Merhabalar; 40m2 oturma odası için 24000 btu klima almak istiyorum. 50.000 TL altı fiyatta Hepsiburada Linkinden filtrelenmiş hangi marka/model ürün önerirsiniz? Airfel-TCL-Bosch-Samsung-Arçelik-Vestel #klimaseyir #klimatavsiye
Merhabalar; 40m2 oturma odası için 24000 btu klima almak istiyorum. 50.000 TL altı fiyatta Hepsiburada Linkinden filtrelenmiş hangi marka/model ürün önerirsiniz? Airfel-TCL-Bosch-Samsung-Arçelik-Vestel #klimaseyir #klimatavsiye
Merhabalar;
Bir arkadaşımın önemli olan bir excel dosyası bozulmuş açılıyor ancak verilerde kayma vs var. Bulut’a yedekleme vs de yapılmamış. Dosya kurtma yazılımı önerebilir misiniz daha önceki versiyonlarını diski tarayıp bulmak için çok teşekkürler şimdiden. #verikurtarma #excel
Samsung tu8000 televizyonun kanal listesini bozdum tekrar arattığımda da now tv ya da bazı kanallar eksik ya da düşük yayın kalitesinde çıkıyor. Hangi frekans ve seçenekler ile aratmam gerekiyor acaba ? Benzer model bir tv kullanan var ise kanal listesini paylaşabilirse çok iyi olur. #TizenOS #AkıllıTelevizyon #Uydu
Ön kasa fanlarını pwm ile kontrol etmek için uzatma kablosu gerekiyor bu ürün iş görür mü ? Daha ucuza baktım ama bulamadım. #Fan

Aşağıdaki sisteme 5600-5600x işlemci güncellemesi yapmak mı mantıklı yoksa am5 e geçmek mi ?
Hikayeli oyunlar için haftada 5-10 saat kullanıyorum
Am5 e geçiş için 15-20k vermek pek mantıklı gelmiyor.
Ryzen 5 2600
Amd 6700xt
2x8 3200mhz ram
Asus tuf b450plus gaming
1440p monitör
Ryzen 5 5600 tray işlemci alınır mı sizce bi sorun yaşatır mı ? Ryzen 5 2600 den geçiş yapacağım b450 rx6700xt sistem için arctic freezer 36 alıp onunla kullanmak istiyorum.#AMD #tray
https://www.n11.com/urun/amd-ryzen-5-5600-35-ghz-am4-32-mb-cache-65-w-islemci-tray-22924872
Bedelli askerliğe başvurmak için askerlik erteleme başvurusu iptalinde bulundum bu talep onaylanıp celp dönem tercihi sağlık muayenesi gibi işlemleri aynı günde yapabilir miyim? Onay sürecini hızlandırmak için şubeye gitmek ya da telefonla aramak işe yara mı ? #Bedelliaskerlik
Traktör, tarım aleti lastiği vs şişirmek için bu ürün basıl sizce? Kendiniz kullanıp memnun olduğunuz çok yüksek fiyatlı olmayan ürünler varsa önerebilirsiniz.
Önceki durumdaki Acer monitörü yüksek ışık sızması ve ips glow yüzünden iade ettim ben alana kadar stokları bitti 🙁 9k altı 1440p 27 inch monitör önerebilir misiniz ? Aşağıdaki monitörü nasıl bilirsiniz ?
GIGABYTE G27Q-EK 27”inç 144HZ 1MS (2XHDMI+1XDP+2XUSB 3.0) FREESYNC PREMIUM QHD IPS LED GAMING OYUN MONİTÖRÜ https://amzn.eu/d/2YFauhs
Acer xv27u model ips monitör aldım. Sizce bu monitördeki ips glow çok mu ? Daha önce curved va panel kullandığım için ışık sızmasına alışkınım ama glow hakkında pek fikrim yok açıyı değiştirince azalıyor monitöre yakından bakarken sol alt kısım gri duruyor biraz. Kamerada göründüğünden daha fazla görünüyor glow. #Monitör #IPS







24000'dir o, 2400 olsa duramazsın
Seçtiğin markalar arasında enerji sınıfı A++ olan iki klima var:
Samsung AR60F24CAAW/SK ve TCL TAC-24CHSD/XA21I .
Fiyatı daha yüksek olsa da gelecek elektrik faturalarını düşünürsek uzun vadede enerji verimliliği açısından artıları olan Samsung modeli arayı kapatır.
Üreticilerini inceleyip mutlaka. Klima alırken Adem Helvacı kanalına bakmak gerek. Tavsiye ettiği ve aldığım iki klimadan da memnun kaldım.
hocam bende bakıyorum 24000 btu 33k ya finlux vardı vestelin diye almadım, altus ve beko bakıyorum