Emülatör işlerine pek girmedim. Yakın geçmişte baba oldum o yüzden bilgisayara çok oturamıyorum. Oyun oynamak için Steam Deck kullanıyorum ama toplu taşıma da kullanacak kadar da değil 🙂 Şu an ki telefonum da iyi aslında ama sınırda olduğunu hissettiriyor, o yüzden değiştirmek istiyorum.
@huseyinekrem Poco F4 GT var şu anda. Malum yollarla alınca imei konuları falan işin içine girebiliyor o riski almayı çok istemedim açıkçası. Ama normal yollarla hala piyasada var sanırım. Isınma konularını araştırmadım ama.