Yüksek cri değerine sahip led ampulleri nereden bulabilirim ki acaba? 🤔
Buğra Ergün
Kayıt tarihi: 03.06.2014
Fotoğraf amatörü; tatlısu basçısı.
Yüksek cri değerine sahip led ampulleri nereden bulabilirim ki acaba? 🤔
Arkadaşlar 10 senelik yatağım bozuldu. Yayları fırladı. Şimdi yatak bakıyorum sadece yatağı. 90x190 ölçüsünde. Memnun olduğunuz kullandığınız yatak var mıdır?
Yazdığım bir podcast barındırma hizmeti için başka kaynaklardan içerik çekme (import) testi yapmam gerekiyordu. Sunucuyu zorlayacak sağlam bir podcast serisi lazımdı, aklıma direk TeknoSeyir geldi. RSS kaynağına göre toplam 300 podcast varmış. Yaklaşık 20 gb alan tutuyor ve dosyayı çekip stream sunucusuna tekrar yüklemek neredeyse 1 saat (53 dakika) aldı.

KYKda çalışan vpn var mı bildiğiniz?
USB'ye Windows kurmak, hatta bootcamp kullanmadan Macbook'a Windows kurma videosu efenim.
Geçtiğimiz hafta burda @pope ile yaptık. Baktım internette eşi benzeri yok bu yaptığımın, video çekeyim herkes bilsin istedim.
Vodafone yetkilisi arkadaş donanımhaberde pilot uygulama olarak internetin yanında digitürk ü kendi bayilerinden ücretsiz verebileceğini söylüyor.
Sizce güveneyim mi? #TeknoYardım
Fiyatlar şöyle:
•SOL altyapisinda;
24 mbps aknsiz fiber paket,1. Yil 56.80 tl, 2. Yıl 71.80 tl
50 mbps aknsiz fiber paket + digiturk*, 1. Yil 66.80 tl, 2. Yıl 81.80 tl
100 mbps aknsiz fiber paket + digiturk*, 1.yıl 81.80 tl, 2. Yıl 96.80 tl
**100 mbps aknsiz fiber paket, 1. Yil 79.90 tl
Millet torent ten dizi indirmek için hangi siteleri kullanıyorsunuz
Podcast tarzı içerikleri seven dostlara tavsiye ederim.Çok tatlı sohbetler oluyor.
Gönüllü bir sosyal medya işi aldım. Bunun için photoshop veya onun dosyalarını editlememe yardımcı olacak uygulamalar ihtiyacım olacak. Bunu en uygun nasıl temin edebiliriz? Aylık abonelikler falan deniliyordu? @dogaylmz
Philips corepro serisi güzeldir
https://www.hepsiburada.com/philips-corepro-ledbulb-10-5-75w-e27-normal-duy-beyaz-isik-p-HRMRKT6261229
Cri değerleri standart bence. Ben 98-99 olanlardan arıyorum. Lede geçtiğimden beri renkler bir soluk bir değişik geliyorlar. Gerçi geçtiğim de floresans lambaydı yani onun da cri değeri düşüktü ama neden böyle oldu bilmiyorum. Eski halojen, enkandesan zamanlarını özlüyorum sanırım.