviyorum(herşeim)…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀kendimi seviyorum(bitaneim)…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀haa bi de O’nu seviyorum(adı lazım değil)
▀▄▀▄▀▄▀▄▀hayatı seviyorum…

İηѕαηı уαşℓαηdırαη çöKєrтєη вυrυşтυrαη уαşαdığı уıℓℓαr dєğiℓ; уαşαуαмαdığı мυтℓυℓυK Kırıηтıℓαrıdır.
FαrKℓıℓıK αуηαdαKi уαηѕıмα dєğiℓ; уαηѕıмαηıη içiηdє ѕαKℓı σℓαη νicdαηdır.
AƒƒєтмєK νє υηυтмαK iуi iηѕαηℓαrıη iηтiKαмıdır.
Cєѕαrєт нiç KσrKмαмαK dєğiℓ KσrKυуα rαğмєη вir şєуℓєr уαραвiℓiρ αğıтℓαr уαKтırмαKтır.
ÇαρKıηℓıK тєηℓєrdє dσℓαşмαK dєğiℓ Kαℓρℓєrdє υηυтυℓмαzı σуηαмαKтır.

▓▒░ ▀▄▀▄ ˙˙Teknoseyir˙˙˙˙ ▄▀▄▀ ░▒▓

(\ /)
( . .) ♥
c(“)(“)

☻/
/▌
/ \

(¯`v´¯)
.`·.¸.·´
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯`·¦¦

▄▀▄●└×►● ♥ ●◄×┘●▄▀▄

◄█▓▒۩۞۩ Teknoseyir۩۞░▒▓█►

….(¯`v´¯)
….. ·.¸.·´
…¸.·´
.. (
☻/
/▌♥♥
/\

★••.•´¯`•.••♥ Teknosyir♥••.•´¯`•.••★
๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ
×÷•.•´¯`•)» Teknoseyir «(•´¯`•.•÷×
˙·٠•●●•٠·˙*¨`*:•. ⓐⓛⓔⓜⓔ ⓘⓝⓐⓣ.•:*¨`*˙·٠•●●•٠·˙
☆.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.•¤ ♡ Teknoseyir ♡ ¤•.¸¸.¤•´¯`•¤.¸¸.☆
☆.¸¸.•´¯`•.¸¸.♡.¸¸.•*´¯`♥ 丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂 ♥´¯`*•.¸¸.♡.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆
•°¤*(¯`°´¯)*¤°• ⓐⓩⓡⓐⓘⓛ •°¤*(¯`°´¯)*¤°•.
..•*•..รєภรเz ครlค ..•*•..
°.¸¸.•´¯`» ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ «´¯`•.¸¸.°
۩۞۩♣(¯`•¸•´¯)★¤( Teknoseyir )¤★(¯`•¸•´¯)♣۩۞۩
•–•-• ĎĔĹĨ ĞöŃüĹ •-•–•
»-(¯`v´¯)-» Teknoseyir «-(¯`v´¯)-«
«•´`•.(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•» 丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂 «•´`• .(`•.¸♥•♥•♥¸.•´).•´`•»
¤¸.•´¯`•.¸•.–»[ ⓐⓛⓔⓜⓔ ⓘⓝⓐⓣ ]«- –•.¸¸.•´¯`•.¸¤
—-Oº°‘¨ รTeknoseyir ¨‘°ºO—-.
º°¨¨°º©©º°¨¨°º©FTeknoseyir ©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©
.·´¯(_.·´¯(_.·´¯(_ ⓐⓩⓡⓐⓘⓛ _)¯`·._)¯`·._)¯`·.
,-*’^’~*-.,_,.-*~ Teknoseyir~*-.,_,.-*~’^’*-,
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> Teknoseyir<-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
?•?•?/??•?•? รєภรเz ครlค ?•?•?/??•?•?
_|/_-=<><>||[] χαт ηι¢кℓєяι []||<><>=-_|/_
¤º°`¯ ¯`°²º¤æ=¬« ⓐⓛⓔⓜⓔ ⓘⓝⓐⓣ »¬=椺²°`¯ ¯`°º
*®*´¯`*.¸¸.*´¯`*ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ*´¯`*.¸¸.*´¯`*
¸.·`¯`·.¸¸.·`¯`·รTeknoseyir ·`¯`·.¸¸.·`¯`·.¸
(¯`·.¸¸.-> °º Teknoseyir º° <-.¸¸.·´¯)
(`¨§/¨´)—»–@-} รєภรเz ครlค {-@–«—(`¨§/¨´)
°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.->ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ<-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
|!¤*’~“~’*¤!||丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂||!¤*’~“~’*¤!|
˙·٠٠•●|●||||●● ●● ●● Teknoseyir●● ●● ●● |||||●|●•٠٠·˙
๑۩۞۩๑Teknoseyir๑۩۞۩๑
ஐ•▓░▓░▓ⓟⓡⓔⓝⓢⓔⓢ▓░▓░▓░•ஐ
ஐ─╬╬╬®░░ ♥ xat nicki yaz ♥ ░░ ®╬╬╬─ ஐ
(¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯♥Teknoseyir ♥¯`·.¤¥§¦§¥¤.·´¯)
ஐ░░░(♥_♥)♀↨۩۞۩๑ Teknoseyir۩۞۩๑ ↨♀(♥_♥)░░░ஐ
(¯`·._.·[ (รєภรเz ครlค) ]·._.·´¯)
¨°o.O (ĎĔĹĨ ĞöŃüĹ) O.o°
×÷·.·´¯`·)» (丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂) «(·´¯`·.·÷×
· ··^v´¯`×) Teknoseyir (×´¯`v^·· ·
,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸-(_ (ΣƧΛЯΣƬIП BΣDΣᄂI) _)-,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸
•·.·´¯`·.·• (丂乇√dムレノ ア尺乇刀丂) •·.·´¯`·.·•
`·.¸¸.·´´¯`··._.· (χαт ηι¢кℓєяι) `·.¸¸.·´´¯`··._.·

 

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 18

#tarihtebugün 1997'de dünyanın en iyi #satranç oyuncusu Garri Kasparov'un, bir bilgisayara yenildiği gün olarak kaydetti. 24 yıl önce bugün, beyazlarla oynayan #IBM'in süper bilgisayarı "Deep Blue" karşısında büyükusta, oyunu terk etti. İnsan beyninin yapay zekaya karşı aldığı bu medyatik mağlubiyet, Antik Yunan döneminden beri insanlığın kendi icatlarının denetimi altına girmekten duyduğu korku ve endişeyi de yeniden gündeme getirdi. Antik Yunan'da belki adına #yapayzeka denmiyordu, ama o zaman da fildişinden oyduğu güzel kadın heykeline tutkuyla bağlı Kıbrıslı heykeltraş Pygmalion vardı. Efsaneye göre Pygmalion, “uyuyan aşk” anlamına gelen “Galatea” ismini verdiği heykele âşık olmuş; tanrıça Afrodit'e "Bana ona benzeyen bir gelin ver" diye yalvarmış; evine döndüğünde de heykelin canlandığını görmüştü.

Yapay zekanın öncülü olan ilk makineler de aslında bir nevi yapay köle olarak tasarlanmıştı. Her zaman olduğu gibi önce hayalgücü ve edebiyat harekete geçmişti. Çin’de 5. yüzyılda kaleme alındığı sanılan Liezi adlı ünlü metinde, Zu kralı Mu’ya takdim edilen bir robotun şarkı söylemesinden, hatta göz kırpmasından söz ediliyordu. Homeros’a göre, tanrılara sofrada üç ayaklı robotlar hizmet etmekteydi. Bugün “otomata” veya “otomaton” denilen robotların öncülerinden en ünlüsü ise bugünkü Şırnak’a bağlı Cizre’de 12. yüzyılda doğan biliminsanı El Cezeri’ydi. 1642'de Pascal'ın icat ettiği hesap makinesinin gösterdiği zeka belirtileri, 18. yüzyıla gelindiğinde bir otomaton çılgınlığına vardı. Aralarında en ünlüsü hiç kuşkusuz "Türk"tü. Avusturyalı mucit Kempelen’in 1770’te yaptığı bu satranç otomatı, zekice kurgulanmış ve içine saklanan bir insan tarafından yönetilen bir oyuncaktan ibaretti ama satranç oynayabilen bir makine fikri, o günden bugüne içimizi heyecan, endişe, korku, hayranlık karışımı hislerle doldurmaya yetiyor. Belki de kölelerin gün gelip isyan edebileceğini bildiğimizden...

Kaynak: #TarihDergi

https://twitter.com/olimpiuurcan/status/1391901515376250882?s=20

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#ikinciel Lenovo Thinkpad x230

FİYAT: 2500 TL

i5-3320m vpro
8 gb ram
240 gb ssd
9 hücreli pil
12.5" 1366x768 ips ekran

AÇIKLAMALAR:
2 yılı aşkın süredir kullanıyorum, bilgisayarcıdan değil ilk sahibinden almıştım. Piyasadaki en dolu x230'lardan olabilir. Thinkpad x230'un baz modelinde 4 gb ram, 320 gb hdd, 6 hücreli pil ve tn panelli ekran vardır. Benim üründe 8 gb ram, 240 gb ssd, 9 hücreli pil ve ips ekran var. İşlemcisi i5-3320m vpro, ek olarak parmak izi okuyucusu da var.

i5-3320m, u takılı 4-5 ve 6. nesil i5'lerden (örneğin i5-6200u) daha güçlüdür. Performans konusunda herhangi bir sorunu yok. Ssd'yi 2017 yılında sıfır olarak almıştım.

Piyasadaki çoğu x230'dan farklı olarak ips ekranlıdır. Farkı görmek için "x230 tn vs ips" videolarına bakabilirsiniz.

9 hücreli pilin orijinal kapasitesi 93.24 Wh, ben aldığımda sağlık durumu %73'tü, şu an %55. 51.67 Wh tam şarj kapasitesi var. Pil tasarrufu modunda wifi açıkken ofis uygulamaları + tarayıcıdan çalıştığımda 3.5-4 saat kullanım sunuyor. Orijinal şarj aletiyle kullanıyorum, herhangi bir sorunu yok.

Bağlantı portları: 2 tane usb 3.0, usb 2.0, sd kart okuyucu, ethernet, vga, mini display port. (mini display port - hdmi kablosunu yanında vereceğim)

Windows 10 pro yüklü ve ürün anahtarı anakarta işlenmiş, işletim sistemi masrafı yok.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#GününEskiFilmi #4HitlikFilmdir

Aynalar (2008) ‧ Korku/Gerilim ‧ 1 saat 52 dakika Çok sürükleyici ve akıcı bir anlatımı olan film. İlk izlediğimde de beğenmiştim. Şimdide yine beğenimi kazandı. Olması gerektiği gibi anlatılmış konu. Sizi sıkmıyor. Bir sonra ki sahneyi merak ediyorsunuz. Film ibdm de 8 puanı hakediyor ama 6 idi puanı. Booş vaktinizde izleyin derim. Aynalarla yapılacak en iyi senaryoyu yazmışlar.

Filme 10 üzerinden 8,5 veriyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap