Ürün fotoğrafçılığı ile ilgili de ipuçları veren güzel bir video. https://www.youtube.com/watch?v=oSd0keSj2W8

Behind the scenes at a McDonald's photo shoot

Isabel M from Toronto asked "Why does your food look different in the advertising than what is in the store?" http://qmcd.ca/MOwwgV Our answer? An exclusive behind-the-scenes tour of a McDonald's...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Lexar 32GB Professional 2000x UHS-II SDHC kart incelemesi

Lexar'ın neredeyse giriş seviyesi bir SSD'nin performansına ulaşan yeni nesil UHS-II U3 SDHC kartını inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 32
  • Fatih @fatihy

    Bir işe yaramaz maalesef...
    Raspi 2 micro sd kabul ediyor sadece ve okuma hızı düşük olur ayrıca. Tam anlamı ile faydalanamaz

  • cem kaplan @cemkaplan52

    sandisk ultra 64 gb, 80mb/s, class 10, uhs 1 micro sd kart aldım. 80tl

  • Mert Türköz @merttrtz

    Telefonun uhs desteklemiyorsa anlamı olmuyor uhs nin. Telefonun desteği olup olmadigini nasıl bilebilrz onu sormustum @cemkaplan52

    • cem kaplan @cemkaplan52

      Arkadaşım her telefon destekler onda sorun yok. Fakat uhs 4k ultra hd videolar çekebilen telefonlar için tasarlanmış extra performanslı bir kart’dır. Şu halde telefonum 4k çekmiyorsa neden alayımki? ayrıca 64 gb olanı 200 tl. Ben sandisk ultra 64 gb, 80mb/s, class 10, uhs 1 micro sd kart aldım. 80tl. Bu kart full hd videolar için tasarlanmıştır. Ayrıca telefonum lg g4 4k ultra hd'nin kralını çekerim ama bir karta 200 tl vermem full hd neyime yetmiyor.

  • Mert Türköz @merttrtz

    uhs desteği üst düzey kameralarda oluyormuş mobil cihazlarda çok nadirmiş lumiaların bazılarında varmış diye gördüm bazı yerlerde.. uhs neden alayımki gibi bir tabir de bence yanlış olur şuan telefonların dahili hafızaları ssd seviyelerine çıkmış durumda 450 mb okuma 150 mb yazma hızları var ben class 10 alıp saniyede 10mb yazma hızlarına neden düşeyimki uygulama taşımak istesen uygulamaların hızlarını etkiler.. sadece 4k olarak bakmayın olaya hızlı bir kart her durumda avantajdır. parası olan alır. kimine göre gereksizdir. kişisel tercih.. @cemkaplan52

Merhaba arkadaşlar. Youtube yayıncılığına yeni başlayan arkadaşların başındaki en büyük sıkıntılardan birisi, ses kaydı sırasında oluşan ve çıldırtıcı seviyelere ulaşabilen arka plan gürültüsüdür. Genelde mikrofondan veya ses kartından kaynaklanır. Günümüzde bu sorun en fazla on-board ses kartlarında görülmektedir. Nedeni ise ana kart üzerindeki elektriksel yüklerden dolayı sese bu yükleri cızırtı veya uğultu şeklinde yansıtmasıdır. Bu bölümde bunu yazılımla çok büyük seviyede aza indirgeyen Audacity isimli ücretsiz yazılımı ve bu yazılımı kullanarak bunu nasıl yapacağınızı sizlere anlatmaya çalıştım. Umarım yararlı olabilir. İyi seyirler...

Rehber #2 Audacity ile arka plan gürültüsüne son

Youtube yayıncılığına yeni başlayan arkadaşların başındaki en büyük sıkıntılardan birisi, ses kaydı sırasında oluşan ve çıldırtıcı seviyelere ulaşabilen arka plan...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 11
  • Barış Özkök @baris_ozkok

    Dediğiniz gibi çekildi emin olabilirsiniz. Mikrofon desteği sıfırdaydı. Sadece gürültü iptali açıktı. Aslında ses kartının tüm ayarları default da idi. Ben sadece ayarlardan gürültü engellemeyi açmıştım. Hatta bu kayıttaki mikrofon, bu örnekteki kalitesi düşük Trust starzz değil,normalde kendi pofesyonel işlerimde kullandığım kablolu yaka mikrofonu idi. O mikrofonun DSLR daki sonucunu görmek için de aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=HV3KwDFlmIU

  • Barış Özkök @baris_ozkok

    Umarım olur. Anakarttan ana karta da fark edebilir bu sonuçlar. Sonuçta her anakart aynı düzeyde elektronik gürültü verecek diye bir kaide yok. Ben Asus z87A kullanıyorum. Belki bizim serilerde böyledir diyebilirim. Ama önceki ana kartım da Gigabyte ın bir modelydi. Buna yakın bir sonuç almıştım daha önce de.

  • PhoeniXim @phoenixim

    Bu işlem bu kadar kolay mıymış ya.. okuldan kardeşime ara sıra röportaj ödevi veriyorlar videoyu editleyip sesine dokunmadan gönderiyordum bundan sonra sesine de düzeltmeye çalışırım.. teşekkürler

  • KorkutSA @korkutsa

    Karşılaştırmalı rehber için teşekkür ederim. İyi bir kulaklıkla sizlerde dinlediyseniz düzenleme sonrası sesde az da olsa mekanikleşme mi var? Yanılıyor da olabilirim. Başka farkeden oldu mu?

    Bu arada ben de daha önce bu işlerle uğraştım. Çok çok ucuz bir ekran kartı alsanız bile bütün gürültü sorunları çözülüyor. SB Live ekran kartını sisteme taktığımda tüm dip gürültüler kaybolmuştu. Üstelik dahili bir kart.

Arkadaşlar malum sistem siparişimizi verdik: http://teknoseyir.com/durum/295004#comment-1401566

yavaş yavaş hazırlıklara başladım, inventus'dan NOCTUA NH-L9i işlemci soğutucumu da sipariş verdim.

dreamsparkdan kardeşimin sayesinde, Windows Embedded 8.1 Industry Pro sürümünü ücretsiz aldım ve flash belleğe iso dosyasını yazdırdım, yüklemeye hazır.

Tornavida setimi hazırladım.

Merak ettiğim 2 şey var ve bu konuda yardımlarınızı bekliyorum:

1- En son masaüstü sistemimi 1997 yılında toplamıştım (dinozor mode:on) ve şimdiye kadar hep dizüstü ile idare ediyordum. Sitemimi toplarken uymam gereken bir montaj sırası var mıdır? ya da mutlaka dikkat etmem gereken bir konu(statik elektrik vb gibi) konu var mıdır? ayrıca kuracağım parçaların driverları nasıl kurulacak. öncelikle ağ konusunda windows otomatik olarak tanır indirir mi yoksa 2. bilgisayarımdan sitelerinden indirip flashla kuracağım sisteme mi atmam gerekir ? ya da bios konusunda yapmam gereken ayarlar var mıdır? (overclock düşünmüyorum, sadece temel konularda ayar ister mi?)

2- kurduğum sistemin performans ve bir hata olup olmadığını ölçmek için ( sıcaklık, voltaj, hız değerleri vb gibi) ne gibi programlar kullanmalıyım. bu programlar konusunda çok bilgisizim ve yardımlarınızı bekliyorum

teknoseyir'de kullanılan programlarla ilgili bilgisi olan var mıdır? bu konuda bir video hatırlamıyorum murat abi yardımcı olabilir misin? @gamsizm

teşekkürler, saygılar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

bizde neden yok..? 🙂
#pc

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

https://www.youtube.com/watch?v=meEyYFlSahk

Bukadar basitmiydi ya ?? 😀

Bruteforcing the iOS Screenlock

Interesting bits at 0:30 and 1:53 More information available at http://blog.mdsec.co.uk
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Muhteşem sistemler dendiğinde aklıma gelen ikili. Phantom Flex ve Bolt Cinebot. Dünyanın en hızlı kameralarından olan Phantom ve Bolt un robot teknolojisini görsel bir sanata dönüştüren ürünü Cinebot ikilisinden harika detaylar çıkıyor. Merak edenler için bu ikilinin şu andaki fiyatı tüm ekipmanlarıyla neredeyse 1 milyon dolarcık 😀
@gamsizm @can @lawnmower

Extreme Slow Motion : the Phantom Flex & Bolt Cinebot

Forsberg and Stiller Studio's cover some amazing scenes with the latest high FPS technology. And let's not forget about all the things they blew up, shot, kicked, dropped, cracked, burnt, cut, smashed...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7