View this post on Instagram

#karakalem #çizimlerim #myartwork

A post shared by Meral (@merartsanat) on

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhabalar arkadaşlar bir sorum olacaktı.

Geçenlerde doğalgaz abone numaraları değişmiş nedense.Sebeini vs bilmiyorum ama tüm binanın değişmiş.

Şimdi faturayı ödemeye çalıştığımda yeni abone numarasında Enpara'dan baktığımda borç gözükmüyor ama eski abone numarasını girince aynı borç görünüyor.

Burda sıkıntı yok şu ana kadar tabi.

Ama Ziraat bankasından fatura sorgulatınca eskiye değil yeni numaraya borç görünüyor.

"Fatura ödeme" sitelerinden aratınca da sadece eski numaraya borç görünüyor.

Tecrübeli arkadaşlara veya bir fikri olanlara soruyorum. Bunlardan birini ödesem sonra diğer numara için başıma faiz biner mi ileride.

Not: Borç az bir meblağ olmadığı için denemek istemedim birini ödeyip görmeyi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar merhaba,

Turkcell T70 telefonum bugün düştü kırıldı yan tarafı. Ekranın bir kısmı işliyor sadece.

4 yıllık telefon ve değiştirme seçeneğim yok şu an için.

Ekranını değiştirmek için İstanbul'da nereyi önerisisin ve fiyatlar, piyasa nedir, nasıldır?

Edit: gsm iletişim firması güvenilir midir, Orijinal ekran takarlar mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Iphone'dan bilgisayara fotoğraf atmanın kolay bir yolu yok mu?

Apple'da yeniyim o yüzden çözmedim diye düşünüyorum, yardımcı olailecek var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 11

LINKEDIN HESAP HATASI?

Merhaba arkadaşlar, bugün öğleden sonra, yeni aldığım samsung note 9'da yüklü gelen likedin uygulamasına ilk defa tıkladım.

Hiçbir hesap açık değildi(doğal olarak) yani her şey normaldi, ardından benden erişim izinleri istedi klasik bir şekilde: kişilerime erişmek vs. Hiçbirine izin vermeden uygulamayı kapattım. Zaten izin vermeden daha ileriye gidilmiyordu uygulama içerisinde. Hiçbir sıkıntı yoktu.

Ardından az önce bir linkedin bildirimi geldi. Ben de hesap açmam için bir bildirim diye düşünüp tıkladım. Bildirimde bir şey yazmıyordu diye hatırlıyorum ama tam emin değilim. Ardından baktığımda babamın hesabına giriş yaplmış olduğunu gördüm.

Babamın emailini bilmediğim gibi şifresini zaten bilmiyordum. Hemen emailini kontrol ettim acaba benim emailim ile açmıştık da öyle olunca otomatik mi giriş yaptı diye. Ama hayır kendi emaili.

İzin verilen ve bağlı uygulamalara baktım ordan mı bir şey oldu diye, ama babam hiçbir uygulamaya izin vermemiş, bağlı uygulama yok.

Bu çok saçma olay nasıl oldu hiçbir fikrim yok. Babamın benim haberim olmadan girmiş olma ihtimali yok çünkü babam telefona dokunmadı bile şimdiye kadar. Üstelik 5-6 saat önce uygulamayı ilk defa açtığımda hiçbir hesap açık değildi ve babamla farklı illerdeyiz zaten.

Bu konu hakkında bir fikri veya önerisi olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Steam'de arkadaşımın oyununu izlemek istiyorum ama bu hatayı veriyor. Bilgisi olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Plus'taki yıllık indirimden yararlanmak istemiyorum diye aylık abone olacaktım ama enpara işi çözülecek gibi durmuyor ve bende sadece enpara var. Her ay eft ile de uğraştırmak istemiyorum kim bakıyosa o işe. Yıllık olacağım galiba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 12

Anakartımı değiştirdim, Windows etkinleştirilmedi diyor. Bunu nasıl çözüyorduk yardım edebilecek var mı, internette bulamadım.

Ayarlardan donanım değişikliği yaptım diyorum. Eski anakartı göstermeye devam ediyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

Bilgisayar mavi ekran verdiğinde Bill Gates'e okyanus ötesinden attığım bakış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Windows için bi' Android emülatörü arıyorum.

İnternetten araştırdım ama özellikleri yazmışlar hep. Ben kullanım deneyimi nasıl onu merak ediyorum mesela Bluestack en iyisi mi rahatlık açısından?

Not: Bluestack, sponsoru olan uygulamaları yüklemeye zorluyordu yoksa kullandırmam diyodu rahatlık derken bunun gibi şeyleri kastediyorum. Ücretli olabilir ama bedavaysa tam bedava olsun.

BeğenFavori PaylaşYorum yap