Birkaç Teknoseyir Muhabbet bölümünde denk geliyorum fan konsuna. Eğer hala keşfetmediyseniz çok kullanışlı bir program https://getfancontrol.com/ #Teknoseyir

Birkaç Teknoseyir Muhabbet bölümünde denk geliyorum fan konsuna. Eğer hala keşfetmediyseniz çok kullanışlı bir program https://getfancontrol.com/ #Teknoseyir

Disney+ üyeliğimi iptal etmiyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Varsa nasıl bir çözüm buldunuz? Bir aylık denemek için almıştım sonrasında üyelik iptalinden iptal ettim. En azından ben öyle olduğunu sanmıştım ancak geriye dönük kredi kartıma baktığımda sürekli abonelik ücreti kesmiş. Şimdi tekrar tekrar deniyorum sayfalarından, üyeliği iptal etmiyor. Böyle bir dolandırıcılık olabilir mi ya? #TeknoYardım #TeknoSeyir #gündem #DisneyPlus
Sonunda pavyon kasaya ben de geçtim. Levent abi gibi ben de bu rgb modasından hiç hazzetmiyordum ama meğer içten içe canım çekiyormuş. Yeni bilgisayar alamayacağım için böyle bir yola giderek sadece kasa yeniledim. #akış
Sonradan ekleme: Işıklardan bazılarını söktüm. Yeter yahu bu nedir dedim.


İnternet üzerinden çeşitli yerlere yapılan kayıtlarda hep yanlış doğum tarihi veriyorum, ve hepsinde aynı tarihi veriyorum. Geçenlerde sağlık ocağından aldığım bir raporda bu tarihi doğum tarihim olarak gördüm. Bana oldukça ilginç geldi. Son dönemlerde yaşadığımız veri çaldırma olaylarının sonuçlarından mıdır bilemiyorum oldukça ilginç geldi.
Ancak işin komik kısmı, bu tarih benim doğum tarihim değil dediğimde, doktor emin misin? dedi. :)) #akış
Geçen gün bir özel hastanede bir hasta bakıcının konuşmalarına şahit oldum. Hastalardan birisine kesinlikle covid-19 aşısı olmayacağını ve onların da olmaması gerektiğini söylüyordu. İnsan gerçekten hayret ediyor. Bu şekilde aşı olmaktan caydırdıkları insan sayısı az değildir diye tahmin ediyorum. #Covid19
Facebook ve Instagram kullanıp WhatsApp kullanmıyorum demek biraz saçma geliyor bana. Ne biliyim.. #WhatsApp
Yeni yıla burada girmiş olduk.
Destek olmak için reklamları izlemeye çalışıyorum ama, akşamki muhabbet bölümünün tekrarını izlerken çıkan reklam tam 24 dk. İnsan ne izlediğini unutur. #akış #TeknoSeyir #KarantinaMuhabbetlerineMalzeme


Ziraat bankası SMS iptal talebimi işleme alıyor ancak yine de göndermeye devam ediyor. İlginç. #akış #istenmeyenSMS


Tam üç yıl önce bugün satın aldığım Xiaomi amazfit pace akıllı saatin bataryası bugün öldü. Nasıl bir iştir anlamadım. Bir önceki şarjı dört beş gün giderken birden bire nasıl bir gün bile gidemez hale gelir! #xiaomi #akış
Ben de kullanıyorum yıllardır. Aynı fanı hem işlemci hem de ekran kartının ısısına bağlı olarak bile yönetebiliyorsunuz.
AYrıca fanın devreye girme gecikmesinin ayarlanması da cabası. Geçen bölümde bahsi geçmişti sürekli artan azalan vın vın fan sesi konusu. Anlık değişimlere tepki vermemesi için fan tepki süresi belirleyebiliyoruz.
o nasıl oluyor, hiç denemedim.
@unicornknight bendeki fanlar sessiz olduğundan pek kafa yormadım, bir bakacağım.
Bide kullanımı kolay mı masaüstünde kalıyor mu
baştan hiç anlamayana zor gibi ama 10 dk ya ayarları anlıyorsun . 30 dk istediğim fan ve ısı dengesini buldum. Kendime 3 profil yaptım sessiz , oyun, full fan . Daha da ayarlarını kurcalamıyorum gerektikçe profiller arasıı geçiş yapıyoruz
Curves ne ?
eğriler, grafik eğrileri