Ev bilgisayarında Web Hosting Sağlamak

Arkadaşlar merhaba, dün paylaştığım Çatı Arasına Datacenter İnşa Etmek (Evde Web Sitesi Host Etmek) konulu video serisi düşündüğümden daha çok ilgi gördü, öncelikle ilgi gösteren herkese çok teşekkür ederim.

Benim yaptığım bu proje biraz büyük ölçekli gibi gözüküyor, fakat bu kadar çok yatırım yapmadan sadece evdeki bir bilgisayarı ve modeminizi kullanarakta web sitesi host edebilirsiniz.

Geçen sene yayınladığım Evdeki İnterneti Kullanarak Web Sitesi Host Etmek başlıklı blog yazımda kendi evimde normal internet bağlantısı ve labtop kullanarak web hosting kurmayı anlatmıştım.

Ayrıca xDSL’de Çoklu IP Adresi Kullanmak konusununda ilginizi çekeceğini düşünüyorum.

Sizde böyle bir uygulama yapmak isterseniz bana iletisim[at]ugureren.com adresinden ulaşabilirsiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 11

En iyi soundtrack e sahip oyun hangisi sizce ? modern warfare 2 bence çok güzel fakat çok fazla dinledim önerebileceğiniz benzerleri var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

ScienceAlert: The Best in Science News and Amazing Breakthroughs

Sharing the most fascinating and inspiring science news. We analyse and fact check to bring you the best in real, genuine scientific research you can trust.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Monitörümdeki titreme sorunuyla ilgili çözümleriniz bekliyorum.

Az önce bir sitede araştırma yaparken alttaki görselin açılmasıyla beraber monitörümde titreme başladı. Ben ilk başta renk skalasını göstermeye zorlamasıyla alakalı oluşan bir arıza sandım ama o kadar oyun oynuyorum, o kadar çok çizim yapıyorum o yüzden bu varsayım saçma geldi.

İnternette sorunu araştırırken monitör fişini direkt prize takmanın sorunu çözdüğü yazmışlar. Denedim, olmadı. Çoklu prizde fişin yerini değiştirdim, olmadı.

Çözüm önerilerinizi bekliyorum. Çok sinir bozucu bir şey bu.

Model: PHILIPS 23" 234E5QDAB/00

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ücretsiz Udemy kurslarını tek bir konu altında toplamışlar. Sadece konuya değil, konunun altındaki mesajlara da bakın. Asıl hazine orda 🙂 Ama hepsi İngilizce. Çoğunda Türkçe altyazı vardır diye düşünüyorum ama emin değilim. #udemy

iOS C# C++ Photoshop Python Premiere Unity kursları ücretsiz UDEMY » Sayfa 1...

Başlangıç seviyesinden Uzman seviyesine kadar, toplamda 22:35 saat IOS geliştirici video serisi ücretsiz iOS 4,4 (916 puan) 23.970 kayıtlı öğrenci Se
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Muhteşem bir arkaplan silme uygulaması yapmışlar. Hem online, hem de ücretsiz. İlgilenen varsa mutlaka baksın 🙂
https://www.remove.bg

Remove Background from Image – remove.bg

Remove Image Background: 100% automatically – in 5 seconds – without a single click
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 9

Önerdiğiniz faydalı bulduğunuz , sık sık kullandığınız siteler var mı? Varsa paylaşır mısınız?

not : lütfen teknoseyir , google yazıp bayat espiriler yapmayın.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

4TB veriyi kurtarma girişimleri, 4. saat...
Cumartesi gecenizin değerini bilin gençler. Gidin eğlenin, kafa dağıtın...
Keşke hiç başlamasaydım. Bitmiyor meret.
Huyum kurusun, bir işe başladıysam mutlaka sonunu getirmek zorundayım.
En sonunda fişini çekip ne var ne yoksa çöpe atacağım oh olacak anasını satayım...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • SonkaBonka @sonkabonka

    İşin aslında bulunamayacak şeyler değil birçoğu (kişisel veriler hariç). Bilemiyorum... Eskisi gibi vaktim yok artık, gidip PS3 oyunlarının .iso’larını kendi ellerimle riplemiştim. Sadece 3TB onlar tutuyor. Bir daha o diskleri nereden bulacaksın da geri yerine koyacaksın...

  • SonkaBonka @sonkabonka

    @orcun Keşke %75 olsa.. 🙁
    Klasörleri ayrı ayrı kurtarıyor namussuz program. 😉
    Ama hakkını yemeyeyim iyi çalışıyor. Yaklaşık 1TB veriyi hatasız kurtardı. Geriye kaldı 3. Bakalım, gece uzun...

  • SonkaBonka @sonkabonka

    @orcun İki tane 8cm fanın önüne koydum diskleri, serin serin takılıyorlar. Dikkat edersen “diskler” dedim 🙂 İki tane 2TB raid0 konfigürasyonlu diskten geliyor veriler. Başıma bela aldım anlayacağın. Bolca bad sektör de var disklerde.
    Program otomatik yapıyor ne varsa, kalktım başından en sonunda televizyonu açayım dedim ama hayıtımda geçirdiğim en verimsiz yarım saati harcadım sanırım. Ne kadar saçma şey var öyle yahu. Yaklaşık 3 senedir tv falan izlemiyordum. Bu da bana ders oldu...