Matematik dersinin böylesi 😀 (Otomatik altyazıyı açmayı unutmayın!)
https://www.youtube.com/watch?v=CJOv-F5dgC0&t=973s
#OtomatikÇeviri #Youtube #YanlışÇeviri #Komik
Matematik dersinin böylesi 😀 (Otomatik altyazıyı açmayı unutmayın!)
https://www.youtube.com/watch?v=CJOv-F5dgC0&t=973s
#OtomatikÇeviri #Youtube #YanlışÇeviri #Komik
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Harika ya 😂
Ben de Samsung Note'u kullanıyorum. Para olsa Tablet'e geçeceğim.
Note 8'in ekranı küçük geliyor.
@lterlemez ben tab s6 lite ta samsung notes kullanıyorum. Harika deneyim
@lterlemez hocam dex modu varsa sizde harici dokunmatik kalem destekli monitörde çok harika olur diye düşünüyorum çok araştırdım ama çok yapana denk gelmedim.
@omer-halil-dmrts; DEX desteğini kesmiş maalesef Samsung Note 8'de...
@omer-halil-dmrts; W 10'u şart koşuyor...
@lterlemez olsa güzel olurmuş, bunu buldum youtube de bu abi profesyonel çizer
https://youtu.be/NS0YCdDg4fc