Amazonda ilk defa sorun yaşadım. Yurtdışından gelen kargoyu paketlemeyip ( ya da gümrükte paket açılıp, geri paketlemeyip) bir de kutuya bir güzel kargo etiketi yapıştırmışlar. Bu ürünlerin kutusunu da saklayıp sergiliyorum. Rezil oldu. #amazonprime @umtk sizin ki gibi olmasa da benim de can sıkıcı oldu. Bakalım Amazon bir şey yapacak mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap