Geldi. 🙂
Ekleme: Yorum yazan ve muhtemelen yazacak herkese teşekkürler. Şu anda çalıştığım için detaylı bakamıyorum. Mesai sonunda bakacağım. Sadece kurdum, oyunlar arkada yükleniyor.

Geldi. 🙂
Ekleme: Yorum yazan ve muhtemelen yazacak herkese teşekkürler. Şu anda çalıştığım için detaylı bakamıyorum. Mesai sonunda bakacağım. Sadece kurdum, oyunlar arkada yükleniyor.

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Malum PS5 filtresinden dolayı kutunun yansımalarına, gölge pozisyonlarına bakarak gerçek mi diye teyit ettim 😀 Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun tekrardan. 🙂
Hayırlı Olsun 👌🏻
Hayırlı olsun 😀
Kontrol ettim AR mı diye 😀 iyi oyunlar
hayırlı olsun güle güle kullanın
Hayırlı olsun 🙂 Gerçekten 4K 120Hz gibi bir kapasitesi var mı bu cihazın?
yok canım o hdmi ın standartı onu yazmışlar 😀
@flagbearer bunu dava eden çıkmadı mı dünyada acaba. Saçma çünkü 🙂
@hamdi mario gibi oyunları oynatır 4k 120hz
@flagbearer oda aklıma geldi yazarken ama sonuçta bunu görenler bu cihazı 4K yüksek FPS oynayacam diye alacak. Baba oyunlarda hedef ne acaba? 4K 60FPS tutturabiliyorlarsa yine iyi.
@hamdi 4k 30fps hedef
@hamdi 8k çıktı verebiliyor. Yersen. 😀 PS4 oyunları güncellenmişse 4k 60 FPS. Çıkacak her oyunda muhtemelen 4k 30 ve 60 FPS seçeneği olacaktır.
Hayırlı olsun 🙂
Kaç taksit yaptırdın
Tek. 🙂
Bende pederin kartını çalıp aldım kanka
H.O.
hayırlı olsun
Hayırlı olsun 🙂
H.o. tek böbrekte yetiyor değil mi?
Hayirli olsun 8.3tenmi aldiniz 7.8denmi
8.3
hayırlı olsun reis
hayırlı olsun
johncenaaa ya ne yaptın? Öldürüp bir yere gömmedin inşallah.
Hayırlı olsun. Kutuyu silip halıya koydun demi 😀
Silmedim ama halıya koydum. 🙂
@ozgurg 😱
@erhanm Dokunduktan sonra elimi bir yerime sokmadan yıkarsam bir şey olmaz ki. 😀
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun Phil.
Hayırlı olsun,
hayırlı olsun 🙂
Böyle ürünlerde video bile çekiyorum. 😀
Güle güle kullan.
Hayırlı olsun
Iyy çok çirkinnn.
Güzel günlerde nazarsız kazasız belasız kullanın.
Güle güle kullanın. Daha önce sahip olduğunuz konsollar hakkında da bilgi verebilir misiniz?
PS2, PS4 ve Xbox One S'im var.
@ozgurg Sen ne cabuk cıktın cezaevinden ıslah oldunmu bakalım 😀
@ozgurg Maşallah, Ps3 atlanmış ama. Ben epey geriden takip ediyorum. Geçen aylarda Wii aldım yakında da PS3 alacağım sanırım.
@ufkabakan PS3'ü neredeyse hiç bilmiyorum. 😀 PS2'yi de kendim için değil, PS Kafe için almıştık, elimizde kalanı kullanmıştım. 😀
@methylphenidate 1 günlük mapus ardından çıktım. Oldum, oldum. 😀
abi kaça aldın bunu.
8.299
@ozgurg hayırlı olsun.