Bu ne ya? Eğer doğru ise Apple yeni yapay zekâ sadece 17Pro ve Pro Max için olacakmış. E yuh yani. Benim için sorun yok 17Pro Max var fakat bu kadar da olmaz.
https://www.youtube.com/shorts/OQLnjcP7FZg

📱 Apple yapay zekâ atağını büyüttü, fakat bazı iPhone...

Sızıntılara göre Apple'ın en gelişmiş Siri modeli, yüksek donanım gereksinimleri nedeniyle yalnızca belirli iPhone modellerinde çalışacak. Bu durum özellikle...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

5 litre su ile de sınava girmezsin. 😀
https://www.youtube.com/shorts/B5EEPDmG6d4

YKS'YE 5 LİTRELİK SU ŞİŞESİYLE GELEN ÖĞRENCİ İÇERİYE ALINDI

İzmir’de YKS’ye 5 litrelik su şişesiyle gelen bir öğrenci sınav öncesi kısa süreli şaşkınlık yaşattı. Polis ekipleriyle yaklaşık 15 dakika süren görüşmenin a...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Akışta görünce yazmak istedim. Yılladır sınava girerim,en geç yarım saat öncesi kapıda hazır olurum. Ki genelde 1 saat öncesi hazır olurum.

Ulan sınava geç kalmak ne ya? Bu kiş/kişiler okuyacak da memur olacak makam sahibi olacak işini layıkıyla yapacak öyle mi? Daha sınavına geç kalan biri nasıl işine sadık olur dakik olur.Hem de bu yaşlarda.

Arkadaşlarla randevum varsa 10 dk önceden orada olurum. Geç kalmayı da kalanı da sevmem. Ha tabi istisna olabilir. Kaza olur hastalık olur o zaman başka.

https://x.com/asayisberkemal0/status/2068246372034207913

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 22

Bugün DOA(Depozitosu olan ambalajlar) kullanma fırsatım oldu.

Fikir olarak güzel. En güzel yanı cam alıyor olması. Zira içeceği içip atılıyor ve geri dönüşüm olmuyor. Makine aslında hem kolay hem zor. Gelelim artı ve eksi yönlerine;

+ Kolay çünkü büyük ekranda yönlendiriyor.
+Bedavadan biraz fazla ücret veriyor her biri için 0.25krş
+Çevrede kirlilik ve doğaya kaşı güzel proje

Eksi yönü ise;
- Zor tarafı bir türlü kabul etmemesi.Çok uğraştıryor.Sabır ve inat varsa bir şekilde kabul ediyor.
- Çok düşük ücret. Alüminyum da aynı pet de cam da. Genelde ortalama alüminyum kilosu hurdacıda ₺50 falan ama 60 tane verseniz ₺15 tutuyor. Hurda fiyatı ₺50 bir çok yerde diyebiliriz. Pet ₺1,Cam ₺2 ve alüminyum ₺3 olmalı ki emeğine değsin. Diğer türlü safi zarar olur. Ha şu var ki,öyle yol kenarından 34 tane pet 5 cam ve 1 alüminyum buldum.Çokta özenmedim. Maksat test etmek nasıl çalışıyor onu gözlemlemekti.2 tane de makine yuttu ücret vermedi. 😀

Proje kesinlikle güzel eleştirmek değil fakat ücret çok az. 1 Temmuzda ₺1 olacak deniyor fakat o da az. İster pet ister cam ister alüminyum tek fiyat doğru değil. En azından bu işi teşvik edip sokaktan bir genç dürüm alıp karnını doyurabilmeli. Şuan ki ve 1 temmuz sonrası yine emeğini çıkarmaz.

Son olarak kesinlikle her mahalle ve meydanlarda olmalı. Etraf hep pet yoğun olmak üzere çok var en azından yaşadığım yerde.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 15 / 42

Herkese selam dostlar. #Derindondurucu alma niyetim var. 2 haftadır araştırıyorum. Bir marka ve model üzerine odaklandım ama sizlerin de tavsiyesi benim için çok önemli. #yardım

Özellikle alıp kullanan dostlar yorum yaparsa sevinirim.

→En az 240 lt ve üzeri olmalı
→Mümkünse sandık tipi değil de dikey. Zira hem alan kaplamasın hem üst üste olmadan nerde ne var belli olsun istiyorum
→Motor ve inverter kaliteli olmalı
→Bütçe 60 bin

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 16

3 ay ve üzeri kullanım deneyimim. #Apple #AirTag2 ilk nesile göre başarılı.

→ Ekrana widget ekleyince güncelleme daha sık aralıklarla
→ Konum tespiti daha tutarlı
→ Kapsama alanı ilk nesile göre artmış
→ Bağlantı olarak kararlı çalışıyor herhangi kopma olmuyor
→ Ses seviyesi bir tık artmış ilk nesile göre

Eğer sıfırdan alacak olan varsa direkt 2.nesil alsın. Hiç gerek yok ilk nesil almayın.Yoğun kullanan biri olarak memnun kaldım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Hadi gözünüz aydın. #enparabank üzerinden artık yatırım yapılacak. Şimdilik sınırlı müşteriye açık. Gümüş de alınıp satılıyor böylece ve borsa kısıtlı tabi. Borsa yatırımı için komisyon/ücret de alınmayacakmış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Akışta görünce aklıma geldi de, halka açık, açık kaynak kodlu ve merkezi olmayan blok zinciri platformu kripto para birimi olan Solana bundan tam 10 yıl önce $0.78 imiş. Bugün ise $94,77 Alıp kenara atmak varmış işte ama ileriyi düşünmek lazım. Kaç kişi cesaret eder ona. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 22 / 28

20.000 acenteyi karşısına alıp %15 iade yapmayı cesaret gösteren #enparabank geri adım atmış. 😀 Kampanyayı iptal etmişler. 😀 Hiç mi avukatınız yoktu bakmadınız da kafanıza göre mi kampanya yaptınız? 😀
#Bankacılık #Sigorta

BeğenFavori PaylaşYorum yap