iPhone'a şifre koyarken Apple kimlik bilgilerimiz isteniyor. Bilgi istendiği zaman uygulamadan çıkıp başka bir uygulamada yaklaşık 1 dakika takılıp geri şifre ekranına dönünce sorgu ekranı gitmiş oluyor ve şifre de eklenmiş oluyor. Bu bir güvenlik açığı mı yoksa normal mi?
@pope senin bu konuda bir fikrin var mı?
Arkadaşlar 8-9 yaşlarında olan küçük kardeşim Premiere Pro ve After Effects öğrenmek istiyor. İnternette gördüğü videolardan dolayı bu yazılımlara merak sardı. Yaşı bu işler için küçük olsa da şevkini kırmak istemedim. Kendisi şu an çat pat bir şeyler yapıyor ama daha iyi öğrenmek için bir eğitim seti istediğini söyledi. Sizlerin önerebileceği Türkçe kaynaklar nedir?
Merhaba arkadaşlar, maalesef ki geçenlerde bulaşık makinemiz bozuldu. Yeni bir cihaz arıyoruz. 3000 liraya kadar bütçemiz var. Uzun yıllar düzgün bir şekilde kullanabileceğimiz ve bize problem çıkarmayacak ne önerirsiniz?
@umtk @ademhelvaci
Matematik dersinin böylesi 😀 (Otomatik altyazıyı açmayı unutmayın!)
https://www.youtube.com/watch?v=CJOv-F5dgC0&t=973s
#OtomatikÇeviri #Youtube #YanlışÇeviri #Komik
How it started --- How it's going
(Nasıl başladı --- Nasıl gidiyor)
Selamün Aleyküm,
Birkaç gün evvel Asus marka bir monitör aldım. Ürün gelince ölü piksel testi yapmıştım ama bir şey görememiştim. Bir gün sonra oyun oynarken 1 tane ölü piksel olduğunu farkettim. Ürünü alalı daha 1 hafta bile olmadı. Hepsiburadayı aradım, bana Asus'u aramamı söyledi. Sonra Asus'u aradım ama 3 piksele kadar normal dedi. Burada daha önce okuduklarımdan biliyorum ki 1 tane bile ölü piksel olsa değişmesi gerekir. Hepsiburada iade işlemi için servis raporu istiyor ama Asus 1 ölü piksel gayet normal diyor. Bu durumda tam olarak ne yapmam gerekir? Asus'dan bu kararlarına rağmen servis raporu mu istemeliyim yoksa Asus'u THH'e mi şikayet etmeliyim?
Selamün Aleyküm arkadaşlar, şu sıralar 27 inch 1080p 144 hertz ips monitör arayışındayım. Araştırmalarım sonucunda şu iki monitöre rastladım.
Asus VG279Q: https://www.hepsiburada.com/asus-vg279q-27-144hz-1ms-hdmi-display-dvi-d-freesync-full-hd-ips-monitor-p-HBV00000I2BTZ?magaza=Elmac%C4%B1k
Acer VG272X: https://www.hepsiburada.com/acer-vg272x-27-240hz-1ms-hdmi-display-g-sync-full-hd-ips-led-monitor-um-hv2ee-x01-p-HBV00000UOPWB?magaza=BOZDAN%20Teknoloji
Gördüğüm kadarıyla birbirlerine göre avantajları:
Asus VG279Q:
- Asus bu monitörün yanında 2 tane oyun veriyor. (Dying Light & Dying Light 2)
- Daha ergonomik bir ayağa sahip.
- rtings.com’un yaptığı teste göre G-sync desteği var.
Acer VG272X:
- 240 hertz (Diğeri 144 hertz)
- Display HDR 400
- Nvidia’nın destekli listesinde bulunuyor.
Kağıt üstünde Acer daha iyi gibi gözüküyor ama kendisi hakkında doğru dürüst bir inceleme ya da yorum göremeyince içime pek sinmedi. Bir de rtings.com da Asus'un modelini en iyi 1080p monitör olarak önerince aklım iyice karıştı. Bu yüzden size de danışmak istedim. Sizce hangisi daha iyi? (https://www.rtings.com/monitor/reviews/best/by-resolution/1080p-full-hd)
Rtings'in Asus VG279Q incelemesi: https://www.rtings.com/monitor/reviews/asus/vg279q
Özellik karşılaştırması için: https://www.displayspecifications.com/en/comparison/15c612bf45
#Monitör #monitörtavsiyesi
Selamün Aleyküm arkadaşlar, bir tanıdığım mobil için uygulama geliştirmek istiyor. Geliştirmek istediği uygulama e-ticaret tabanlı bir uygulama olacak. Oyun vs. gibi şeyler yapmayacağını söyledi. Kendisi yine e-ticaret tabanlı bir site kurabilecek kadar bilgiye sahip birisi. Ben, react native'i her iki platforma uygulama geliştirebilmesi adına önermeyi düşünüyorum ama emin olamadım. Sizce nereden başlamalı?
#Yazılım #yazılımgeliştirme @erenhatirnaz
Selamün Aleyküm arkadaşlar, bilgisayar toplamayı düşünüyorum. İnternette araştırırken İtopya’nın şu hazır sistemi gözüme çarpttı. Sizce fiyat/performans olarak nasıl? Sistemde sadece işlemciyi 3600’e arttırmayı düşünüyorum.
Not: Link’de yazan özellikler yanlış. Özellikleri doğru bir şekilde görebilmek için link’e tıklamanız şart.
Sistem: https://www.itopya.com/teknoking-amd-ryzen-2700x-gigabyte-rtx-2060-oc-6gb-gddr6-16gb-dd4-240gb-ssd-1tb-disk-gaming-bilgisayar/
Bir de bu bu bilgisayara sizce nasıl bir monitör gider? 1080 144hz mi yoksa 2k 60 hertz mi?
Bu arada bilgisayarda yapılacak işler: Oyun oynama, internette gezinme, film izleme vs.
Merhaba arkadaşlar, 4 kişilik bir aile için aşağıdaki özelliklere sahip bir tost makinesi arıyorum.
- Yapışmaz, çıkarılabilir, 180 derece açılabilen ve paralel kapanabilen plakalara sahip,
- Hızlıca ısınabilen,
- Sağlam bir gövdeye ve menteşeye sahip,
- Kulpu ısınmayan,
- Kilitleme mandalı ile dikey olarak saklanabilen,
- Yağ toplama haznesi olan,
- Yükseklik ayarına sahip olan
İnternetten biraz bu tost makinelerinin özelliklerini araştırdım. Almışken uzun yıllar iyi bir şekilde kullanabileceğimiz bir tost makinesi istiyoruz. Ben birkaç model buldum ama hala kafamda netleştiremedim. Tavsiye ettiğiniz ürün veya aşağıya koyduğum ürünler hakkında yorumunuz varsa belirtirseniz çok sevinirim.
Bu arada 6.ürün olan dökümix demir döküm ev tipi tost makinesi. İnsanlar teflon ve granit gibi malzemelerin sağlığa zararlı olduğu için demir döküm öneriyorlar. Dökümix bunu sağlıyor ama diğer özellikler bakımından bana zayıf geldi. Bu ürün hakkında düşüncelerinizi ayrıca belirtirseniz çok iyi olur.
Aklımdaki ürünler:
1. Arzum AR2023 Grandia Izgara ve Tost Makinesi: https://www.amazon.com.tr/Arzum-AR2023-Grandia-Izgara-Makinesi/dp/B07C85ZGLS
2. Arzum AR2027 Tostçu Delux Nar Izgara ve Tost Makinesi: https://www.amazon.com.tr/Arzum-AR2027-Tostçu-Izgara-Makinesi/dp/B07NWG8YPG
3. TefalGourmet Minute Izgara ve Tost Makinesi: https://www.amazon.com.tr/Tefal-Gourmet-Minute-Ayarlı-Makinesi/dp/B07QH2D2BD
4. Korkmaz Tostkolik Tost Makinesi Inox/Siyah Granit: https://www.amazon.com.tr/Korkmaz-A328-05-Tostkolik-Granit-Makinesi/dp/B07BNVMBM7
5. Fakir Valery: https://www.amazon.com.tr/Fakir-41002310-Makinesi-Plastik-Kırmızı/dp/B07CPWC9LM
6. Dökümix Döküm Organik Tost Makinesi: https://www.hepsiburada.com/dokumix-dokum-organik-tost-makinesi-1800w-kirmizi-ev-tipi-pm-HB0000044KZH
Arzum AR2023 Grandia Izgara ve Tost Makinesi, Paslanmaz Çelik: Amazon.com.tr
Yanlış hatırlamıyorsam o aşamada Apple kimliği bilgilerinin istenmesi 3 aşamalı doğrulama için ondan dolayı zorunlu değil. Bazen önemli bilgileri(kredi kartı gibi) aktarırken çift aşamalı doğrulamanın üstüne telefonun/mac’in şifresiyle bir daha şifreliyor o bilgileri. Diğer bir ihtimal ise App Store harcamalarına Face ID ile onay vermek için istemiş olabilir.
Verdiğin bilgiler için çok sağ olasın.