Monitörümdeki titreme sorunuyla ilgili çözümleriniz bekliyorum.
Az önce bir sitede araştırma yaparken alttaki görselin açılmasıyla beraber monitörümde titreme başladı. Ben ilk başta renk skalasını göstermeye zorlamasıyla alakalı oluşan bir arıza sandım ama o kadar oyun oynuyorum, o kadar çok çizim yapıyorum o yüzden bu varsayım saçma geldi.
İnternette sorunu araştırırken monitör fişini direkt prize takmanın sorunu çözdüğü yazmışlar. Denedim, olmadı. Çoklu prizde fişin yerini değiştirdim, olmadı.
Çözüm önerilerinizi bekliyorum. Çok sinir bozucu bir şey bu.
Model: PHILIPS 23" 234E5QDAB/00

VGA.Onları da söküp tekrar düzgün taktım.
Monitörün ayarlarını kurcalayın, oradaki düzeylerden biri kendini yükseltmiş; böylece titremeye sebep olmuş olabilir. En kötü ayarlarını fabrika ayarına döndürün.
Her şey fabrika ayarında zaten. Bugüne kadar hiç kurcalamadım. Nereden yaparım bunu?
@maximtsigalko Monitör üstündeki düğmelere bakın.
Titreme dediğin ufak karıncalanma gibi bir şey mi? Siyah tonlarda belli oluyor. Eğer böyleyse vga dan kaynaklanıyor.
karıncalanma gibi değil ama karıncalanmadaki dalgalar gibi evet. şu anlık geçti.
@maximtsigalko Dostum buna benzer durum lg monitörümde oldu. Vga dan hdmi a geçtim düzeldi. Yukarıda bi arkadaşın dediği gibi elektrik hattındaki parazitlerden oluyor sanırım. Her zaman olmuyordu bende de. Bi ara gözleri bozdum heralde diye düşünmeye başlamıştım. Hdmi la dene derim.
@x86_64 valla şu anlık düzeldi. hiç ellemek istemiyorum ama tekrar olursa öyle yapacağım. teşekkürler.