herkese iyi akşamlar. anneme telefon almayı düşünüyorum. sadece whatsapp ve telefon araması için kullanacak. ekranı büyük, 600~700 bandında hangi telefonu önerirsiniz?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Redmi 8A alırsın konu kapanır. 🙂
@quantum 😵