• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

drfree
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 28.12.2017
  • drfree @drfree

    eski crt monitörlerde aynı şeyi bende yaşıyordum. monitörle alakalı bir problem

    09 Şubat 2019 - 15:16 Beğen
  • drfree @drfree

    Valve source ile yapılmış oyunlardan ne kadar pay alıyordu ?

    09 Şubat 2019 - 10:34 Beğen
  • drfree @drfree

    aynen olabilir o sistem gerçekten çok iyi ben oyun içinde kullanıyorum fakat left 4 dead de vardı(pills here,medkit here..) zaten ki aslında çoğu oyundada var fakat apexdeki çok iyi olmuş.

    09 Şubat 2019 - 01:34 Beğen 1
  • drfree @drfree

    ctrl shift p

    09 Şubat 2019 - 00:53 Beğen 1
  • drfree @drfree

    @xeon qnq ben teavandoya gitmiştim 10 dk kadar ısınma hareketi yapıyorduk fakat tabi çalışacağımız harekete göre değişiyordu mesela bazı hareketleri yapmadan gene ısınma hareketleri yapıyorduk. Youtubede bir videoda görmüştüm oyuncuların gittiği new yorktaki bir gym de verilen eğitimi anlatıyorlardı nasıl yürüdüğüne koştuğuna beslendiğine nefes alıp verişine kadar bakıyorlardı şimdi ben et kırmayla üzerine bir şey desem doğru olmaya bilir qnq ısınma üzerinde https://www.youtube.com/watch?v=Juy_ylbeHss şöyle bi video var.

    bu arada video 1 dk ben ısınmadanda yapıyorum bu hareketide belki zararı vardır bilmiyorum

    08 Şubat 2019 - 01:04 Beğen
  • drfree @drfree

    bacakları çalıştırıyor qnq bi dene

    07 Şubat 2019 - 20:05 Beğen
  • drfree @drfree

    driverini güncellediniz mi ? Anakart ile alakalıda olabilir

    07 Şubat 2019 - 19:41 Beğen
  • drfree @drfree

    doktorfree

    05 Şubat 2019 - 21:49 Beğen
  • drfree @drfree

    Çok iyi olmuş bence

    05 Şubat 2019 - 18:41 Beğen
  • drfree @drfree

    Bencede çok güzel olmuş

    05 Şubat 2019 - 14:54 Beğen
  • drfree @drfree

    gtx 1050 2gb + i3 2130 3.40ghz ile rahatça oynayabildim 1080p de fakat iyi bi takım lazım

    05 Şubat 2019 - 14:50 Beğen
  • drfree @drfree

    Çok iyi olmuş oyun fortnite ve ring elysium beni sarmamıştı. Black ops 4 ün br si hoşuma gitmişti fakat pahalı diye almamıştım bu ona benziyor bence fakat tek başına oynanacak bir oyun değil oynayacaksan beraber girelim 13 gb boyutu var

    05 Şubat 2019 - 14:21 Beğen
  • drfree @drfree

    Ea nın ücretsiz battle royali

    05 Şubat 2019 - 13:32 Beğen
  • drfree @drfree

    @scorptr v-ray ın birkaç dersini izleseniz aldığınız renderlara çağ atlatırsınız. render almak içinde illa blender kullanmak zorunda değilsiniz canlı render alabildiğiniz çok iyi çalışan programlarda var onlarla işinizi daha çabuk halledersiniz. Ücretsiz materialler var internetten bulabileceğiniz onlarıda kullanabilirsiniz işinizi hızlandırır onlara bakarakta bir şeyler öğrenebilirsiniz tabi en iyisi bir dersini izlemek yapılışını görmek fakat cam yapacaksanız caustics i öğrenmelisiniz onuda aslında v-ray ile öğrenirsiniz. bu arada ışık koydunuz mu sahneye?

    02 Şubat 2019 - 00:57 Beğen 1
  • drfree @drfree

    render motoru olarak ne kullanıyorsunuz ?

    02 Şubat 2019 - 00:45 Beğen
  • drfree @drfree

    @nemesis8 https://urun.n11.com/anakart/ecs-h61h2-m17-1155-pin-anakart-P300097411
    bu işinizi görür sanırım ilanlarda var aslında

    31 Ocak 2019 - 21:46 Beğen
  • drfree @drfree

    Termal macun olarak ne kullanıyorsunuz ?

    30 Ocak 2019 - 00:21 Beğen
  • drfree @drfree

    Steamın arayüzü için kullanılıyor . steamın arayüzünde açtığınız sayfalar aslında web sayfaları mağaza profiliniz gruplar sekmesi vb tek web sayfası olmayan yer kütüphane sekmesi neden birden fazla açıyor dersenizde chromenin mantığında çalışıyor chromede bir sekme çöktüğünde bütün tarayıcının çökmesini engellemek için her sekme için bir chrome.exe daha çalıştırıyor rami bu kadar çok tüketmesinin sebebide bu isterseniz bunu kapatadabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla 4 gb ram in altındaysa bilgisayarınız otomatik bu özellik kapatılıyor steamde aynı mantık varmı bilmiyorum.

    Birde oyun içi arayüz içinde kullanılıyor

    29 Ocak 2019 - 22:53 Beğen 2
  • drfree @drfree

    çok uğraşmışlar yapmak için ilk baştaki 2 dklık kısmını 2013 de yapmışlar son 15 dakikasını 2017 de yapmışlar episode 9 un fragmanı çıktı 3 ay önce oda yakında gelir sanırım

    29 Ocak 2019 - 00:15 Beğen 1
  • drfree @drfree

    1 gb internete 45 tl isteyince turkcell bende ayrıldım fiyatlar çok yüksek

    28 Ocak 2019 - 10:23 Beğen
  • Durum (275)
  • Blog (1)
  • Yorum (1032)
  • Takipçi (27)
  • Takip edilen (51)
  • Favori (54)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294

Tüketici hakları ve hakem heyeti ile hakkımızı nasıl ararız?

186
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Linux Mint için Youtube'dan Video İndirme

23

Arcade Kabini - Kendin Yap (DIY)

20

UTRAI JUMP STARTER YARI DETAYLI İNCELEME

6

Müthiş Mutluhan Honda servis deneyimi

8

UFO ATEAC-01

Tümünü gör

Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum