Yok artık ya.
Yok artık ya.
Enterhasan 🌋

😂😂 Çok hoşuma gitti ya #F1

Japon dayı bant ile overclock mu yaptı robota netti öyle.
https://www.youtube.com/watch?v=76blllun09Q
#akış #robot
😀

Jet oğlum, bir otur da yemek yiyelim. Ama dolanma dedim sana, yemek veriyorlar. :G
Bilgisayarında koyu tema isteyenler şunu denesin. Excel'den qbittorrente klasörlere kadar herşey kopkoyu oldu 🙂
https://www.deviantart.com/art/Penumbra-10-Windows-10-visual-style-568740374
Görmüşsünüzdür ama yükliyim yine de.

Animasyonlu açıklama da yapmışlar: https://youtu.be/ydUqfhNqUIc
Kesinlikle çok garip bir olay.