Steamın arayüzü için kullanılıyor . steamın arayüzünde açtığınız sayfalar aslında web sayfaları mağaza profiliniz gruplar sekmesi vb tek web sayfası olmayan yer kütüphane sekmesi neden birden fazla açıyor dersenizde chromenin mantığında çalışıyor chromede bir sekme çöktüğünde bütün tarayıcının çökmesini engellemek için her sekme için bir chrome.exe daha çalıştırıyor rami bu kadar çok tüketmesinin sebebide bu isterseniz bunu kapatadabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla 4 gb ram in altındaysa bilgisayarınız otomatik bu özellik kapatılıyor steamde aynı mantık varmı bilmiyorum.
Eskiden olmayan bir durumdu ondan dikkatimi çekti son günlerde çıktı birden. Şuan için çözülmüş gibi ama üst üste 2 kere güncelleme geldi kapatıp açmam gerekti steam'i, bu ayarları yaptıktan sonra. Bununla ilgisi varsa o da sorun.
https://www.technopat.net/sosyal/konu/steamwebhelper-exe-gpuyu-kullaniyor.606911/
bunu gördüm ancak söylediği şeyi tam olarak yapamıyorum. Yani "program ayarlarından NVidia yerine entegre grafik seç" işlemini yapacak bir yer yok.
@dogus sadece notebook'larda var o seçenek sanırsam...
@gameboy banada teknik olarak öyle geliyor
@gameboy Türk olduğunu düşündüğüm birinin yabancı videosunda çözüm buldum gibi şimdilik =)
https://www.youtube.com/watch?v=_DXt33SA6F0
Steamın arayüzü için kullanılıyor . steamın arayüzünde açtığınız sayfalar aslında web sayfaları mağaza profiliniz gruplar sekmesi vb tek web sayfası olmayan yer kütüphane sekmesi neden birden fazla açıyor dersenizde chromenin mantığında çalışıyor chromede bir sekme çöktüğünde bütün tarayıcının çökmesini engellemek için her sekme için bir chrome.exe daha çalıştırıyor rami bu kadar çok tüketmesinin sebebide bu isterseniz bunu kapatadabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla 4 gb ram in altındaysa bilgisayarınız otomatik bu özellik kapatılıyor steamde aynı mantık varmı bilmiyorum.
Birde oyun içi arayüz içinde kullanılıyor
Eskiden olmayan bir durumdu ondan dikkatimi çekti son günlerde çıktı birden. Şuan için çözülmüş gibi ama üst üste 2 kere güncelleme geldi kapatıp açmam gerekti steam'i, bu ayarları yaptıktan sonra. Bununla ilgisi varsa o da sorun.