Hocam bende bu arkadaştan almayı düşünüyorum ama pek bilgim yok daha önce kuş bakmadım. Konuşabiliyor mu ? Bakımı kolay mı ? Oraya buraya pisleme huyu var mı ? Birde muhabbet kuşu vs bu desem sence hangisi ?
konusabiliyor (dişiyse konusma ihtimali az) bakimi kolay oraya buraya pisleme huyu var muhabbet kusu mu sultan papagani mi derseniz ben sultan papagani derim muhabbet kusuna gore biraz daha akilli bi tür diyebilirim yavruyken alip beslerseniz ele ve insana alisir hepsinin karakteri ayni degil tabi ama benimki parmagimi yaklastirdigim an kafasini surtuyor sevdirmeye calisiyor
Sultan papağanı her öttüğünde benim kulağımın içi hafiften acıyor. Anlık işitme kaybı oluyor bende resmen. Onu da söylemek lazım şimdi. 😀
Muhabbet kuşu kelimeleri daha güzel söylüyor. Bakımı daha kolay. Masrafı daha az. Öttüğü zaman sesi yine yüksek ama kulağı acıtacak kadar yüksek değil.
Saçlara bak hehe. 😁
Selamımızı ilet Apaçi Nazmi'ye. 🖐
Hocam bende bu arkadaştan almayı düşünüyorum ama pek bilgim yok daha önce kuş bakmadım. Konuşabiliyor mu ? Bakımı kolay mı ? Oraya buraya pisleme huyu var mı ? Birde muhabbet kuşu vs bu desem sence hangisi ?
konusabiliyor (dişiyse konusma ihtimali az) bakimi kolay oraya buraya pisleme huyu var muhabbet kusu mu sultan papagani mi derseniz ben sultan papagani derim muhabbet kusuna gore biraz daha akilli bi tür diyebilirim yavruyken alip beslerseniz ele ve insana alisir hepsinin karakteri ayni degil tabi ama benimki parmagimi yaklastirdigim an kafasini surtuyor sevdirmeye calisiyor
Sultan papağanı her öttüğünde benim kulağımın içi hafiften acıyor. Anlık işitme kaybı oluyor bende resmen. Onu da söylemek lazım şimdi. 😀
Muhabbet kuşu kelimeleri daha güzel söylüyor. Bakımı daha kolay. Masrafı daha az. Öttüğü zaman sesi yine yüksek ama kulağı acıtacak kadar yüksek değil.
babacık
🙂
@tirpitz yeşil default 😀 muhabbet kuslarinin ana vatani avusturya doğadaki ilk renkleri de yeşil aslinda
evet 😀 2 önceki durumumda da dc2 ile pist kasiyorum
Mısır gevreği yiyebiliyor mu? Boğazına kaçma ihtimali yok mu?
komple o topu yutamaz tabiki parcalayip yiyor zaten bir tane verdim kirk yilda bir agzi tatlansin 😀
Tekrar muhabbet kuşu alasım geliyor ama evde sigara içen olduğu sürece aklımdan çıkarıyorum. 🙂
Bende yeniden kanarya alsam diyorum. Kendi dilinde ama daha güzel konuşuyorlar.
Bu da cücük bey.