Teknoseyir Çekim Hataları'nın yeni sürümünü beklerken vakit geçmiyor diye bütün çekim hataları ve ekstraları tek videoda topladım. Ayrı video olarak yayınlanmayan 2012-2013 Hataları da dahil. İyi seyirler!
https://www.youtube.com/watch?v=_nRpKKASV6I&feature=youtu.be
Merhaba, iPhone 11 almayı düşünüyorum sizce yakın zamanda indirim, kampanya vs. olur mu? Ne yılbaşı ne karacuma yakın değil, yanılmıyorsam ₺6000 civarına satılmıştı şimdi ₺7200 vermek hiç hoşuma gitmiyor 🙂 Veya bu konuda başka tavsiyelere de açığım.
Herkese Selamlar Arkadaşlar, Bugün sizlere telefon tablet iphone ipad gibi cihazları kablolu olarak nasıl televizyona bağlayabileceğimizi anlatacağım. Umarım...
Anakartı değiştireceğimi söylediğim zaman windows lisansı gider demişti herkes. 3 yıl önce falan 30-40 liraya mı ne almıştım keyi internetten. Evet anakartı değiştirince lisans sıfırlandı ama, 3 yıl önce satın aldığım o windows keyinin geldiği maili bulup keyi girdim, kabul etti 🙂 Aldığım key retail keydi. Muhtemelen şu an 10 liraya falan satılan standart keylerle bu olmuyordur. 25 lira civarlarına retail keyler satılıyor, onlardan alabilirsiniz. https://www.nosyazilim.com/urun/windows-10-pro/
Bilgisayarlarımızın olmazsa olmazı işletim sistemi Windows 10 için en uygun lisanslar Nosyazilim.com'da sizleri bekliyor.
#Kahve
Nitelikli kahvelerin kg fiyatı 250 civarına gelince kahve içmek de pahalı bir şey oldu. Ucuz ama kaliteli nitelikli kahve nereden alabilirim? tavsiye ettiğiniz yerler var mı acaba? Sanalbaharat genelde kalite problemli olduğu için onun dışında seçeneklere bakıyorum.
Akıllı Süpürge almayı düşünüyorum, fakat bu konuda bir tecrübem olmadığı için işin içinden çıkamadım. bu konuda bilgisi olan varsa aşağıda belirttiğim özelliklerde f/p ürünü tavsiye edebilirler mi?
Aradığım Özellikler
1- Emiş gücü yüksek olmalı (1500Pa üstü)
2- Şarjı bittmeden kendi şarj dockuna gidebilmeli
3- Uygulama üzerinden kontrol edilebilmeli
Bunun dışında da sizin için olmazsa olmaz bir özellik var mı? Varsa neler?
Merhaba,
Arkadaşlar Black Friday'de kendime bir monitör almak istiyorum. Şu an 10 yıllık FHD bir monitörüm var eskidiği için bana yeterli gelmiyor ve değiştirmek istiyorum. Oyun, film vb. genel kullanım için IPS panel mi VA mı yoksa TN mi tercih edilmeli? Bütçe 800-1000 lira arası. Tavsiyelerinizi bekliyorum, teşekkürler.
Iphone hafızasını yükseltebilecek güvenilir bir yer arıyorum istanbulda. Tanıdıgınız var mıdır? #akış
Satılık Toshiba Satellite L50-C-1J5 Notebook - 2000TL
5th Generation Intel® Core™ i7-5500U Processor with Intel® Turbo Boost Technology 2.0
39.6cm (15.6”) , Toshiba TruBrite® HD TFT High Brightness display with LED backlighting and 16 : 9 aspect ratio
Sabit disk 1TB HDD + 8GB SSD Solid State Hybrid Drive
Glossy satin gold finish with hairline pattern
8,192 (1x) MB, DDR3L RAM (1,600 MHz)
NVIDIA® GeForce® 930M with NVIDIA® Optimus™ Technology
maksimum ömür : up to 7h30min (Mobile Mark™ 2014)
ağırlık : 2.2 kg
G x U x Y : 380.0 x 259.9 x 23.5 mm
Ürün az kullanıldı. Genelde Matrix modelleme için kullanıldı. Çok iyi durumda sadece ufak kozmetik hata mevcut. İstanbul Kadıköy elden teslim ya da kargo.
#akış #ikinciel #satılık #laptop
https://www.youtube.com/watch?v=VWyVA8nSFtg
@gamsizm çok güzel açıklayıcı bir video olmuş
Başarısızlık Hikayesi 'nin bu haftaki konuğu sevgili Murat Gamsız. Yerli ve Milli Işın Kılıcı başarılı mı yoksa başarısız mı? Murat Gamsız'ın Başarı vs. Başa...
2013-2014 201-2015 favorim bir de diskleri raid yapıyorsun dediği kısım 😀