Hele bir de Melezleme kelimeler var hasta oluyorum : Loot'lamak ( Yağma, ganimet, talan, vurgun ) ne demek? Yerine düzgün alternatif arıyorum, oyunlarda artık onu kullanacağım... Başka dersen : Item Toplamak, HeadShot vurmak, vb... Amacım farkındalık! ( Ne demekse )
Türksünüz, Kürtsünüz, Arapsınız... Anadolu coğrafyasında Ananızdan yadigar bir anadiliniz var, amma bir İngiliz, Fransız ve Alman değil iseniz...:=))) Öyle ise ona göre davranalım...
Çok güldüm buna 😀 Neyse, günaydın erkenciler 🙂
GameEkstra.com Türkiye'nin 1 numaralı Gaming ürünleri satış mağazası.
Plantronics GameCom 788 USB Headset mit Dolby 7.1: Amazon.de: Computer & Zubehör
Sabah bizim hanım Bakıcı parası ile Aylık 100,- ₺ gün parası verdi Bakıcıya... Sıra sana gelince toplu halde bana verde sistemi güncelleyim dedim... O da PC ( Kod Adı : Kuma ) için sana Para vereceğime Suriyeli Avrat alırım sana dedi...:=)))
Bu normal mi? Geçici mi? Kalıcı hasar bırakmış mıdır?
Ne var yani AMD RyZen 1300 alacaktık... Yeni anakart ve DDR4 16 GB bellek...
Eskiyide Çavuşa verirdik...:=(((
Ağlıyorum kahrımdan
Yanıyorum bağrımdan
Seviyorum bu canımdan
Diğel le Allah'ın için...:=)))
#akış #kulaklık #mod
GÜNCELLEME LOGTIECH G933 GÖNDERDİ 😀
2.5 yıl önce Amazon.com'dan aldığım G930 bir aydır bozuktu. Geçen hafta logitech'ten RMA açtım. İlgilenen olmadı. Ben de bastım kalayı. Sonra kulaklığı açtım. Kulaklıkla birlikte aldığım yedek pili taktım. Ancak 2.5 yıl önce aldığım pil de durduğu yerde boşalmış. Pili şokladık kendine getirdik ancak o sırada aklıma gelen başka bir fikri hayata geçirdik. Pil yuvasındaki plastik tırnakları kırıp bunun içine 2000mah'lık cep telefonu pili oturttuk ve gereken bağlantıları da sağlayıp standart pil ömrünü 3 katından fazla hale getirdik. İşlem çok basit. Yapmanız gereken tek şey bir pil seçip onun güç bağlantısını kulaklığa uygun şekilde modlamak.
Benim kulaklığın pili bozulmuştu. En ufacık sarsıntıda kapanıyordu. Pil ömrünü tamamlamıştı.
Ayrıca soyulan kulaklık pad'leri yerine de 2 çift şundan sipariş ettim.
https://tr.aliexpress.com/item/Factory-price-For-Logitech-Earpads-for-G230-G430-G930-G35-F450-Gaming-Headset-Black-Red-160831/32724342032.html?spm=2114.13010608.0.0.KEq1Ft

@Bare0n90 bizim takımın Silah eri...:=))) bkz. Cebeci #CSGO #TurkishUnion
https://youtu.be/Zfn02NWxVUE
...:=))) Super Noob CSGO Steam Grup ID : TURKISH UNION
#Left4Dead2 oyununda indirim var... 6,20 ₺ şu anda... Oyun nasıl birşey diyenler örnek videomu izlesin... Muhabbet mi " Emmi Yavaş " üzerine... Adam kendi serverından düştüde takım rahatladı... Konuşmayıda oyun içi çözdük... Kendi filmini çekiyorsun bir çeşit...:=))) Ayrıca refleks olarak dinazorlara da uygun... @karizmaemmi @bare0n90 @aytacesmebasi @gerginix @orcun @sonergunceler @e-ozdemir @emre64 @burakozkes @wolfenstein
https://youtu.be/jVSlsTqFiaA
Hard River Game Movie...:=))) Left 4 Dead 2... Game: Left 4 Dead 2 Author: kadirg1976 http://plays.tv/u/kadirg1976 uploaded via http://plays.tv/
Marifet, haysiyet, alamet kelimeri de arapça, onları da çıkaralım 😀 O tren geçti Oktay hocam. Diline yabancı gelime istemiyorsan yabancı kelime girmesini gerektiren durumları ortadan kaldıracaksın. Sadece lafla olmaz. Özçekim dersin, olur bazen, ama arıgöz gibi saçmalıklara da göz yummak gerekir.
@xeon @huseyinekrem
Burada anlatilan o degil, Yari-Ingilizce diyor yani abuk subuk sekilde konusanlardan bahsediyor.
Dun resmi public yaptim, sende like attin mi?, bunu post etmeliyim, boyfriendim gelcek, holi siiitt.
Gibi pespayelikleri soyluyor zannimca 🙂
İngilizce'de bile bir sürü yabancı kelime doluyken yabancı kelimelere laf etmek gerçekten saçma istediğin kadar bilim,teknoloji üret dünya'ya yön ver başkalarıyla etkileşimde olduğun sürece her zaman yabancı sözcüklerden etkilenirsin. Onun tek çaresi Kuzey Kore ve Sovyet modeli başka türlü engelleyemezsin 😀 😀
Karşı çıkılan olay, Türkçe karşılığı olan kelime bulunduğu halde İngilizcesini kullanmak.
@arandur Dünya genelinde ne kullanılıyorsa insanlar da onu kullanmaya meyilli olur.
@xeon 'toplantı set etmek' gibi yapılardan bahsediyoruz, bunların savunulacak yanı yok.
@arandur bunu like ettim 😛
@aerdogan17
Ignoruyorum sizi 😂
@ameledervis joke ettim da 😀 😛
@aerdogan17
Very banaldi. 😛
@ameledervis OK Tamam Peki 😀 😛 (yazdıklarımı okuyunca kendimden soğudum resmen 😀 )
@aerdogan17
Bir arada...
Oki, piki, doki, cani, mini diyenler vardi.
Soylari tukendi de kurtulduk 🤣
@ameledervis Yaşlanınca geçiyor onlar. 14'ümde okiciydim. 23'üm, çok şükür kalmadı 😀
Olması gereken ile olan durum birbirine karıştırılıyor. Kimse Türkçe’de yabancı kelime yok ya da olamaz diyemez zaten. Diiller de canlıdır; kelimeler, doğar, yaşar, etkileşime girer ve ölür. Hele ki medeniyetler beşiği olan coğrafyamızda başka dillerden geçiş olmaması düşünelemez. Önemli olan milli diline sahip çıkarak, anti-emperyalist tavır alarak, dilini korumaktır. Olması gereken budur. Bugün bunu yapamayan basiretsizlerin sorumluluğu da düşünülmelidir. Bir de bugün İngilizce en gelişmiş dil olduğu için değil, eskiden coğrafi keşifler/koloniler/misyonerlik faaliyetleri daha sonra da kültür emperyalizmi yoluyla yayılmıştır. Emperyalizmin “soft-power” yumuşak güç ile kültüre etkisine bakılmalı. Türkçe zaten yetersiz, bilim dili değil zaten de olamaz, terim bile bulamıyoruz demek yerine; yine Oktay Sinanoğlu’nun “Bye Bye Türkçe” kitabında Türkçe’nin ne kadar gelişmiş ve matematik gibi formüllü bir dil olduğunu görebilirsiniz. Gerek dil kuralları, gerek sondan ekleme özelliği, gerek kelime üretme açısından Japonca ile de benzerlikleri kitapta yer alıyor. Bunu yazan ben değilim, yüzyılların en genç profesörü! Türkçe yetersiz olduğu için değil, yukarıdaki sebeplerden dolayı bugün bu durumdadır. Yeter ki dilimizi ezik olmadan, bir şeyleri değiştirmek amacıyla savunalım.
Dili bu şekilde katleden gerizekalıların büyük çoğunluğunun ingilizcenin i sinden çaktıkları yok zaten. Düştükleri hal, acınası...