#Left4Dead2 oyununda indirim var... 6,20 ₺ şu anda... Oyun nasıl birşey diyenler örnek videomu izlesin... Muhabbet mi " Emmi Yavaş " üzerine... Adam kendi serverından düştüde takım rahatladı... Konuşmayıda oyun içi çözdük... Kendi filmini çekiyorsun bir çeşit...:=))) Ayrıca refleks olarak dinazorlara da uygun... @karizmaemmi @bare0n90 @aytacesmebasi @gerginix @orcun @sonergunceler @e-ozdemir @emre64 @burakozkes @wolfenstein
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hocam arkadan gelen ses sobada kaynayan çaydanlık sesi gibi geliyor, ya da ben öyle anladım, bilmiyorum 😀
Amazondan December 28, 2015 tarihinde aldığım Cooler Master Hyper 212 EVO işlemci soğutucu 4000 devire çıkmakta inatlaşıyor... Anakartta sabitleyip 900 devirde çalışıp ne güzel soğutuyordu... MSI yazılımı da işe yaramıyor... Kablosu mu gevşedi eve gidince bakayım aklıma geldi... Yoksa değiştireceğiz... http://www.hepsiburada.com/akasa-viper-12cm-s-flow-yuksek-performansli-sessiz-kasa-fani-ak-fn059-p-BD100259?magaza=Hepsiburada
@gerginix garanti ne yapabiliriz...
Oyun bende de var ama düzgün maç bulamayıp oynamayı bırakmıştım 3 saat sonunda
Walla ben listede kim war bakmadan çağırıyorum...:=))) O 2 kişi bulunacak...
@kadirg1976 şu sıralar zor ama yinede listede bulunsun derseniz isim aynı Steamde (redmaner)
@redmaner Yok zaten listemi temizliyeceğim... Beni ekleyip selam sabah vermeyen adam çok... Biz sonrada görsek dönüyoruz... Kusura bakma oyundaydım diyoruz...:=)))
@kadirg1976 nasıl isterseniz hocam
@redmaner Sınavları bitir öyle ekle beni...:=))) Kalabalığı görünce bir şey zannediyorum...
Satış...:=))) Milli Spor...
Bi ara bi CS:GO, L4D2 oynayalım ya beraber şu sınavlar felan bitsinde 😀
Ekle beni çağırırım seni...:=))) Çok rahatsız adamım... " Ders çalışıyom diyene " bir şey yapmıyorum... Tersine gıccığım... Ancak " Kızla buluşacağım " diyene sıkıntı çıkarırım bak...
@kadirg1976 ben ekleme yapamıyormuşum şuan, siz eklerseniz uygun bi zamanda oynarız. https://steamcommunity.com/id/hamdicatal/
@hamdi Ekledim Davetiyeyi gönderdim ben...:=)))
@maximilian şimdi bir şey yazacam Aile var banlıyacaklar...:=)))
Şu oyunun 3 versiyonu çıksın artık
Grafik kasacak adam geldi...:=))) Daha dur RX 470 alamadık...
@kadirg1976 🙂 Half Life 3 gibi bekliyoruz.
@automatik2000 Walla yeni oyun motoru DX12 veya Vulcan çıkar... Buna bağlı CS, Chivalry, Team Fortress ve L4D seriside güncellenir...:=)))
Bende her oyun var da internet yok 🙁 İnternet olsa gireriz l4d2. Oda arkadaşlarımla LAN üzerinden oynuyoruz
İndirim bitmiş avazımız çıktığınca bağırdık...:=))) Gününüz aydın olsun...