Merhaba, bu konuyu daha önce sormuştum ama bir kaç fiyat değişikliği olunca tekrar sormak istedim. Yakın zamanda çocuk sahibi oldu, oyun oynamayı seviyorum ama çok kısıtlı vaktim oluyor. Öğle aralarında Steam Deck ile vakit geçiriyorum ama telefondan da oyun oynamaktayım, özellikle Genshin impact Black Desert Online ve Honkai impact ve Honkai star rail oynuyorum. Elimde POCO F4 GT var ama etmemeye başladı. Önceliğim oyun oynamak, imei işleriyle uğraşmak istemiyorum o yüzden resmi kanallardan almak istiyorum. Aşağıda genel bakımdan tabi ki S 24 Ultra önde ama oyun mevzusu olunca aklım Red Magic e de kayıyor. Aşağıda ki fiyatlara göre yorumlar mısınız iki si de 512 GB model fiyatları.
Samsung S24 Ultra hepsiburada da 4000 TL indirim kuponuyla 59000TL
Red magic 9s pro 60000 TL resmi satıcı.
#TeknoYardım
Merhaba, tamamen oyun açısından düşünerek Red magic 9 pro (56000) alma ya da distribütör ün 9s getirmesini beklemeyi düşünüyordum. Ancak Amazon prime kampanya yapmış 512 GB s24 Ultra 61800 TL ye düşmüş. Sizce arada ki fiyat farkına değer mi?
Merhabalar, yeni bebek sahibi oldum. Yaz bebeği olduğu için bebeği serinletme konusunda sorun yaşıyoruz. Vantilatör ve dikey vantilatör denedim ama çok fayda etmedi. Kiracı olduğum için split klima da taktırma imkanım yok maalesef. Tek seçenek olarak portatif klima kaldı.
İçimizde portatif klima kullanan var mı? Şu an piyasada sadece Electrolux Comfort 600 var. Bilginiz varsa fikirlerinizi almak isterim. #TeknoYardım #klima #portatifklima
Fallout76 XBOX kodu:
D36MJ249JGC7JD4RRRKFJYWW
Son harf Zonguldak.
Amazonda ilk defa sorun yaşadım. Yurtdışından gelen kargoyu paketlemeyip ( ya da gümrükte paket açılıp, geri paketlemeyip) bir de kutuya bir güzel kargo etiketi yapıştırmışlar. Bu ürünlerin kutusunu da saklayıp sergiliyorum. Rezil oldu. #amazonprime @umtk sizin ki gibi olmasa da benim de can sıkıcı oldu. Bakalım Amazon bir şey yapacak mı?
Merhaba, #EpicStore indirimleri için ekte görseldeki oyunları içeren bir sepet yaptım. Sizce eklemem gereken ya da şunu almana gerek yok dediğiniz var mı?
Ek: Görselde anlaşılmayan 3 oyunu buraya yazayım:
Assassin's Creed Chronicles: Russia
Assassin's Creed Chronicles: India
Worms Rumble Deluxe Edition
Game Awards yayınını yeni izleme imkanı buldum. 4 saatlik yayın için Umut ve Uğur'un ellerine sağlık. Sonuçlar genel olarak beklediğim gibiydi. Sadece müzikte Final Fantasy yerine Alan Wake 2 almalıydı diye düşünüyorum. Daha sonra konuşulmuştur belki ama yayında duymadım @ugury Old Gods of Asgard performansında playback demişsin ama Alan Wake'i Control'de Dr. Darling'i canlandıran oyuncu (Matthew Porretta'ymış) seslendiriyor. O söylüyordu Door karakteriyle birlikte söylüyordu. Önemli bir şey değil tabi ama görmüşken paylaşmak isteidm.
Çözüldü: Almak istediğim oyunlardan birinyle alakalı sorun olmuş. Sepete ekleyince, siz ekledikten sonra fiyatı değişti şeklinde bir uyarıda veriyordu zaten. Onu sepetten çıkartınca sorun çözüldü.
Merhaba herkese dolara geçmeden önce #steam den biraz alışverişl yapayım istedim ancak "There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance." şeklinde hata alıyorum ticket açma kısmına da ulaşamadım. Bu tarz bir hatayla karşılaşanınız oldu mu acaba?
Bilgisayarı ve interneti yeniden başlattım. Steam Client'ı Beta'ya çekip geri eski haline getirdim ama bir türlü alışveriş yapamıyorum. Yeni kartta ekletmiyor. Alışveriş yapmayı kapatmış olamazlar herhalde.
#OyunGündemineMalzeme Volition'ı da kapatılmış. Freespace oyunlarıyla tanıdığım, bütün oyunlarını oynanamış olsam da Red Faction, Saints Row gibi güzel seriler çıkarmış firmaydı. Üzüldüm açıkçası.
https://www.linkedin.com/posts/volition_an-update-from-volition-activity-7103051392797351936-hkgT?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
An update from Volition. | 174 comments on LinkedIn
Merhaba,
#Instagram 'dan anlayan arkadaşlara bir sorum olacaktı. Eşimin yoğun olarak kullandığı instagram hesabında bir problem yaşamaktayız. Akışta bir problem yok ama kendi profili dahil her hangi bir kullanıcının profilinie girdiğinde beğeniler hem kalp işareti üzerine (beğenilmiş olmasına rağmen boş gözüküyor) hem de beğeni sayuıları ve beğenen kişiler gözükmüyor. Butarz bir sorun yaşayan oldu mu? Nasıl çözebiliriz fikri ya da bilgisi olan var mı?
Düzeltmek için denediklerim:
Uygulamayı silip tekrar yükleme
Cİhazı kapatıp açma
Hesaba başka bir cihazdan girme.
Başka ağ üzerinden (wi-fi / mobil) girme.
Red magic cihaza resmi olarak o parayı vermek kesinlikle mantıklı değil bence, ben olsam resmi olarak o parayı vererek almazdım.
S24 ultranın da kendine has çıktığı zaman sorunları vardı donanımsal, bu kumlu ekran gibi bir şey eğer o düzelmediyse mantıklı değil almak ve şubat gibi yenisi çıkacak o cihazın.
Aciliyeti varsa grey markete kaymak istemeseniz bile kaymak mantıklı yada 2 cihaz ile takılıp f4 ü alo demek için diğerini oyun oynamak için kullanabilirsiniz.
Samsung dururken Nubia.. Daha neler 😀
Gray mi 14 ultra 30000 TL. Drenç.