Selamün Aleyküm arkadaşlar, bilgisayar toplamayı düşünüyorum. İnternette araştırırken İtopya’nın şu hazır sistemi gözüme çarpttı. Sizce fiyat/performans olarak nasıl? Sistemde sadece işlemciyi 3600’e arttırmayı düşünüyorum.

Not: Link’de yazan özellikler yanlış. Özellikleri doğru bir şekilde görebilmek için link’e tıklamanız şart.

Sistem: https://www.itopya.com/teknoking-amd-ryzen-2700x-gigabyte-rtx-2060-oc-6gb-gddr6-16gb-dd4-240gb-ssd-1tb-disk-gaming-bilgisayar/

Bir de bu bu bilgisayara sizce nasıl bir monitör gider? 1080 144hz mi yoksa 2k 60 hertz mi?

Bu arada bilgisayarda yapılacak işler: Oyun oynama, internette gezinme, film izleme vs.

BeğenFavori PaylaşYorum yap