Üstteki çentik işlevsel değil. Bu kesin. Beğeni kişiden kişiye değişir. Ona da lafım yok. Ama çok ikonik durduğu da kesin.
Benim şahsen çerçeveler ile sorunum yoktu. Huawei Mate 10 gibi olsun ve önde parmak izi okuyucu olsun isterdim. Çerçevesiz tasarım bana göre saçmalığın daniskası.
1 tercihim olurdu. Fakat 4. Türdeki bir tasarımda çentik etrafı bildirimler ve bilgiler için olmalı içerik oraya gelince benim için bir kusur haline geliyor.
3
1
2
Hiçbirini uzun süre kullanmadım. iPhone X mesela çok kötü duruyor ama kullanırken o kadar kötü değil. Karar veremiyorum.
2
3
4 olmasın da 1-2-3 olabilir. Nasılsa home tuşunu kaybetmişiz 🙁
Bu çerçevesiz telefonları itici bulan bir tek benmiyim acaba? 😀 Ama benim tercihim 1. olurdu.
Neresinden tutacaklar!
Üstteki çentik işlevsel değil. Bu kesin. Beğeni kişiden kişiye değişir. Ona da lafım yok. Ama çok ikonik durduğu da kesin.
Benim şahsen çerçeveler ile sorunum yoktu. Huawei Mate 10 gibi olsun ve önde parmak izi okuyucu olsun isterdim. Çerçevesiz tasarım bana göre saçmalığın daniskası.
1
3
1...
Ya full ekran olsun ya çerçeveler eşit olsun bence. O yüzden 1.
@ubuntu Simetrik olduğu için benim gözüme daha hoş gözüküyor.
1, asimetrik dizayn görünce kusasım geliyor
5
5. sony mi oluyor? 😀 😀
@cengiz Çerçeve ile bi düşmanlığım yok kenarları sivri olmasın Yeter😀
SONY
1veya 2.
4 ama bu resme özel
2
1
4 hariç
1
1 ve 2 arasinda kaldim ama 2 daha guzel gibi
1 tercihim olurdu. Fakat 4. Türdeki bir tasarımda çentik etrafı bildirimler ve bilgiler için olmalı içerik oraya gelince benim için bir kusur haline geliyor.
Çerçevesiz telefonum yok ama almak istesem 1. gibi gözükmesini isterdim.
3
1
3