Crackdown 3 İncelemesi
Crackdown serisinin son oyunu Crackdown 3'ü inceliyoruz.
Crackdown serisinin son oyunu Crackdown 3'ü inceliyoruz.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
First 🤣
Zirvede yalnız olmak nasıl bir duygu? 🙂
🎖️
@umtk @olasandra Hep merak ediyordum 🤣
@andacatasayar ve bunu yaklaşık 45 dakika korumayı başardınız. 😀
@umtk Evet😎 Önemli olan zirvede olmak değil orada kalmak 🤣
Ooo Levent abi 🙂
Sahi böyle bir oyun vardı dimi.
Obaaa baska bisey istesem olacakmis demek ki. go lp go 😀
ooo LP alırım bi dal
Metro Exodus dururken bu çöpün incelemesi gereksiz olmuş. Kaç ay oldu hala inceleme bekliyoruz.
Teknoseyir'den bir oyun hakkında inceleme beklemek anlamsız bence gelirse gelir gelmezse gelmez bunun dışında incelemelerde inceleme gibi değil ki zaten sohbet filan lp'nin yaptıkları filan ts incelemesi izleyip oyun hakkında bilgi veya yorum edinmek zor 😀
On sene önce çıksa gideri vardı
"DHW Levent" 🙂
Malesef çok basit bir oyun.
Sanırım bu da bir "seven çok sever sevmeyen nefret eder" oyunu.
Sene 2010 olsa güzel oyun aslında 🙂
LP'nin sevdiği oyun kontenjanından izleyelim bakalım 🙂
Ağzınıza sağlık ben beğendim güzel zevkli oyun 😀 ve Levent abinin böyle hevesli severek anlatımı çok daha sevdirdi oyunu
Ben beğendim gibi oyunu.
Bu saçmalığa harcadığınız eforu 10 gün sonra çıkıcak olan Assassin's Creed Odyssey nin expansion pack i Atlantis e saklasaydınız daha iyi olurdu. 🙂
LP daha Odyssey'i yeni aldı 🙂
Birçok yönüyle Saints Row 4'e benzettim, heves edip oynamak isteyen olursa daha uygun fiyata Saints Row 4 iyi bir alternatif olur. Mizahi anlatım tarzı olsun, ful aksiyonu, gelişimi tamamladığınızda hile açmış gibi güçlü karakter, açık dünyası falan bu tür oyun sevenleri epey tatmin eder diye düşünüyorum.
Saints Row 4 iyi bir oyundu. Crackdown 3... Daha çok Crapdown.
@nuguryurtsever işte aradığım mizah 😂
Şu oyuna 260 lira vermiş olsam oturur ağlardım üzüntüden.
Levent abi de bi oyun serisini sevmeye görsün 🙂 Nasıl gömecekler oyunu diye açtım ama oyun bi güzel bi güzel... (Yanlış anlaşılmasın kim neyle mutluysa o en güzel oyundur)
Tabi xbox 360 a çıkmış deseler güzel derdim ama bunca yıl uğraş bu kadar sermaye kullan sonuç serinin 1 . oyunundan bile kötü detay seviyesinde olsun.
Crackdown 1 in bir önceki nesle çıkmasına rağmen daha güzel detaylara sahip olduğunu görmek isteyenler videoya bakabilir.
https://youtu.be/rwA2OaVsbts
bu yuzden Uğurl a Tansel var:)
benim hiç kullanmadığım bir gigabyte veri beni gece uyutmaz. from @leventp
Oyun game pass ile ücretsiz. Ben bitirdim gayet keyifliydi.
Hazır 14 günlük Game Pass varken bir deneyeyim dedim ama çok sıkıldım. PS3 zamanı falan olsa belki oynanırdı ama ilkelliğin dibi olmuş. Belki geliştikçe keyif alınıyordur ama o kadar dayanamam sanırım.