Herkese selamlar. Umarım iyisinizdir.
Bugüne kadar yaşadığım; atanamama, iş bulamama ve taşeron firmada beden işçisi olarak çalışmam hakkında başlıklar açmıştım. Yaklaşık bir aydır beklediğim mülakat sonucu sonunda ilan edildi ve Gençlik ve Spor Bakanlığına memur olarak atandığımı öğrendim. Sizlerle de paylaşmak istedim. 😊

BeğenFavori PaylaşYorum yap