Denedim çok güzel oluyor, öneririm. Ancak ben beyazı ile sarısını ayrı çırpıp yapıyorum keki, beyazını beze kıvamına gelinceye kadar çırpıyorum ayrıca, onun dışında birebir yaptım her şeyi. Kalan un, kakao vb malzemeleri Elekten geçirip, çırptığınız beyazla birlikte spatula ile karıştırdığınızda mükemmel oluyor kesinlikle. Şuan sıcak halde, tadı çok güzeldi ancak şeker bir tık fazla geldi sosun, soğuyunca nasıl olur bi bakmam lazım, belki sıcak olduğundan öyle gelmiş olabilir diyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=kAUWLCSHSrk
En Kolay Islak Kek Tarifi! | DENEYİN Aklınızdan Çıkaramayacaksınız! - Arda'nın MutfağıMerhaba, ben Arda Türkmen, pratik tariflerle dolu Arda'nın Mutfağı Yout...
Küçük bir photo-trick: Bu fotoğrafı perdeden gelen güneş ışığına (ters ışık) karşı çektim. Böyle çekimlerde karanlık bir noktadan odak seçerseniz arkaplan bir anlığına böyle stüdyo ışığı gibi parlarken çektiğiniz nesne de aydınlanıyor. Özellikle bu tarz şeffaf nesnelerin çekimleri için kullanılabilir.
#akış #fotoğraf #CepTelefonuFotoğrafçılığı #MobilFotoğrafçılık
DualSense'i PC de kullanan arkadaşlar bu yazılıma bir göz atsa iyi olur. Sadece belirli oyunlarda açılan özellikler bu uygulama ile rahatlıkla açılabiliyor.
https://github.com/Paliverse/DualSenseX
Connect your DualSense Controller, use Adaptive Triggers, Emulate Xbox 360 or DualShock 4 through USB or Bluetooth on PC - GitHub - Paliverse/DualSenseX: Connect your DualSense Controller, use...
Arkadaşlar geçende İngilizce öğrenimiyle alakalı bir yazı yazmıştım, gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim. Ama lütfen favoriye atıp unutmayın, bir şeyler başarmak istiyorsanız hemen başlayın 🙂
Yorum olarak atacaktım ama uzun olduğu için durum atmak istedim. İngilizce öğrenimiyle ilgili ufak bir iki öneri verdim.
Dil öğreniminde önce kendinize inanmanız lazım. "Ben bu işi...
Geçen yıldan beri evde ekmek tariflerini deniyorum. Sürekli pasta gibi oluyor. Ama bu videoda anlatılanları uygulayınca bildiğin fırından alınma çıtır çıtır ekmek yapabildim sonunda. Tarif ölçülerinin yarısını uyguladım. Fıstık gibi oldu 🙂
400 g un
230 g su
5 g tuz
https://www.youtube.com/watch?v=2FVfJTGpXnU
*** We've collected some of the most-asked questions from your comments on Patrick's bread videos and put them to him in this Q&A. We hope it helps your brea...
Lazım olur birine atmalık dursun
Saçlarım 19-20 yaşlarında hafif döküldüğü için Finasteride’a başlamıştım dökülme öncesi kullanmak gerektiğinden. Hiç bir yan etkisi olmadı ama saçlarımı korudu. Geçen sene Dutasteride’ın daha etkili olduğunu söyleyenler yüzünden ona başladım ve sonuç gerçekten çok iyi oldu. Fazladan saçım çıkmaya başladı ve hiç ciddi bir yan etkisi olmadı. Saçlarım çok uzun olduğundan sonradan çıkan saçlar özellikle ön bölgelerde biraz dağınık gözüküyor ama sıkıntı değil. Tek sıkıntı ilaç testesteronumu %25-30 arttırdığından biraz daha rahat sinirlenir oldum ama hali hazırda çok sakin olduğumdan bir sıkıntı yaratmadı bu durum. Bonus olarak prostat kanseri riskini azaltıyor üstelik 😀 Öyle deneysel ilaç falan da değiller, Ashton Kutcher falan 20 senedir kullanıyormuş. Trump’ta kullanıyordu ama o geç başladığı için ön bölgeler kurtarılamaz olmuş. Hatta dikkat ederseniz ABD’de kel sayısı daha az pek çok ülkeye göre. O taraflarda bu ilaçlar çok daha fazla kullanılıyor galiba. TR’de ise garip bir şekilde çok saç dökülmesi olmasına rağmen kullanan kişi sayısı az.
Bluetoothsuz versiyon hakkında yazdıklarımı şuradan okuyabilirsiniz: https://teknoseyir.com/inceleme/a4-tech-fg35-kablosuz-fare-kisa-inceleme

Gelelim bluetoothlu FB35 kodlu A4 Tech fareye.
+ Öncelikle diğer inceleme yazdığım gibi farenin çekim kuvveti çok çok iyi. A4 Tech FG35teki çekimi 10-15 metre olarak belirtmişken FB35te 5-10 metre olarak belirtmiş ancak bu faredede önceki farenin çektiği yerden yani arada 2-3 duvar olan evin en ücra köşesinden denedim ve yine sorunsuz çekti. Ayrıca sadece kablosuz değil normal bluetooth bağlantıdada aynı konumdan sorunsuz çekti. Hayatımda gördüğüm en iyi kablosuz çekimi olan fare diyebilirim.
+ Bluetoothlu bu versiyonda normal versiyonun aksine skrol tuşunda ışıklı bildirim ledi bulunuyor. Bu led kırmızı renkte pil seviyesinin düşük olduğunu belirtirken mavi, yeşil ve mor ledle bağlanabildiği 3 farklı bluetooth cihazının hangisi olduğunu belirtiyor.
+ Nano alıcısı sayesinde sadece bluetootha mahkum değilsiniz veya tam tersi bluetoothu sayesinde sadece usb alıcıya mahkum değilsiniz.



Diğer artılar önceki bluetoothsuz versiyonla aynı. Ancak bana göre tek eksisi bluetooth bağlantısı sağlamak ilk aşamada çok karışık. Fare sizinle ilk aşamada iyi konuşamıyor bence. Ha bağlandıktan sonra canavar gibi çalışıyor. Benim bilgisayarımda bluetooth alıcı olmadığı için sadece telefonun bluetoothuyla deneyebildim. Bu aşamadada Google Playden indirdiğim BATON ve türevi programlar bana farenin pilini yüzde olarak gösterebildi. Ancak fareye düşük güçte bir pil taktığımda fare kırmızı ledle pilin düşük olduğunuda belirtmesine rağmen BATON programında ve türevlerinde %100ün 1 tık altını bile görmedim. Bilenler vardır windows 10ada bluetooth fare bağlayınca pil seviyesini gösteriyor. Elimde bluetooth alıcı olmadığı için maalesef windows üzerinde pil seviyesi doğru görünüyormu bilmiyorum. Belki telefondan kaynaklı olabilir. Birde android 9-10lu cihazlarda fırsat olursa ileride deneyebilirim. Bunların dışında A4 Tech bluetoothsuz düz versiyon için 1.5v 4ma değeri verirken bluetooth versiyonu için 1 usb+1 bt 4 veya 5 bağlıysa 1.5v 8.5ma harcanıyor demiş. Bt 3.0 kullanılırsa 1.5v 16.5ma oluyor. 1 usb+3 bt cihaz bağlıysa toplam 1.5v 25ma denilmiş. Bu sebeplede normal versiyon için 12 ay pil ömrü denirken bt versiyon için 8 ay denilmiş. Bim pili 5-6 ay gitse süper diyorum. Daha ne olsun 😅 Birde şimdi aklıma geldi btli sürüm btsiz sürüme göre +1 DPI ayarı daha içeriyor.

Simple rules that will help you design forms users will like to complete
3d printer iş başındayken octoprint ile uzaktan kontrol için gerekli ekipman online.
Mavi haşhaşlıları da tavsiye edeyim. Ağızda patlayan tanecikler çok güzel oluyor.
Evet haşhaşlı kek çok güzel oluyor hocam kesinlikle 😊
Arkadaşlar şimdi soğumuş haline baktım, şekeri gayet iyi geldi. Ancak yine de bir tık kısılabilir daha hafif olması açısından, daha ferah bir kek olur kanımca. Acayip iyi olmuş bu arada.