coco pop cocuk :DD
kediseyir e karsilik 😀 cicikuşsuz kalmayin
#cicikuşseyir

coco pop cocuk :DD
kediseyir e karsilik 😀 cicikuşsuz kalmayin
#cicikuşseyir

Antibiyotiğin ölümcül tehlikesi bu değildi galiba.
Yakında havada giden at görürüz.
Çok güldüm buna 😀 Neyse, günaydın erkenciler 🙂
Son gündemdeki pozu görünce dayanamadım. @leventp affına sığınarak...


efsane

TeknoSeyir'in en meşhur sistemlerinden TeknoKüp, 2017 yılında güncelleniyor. itopya işbirliği ile hazırladığımız sistemin ilk bölümünde toplama kısmını anlataıyoruz. İkinci bölümde iş başında göreceğiz.
Sistem bileşenleri şöyle.
İşlemci: Intel Core i7 7700K
Anakart: MSI Z270I Gaming Carbon Pro AC DDR4
RAM: Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 2666
Ekran Kartı: Gigabyte NVIDIA GeForce GTX 1070 Mini ITX
SSD: Samsung 960 Evo m2
Güç Kaynağı: Corsair SF600
Kasa: Silverstone Sugo SG05
İşlemi soğutucusu: Noctua NH L12
Teknolojiye dair son haberleri kaçırmamak için ABONE olun ► https://goo.gl/z4MuvY
Web Sitemiz: http://teknoseyir.com/
TeknoSeyir Ailesi Kanalları:
Oyun Kanalımız: Gamende ► https://goo.gl/MN4ExT
Otomobil Kanalımız: Otoseyir ► https://goo.gl/ZXgxLT
Sosyal Medya Hesaplarımız:
Twitter ►https://twitter.com/teknoseyir
Facebook ► https://www.facebook.com/TeknoSeyir
TeknoSeyir kanalı, Türkiye’nin yeni nesil teknoloji platformu TeknoSeyir.com’un YouTube hesabıdır. En güncel ürün incelemelerine ve teknolojiyle ilgili son gelişmelere bu kanaldan ulaşabilirsiniz.
#CSGO dan soğuduk... Takımda eksik olunca #Left4Dead2 oyununda 3 kişi Zombie filmi çektik...:=))) Kahvaltıda eyi gider... @gs_bulent @bare0n90
bank account yerine $ daha uygun bizim için
#akış

Bugün bana Facebook ta çok büyük eğlence var...:=))) İş PORTAKALLI Pekin Ördeğine kadar gitti... #Hükümsüzdür #FacebookTadındaPaylaşımlar

Mısır gevreği yiyebiliyor mu? Boğazına kaçma ihtimali yok mu?
komple o topu yutamaz tabiki parcalayip yiyor zaten bir tane verdim kirk yilda bir agzi tatlansin 😀
Tekrar muhabbet kuşu alasım geliyor ama evde sigara içen olduğu sürece aklımdan çıkarıyorum. 🙂
Bende yeniden kanarya alsam diyorum. Kendi dilinde ama daha güzel konuşuyorlar.
Bu da cücük bey.