Merhabalar, yeni bebek sahibi oldum. Yaz bebeği olduğu için bebeği serinletme konusunda sorun yaşıyoruz. Vantilatör ve dikey vantilatör denedim ama çok fayda etmedi. Kiracı olduğum için split klima da taktırma imkanım yok maalesef. Tek seçenek olarak portatif klima kaldı.
İçimizde portatif klima kullanan var mı? Şu an piyasada sadece Electrolux Comfort 600 var. Bilginiz varsa fikirlerinizi almak isterim. #TeknoYardım #klima #portatifklima

BeğenFavori PaylaşYorum yap