Arkadaşlar bugün doktora gittim böbrek taşı sebebiyle. Tomografi çekti doktor ancak böbreğimde taş olmadığını fizik tedaviye gitmem gerektiğini söyledi. Sıkıntı kısım şu önceden de taş düşürdüğüm için biliyorum, bu birebir böbrek taşı ağrısı, o sancı direkt böbrek taşı sancısı. Böbrek taşıyla aynı tepkileri veren başka ne var, ne olabilir biliyor musunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap