1+1 eviniz olsa 10.000₺ verip tv alır mıydınız?

Birçok arkadaş ev ile alakasını sormuş.

Öncelikle 1+1 olması yaşam tarzı açısından bir bağlayıcı unsur. Daha kafa dinleme, kendinle baş başa kalma açısından ele alınabilir diye düşündüm. Hani şu denilebilir. 1+1 evim olsa tv bile almam, kafamı dinlerim vs. Zaten PC var. Tv ye ne gerek var göt kadar evde diye.

10.000 ₺ ile ilgisi de yine yukarda değindiğim gibi bu amaçla bu kadar para vermeye değer mi? PC var. Ev zaten ufak. Bu kadar para verip zaten küçük olan yaşam alanını 55 inch bir cihazla süslemek…

#KonuDışı

BeğenFavori PaylaşYorum yap