Laptopa bağlayacağım, sadece oyun amaçlı bir monitör bakıyorum. Önceden beri şu 21:9 qwhd ekranlar beni bir cezbediyor. Oyunda büyük çerçeve oranın bana faydası/zararı olur mu? Monitörde gtx3060 var
Laptopa bağlayacağım, sadece oyun amaçlı bir monitör bakıyorum. Önceden beri şu 21:9 qwhd ekranlar beni bir cezbediyor. Oyunda büyük çerçeve oranın bana faydası/zararı olur mu? Monitörde gtx3060 var
nasılsınız teknoloji severler, nasıl gidiyor karantina günleri?
eski laptoba sata ssd alayım diyorum. var mı bildiğiniz kampanaya falan?
retroarch'a snes için widescreen çekirdek eklenmiş. henüz deneyemedim ancak çok güzel görünüyor
herkese iyi akşamlar. anneme telefon almayı düşünüyorum. sadece whatsapp ve telefon araması için kullanacak. ekranı büyük, 600~700 bandında hangi telefonu önerirsiniz?
şuan newegg'ten bir şey almak ne kadar mantıklı? dahil ettiği vergi, gümrük vergisi mi?

levent pekcan yüzünden millete bir şey öneremez oldum, sürekli " sana ...... öneremem" diyesim geliyor :/

youtube'dan teknoseyir canlı yayına geçti diye bildirim gelmiş. yayın falan yok. ne oldu :/
kardeşim telefon almış yurtdışından, paketten şu tip priz çıkmış. ayrı adaptör alacağına çevirici alsın diyorum ama çeviricinin sıkıntı çıkarmasını istemem. internette kullanıcı yorumu olan doğru düzgün bir çevirici göremedim. sizin önereceğiniz bir marka var mı?

aranızda tarayıcı olarak via kullanan varsa şu siteyi bir kontrol edebilir mi? üst menü bende açılmıyor. şu login kısmı falan
allah affetsin, sitede ilk defa birini engelledim :/
Desteklenmeyen oyunlarda 16:9 yapıp yanlardan kırpar. Bazı oyunlarda destekliyor güzel olur. Ama curved olmazsa pek keyifli olmaz bence
Görüş acını arttırır. Örneğin https://youtu.be/-tQJZEmSIzA
https://youtu.be/aJrhzqJXSYg
Sürekli 16:9 oranda monitör kullandıktan sonra bende değişiklik olsun diye 34inç UWQHD bir monitöre geçtim, genel olarak oyun + multimedya amaçlı kullanıyorum memnunum.Artık çoğu oyun 21:9 destekliyor, oyun konusunda sıkıntı yok da Youtube gibi platformlarda videoların çoğu 16:9 olduğu için onlarda boşluk kalıyor.Şöyle bir şey var monitöre olan uzaklık önemli, ve Curved değilse bence 34inç büyük kalabilir, çok yakından bakmakta rahatsız ediyor.
Çözünürlük biraz fazla arttığı için bir yandan oyunlarda ayarları kısmak gerekebilir, sırf bu yüzden GPU değiştirmek zorunda kaldım monitör değiştirdikten sonra.Ama oyunlarda avantaj sağlıyor bence, alıştıktan sonra normal 16:9 monitörlere dönmek istemiyor pek insan