Gönderim neden uçtu yahu 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar Prey'i bitiren var mı? oyunda ilerledim baya bi, ancak şuan nereye gideceğimi bilmiyorum, dolanıp duruyorum boş boş. Görev yazan yerin mantığını da kavrayamadım 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 16

Arkadaşlar bu memur zammı olayını tam anlayamadım 😀 %30.5 gibi bir sayı yazıyor, bu 30.5 Ocak ayında yatacak rakam mı olacak yoksa 6 aydan sonra yatacak rakam mı? 6 aydan sonra yatacak rakam değil ise 6 aydan sonra ne yatıyor? Anlamadım vallahi bakıyorum hiçbir yer de açık açık yazmıyor bir şeyleri 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Spider man in son filmini izledim, Andrew ve Toby reiz filmi çocuk filmi kategorisinden bir ihtimal çıkartır diyordum ki, onlar bile kurtaramamış. Tom holland spider man serisi bildiğin çocuklara oyuncak satma serisinden öte bir şey değil maalesef. Hayal kırıklığı 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar evi tamamladım. Sağolun yardımlarınız için. Elimden geldiğince güzel bir şeyler yapmaya çalıştım 🥰

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 31
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar dün neden düştü dolar euro bu kadar çok, bir şeyler okudum ancak anlamadım, net bir şey var mı elde 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7

Arkadaşlar fatura ödemesine geri ödeme veren bildiğiniz bir şey var mı 😀 Fastpay yapıyormuş onu da ilk kullanımda diyor, başka var mıdır 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BobrekMafyasi paylaştı.

Save 100% on Call of Juarez: Gunslinger on Steam

From the dust of a gold mine to the dirt of a saloon, Call of Juarez® Gunslinger is a real homage to the Wild West tales. Live the epic and violent journey of a ruthless bounty hunter on the trail of...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 13