RTX 5080 almak istiyorum, beni karttan soğutur musunuz lütfen ?
not: ciddiyim
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O paraya öküz alırsın.
öküz fiyatlarına bakayım. mantıklı.
Yarı parasınada aynı oyunları oynarsın ha 4k ha 1080 p
olay oyun oynamak değil artık. doom 2 oynuyorum genelde.
Evlu isen alilenle 1,2 gun tatil yap.bekarsan pavyonda ez...
yok ya, kendime ait bişi istiyorum.
@ferah https://www.hamiltonwatch.com/tr-tr/h70605732-khaki-field-murph-auto-bundle.html
@iboocum teşekkürler, araştırayım.
@ferah güzel bir isviçre saati alın hocam, ama her swiss made yazanı almayın, hamilton, 2. el longiness belki.. ya da seiko prospex. Ömürlük gerçekten.
2026 yılına geldik, ekran kartı almak nedir ya, onun yerine yemek ısmarla kendine.
şöyle güzel bi para harcayasım var. 5080 kestirdim gözüme...
@ferah Bağa vir.
@mannequin 🙁
O paraya sistem alıyor millet.
hocam zayıf kaldı bu arguman. üzgünüm...
Onun yerine 5070ti al artan paraya ram bile alırsın
7700XT var, aslında eskisini satmak da gözümde büyüyor...
O paraya altın alsan seneye 2 tane 5080 alırsın (inş)
seneye büyük ihtimalle bilgisayarı çocuklar kullanacağı için, günlük yaşıyorum. bana kalmaz bu sistem.
Super serileri tanıtılmasını beklerdim ben. yada sonraki serilerin çıkmasını.
beklemekten nefret ediyorum.
ama mantıklı da bi yandan.
ama çok pahalı da olabilir.
12 gb ile çıkabilir super serisi, nvidia bu yapar mı yapar.
bilemiyorum...
Ekran kartına o kadar para verilir mi. Millet o paraya RAM alıyor (coming)
incehesap'ta 53K civarına vardı, gainward. vatan'da 63 civarına MSI inspire modeli vardı. 90K civarına Asus markalıları var. seç beğen al.
O paraya öküz alınır
ne boy öküz alınır acaba... ama beslemesi zor olur. yerim dar.
4k yüksek ayarlarda ne açarsan aç 100'den az fps alıyorsun.
bu argüman sağlam. haketmiyor diyorsun.
teşekkürler, aradığım argüman bu olabilir.
5090 alamayacağıma göre...
🤔
Altın alırız o paraya.
🤔 altın kolye mi alayım kendime ?
@ferah temizinden bir tam bir yarım gelir.
Colorful markalı olanını aldım. En ağır yükte bile şu aralar 59-60 derecelerde çalışıyor. 4070ti'dan upgrade ettim. Aralarında çok çok ciddi bir güç farkı var. 16 GB vram'e geçmem de cabası. Peşin fiyatına 9 taksit ile 64.000 liraya geldi.
Ama elinde nakit para varsa kısa dönemde vadeli mevduata atabilirsin. Aylık getirisi olur hiç yoktan.
soğut dedim, sen harladın da harladın şimdi.
kınıyorum...
@deepl 24.500’e sattım. 12 gb vram yeterli aslında ama 16’ya geçmek istedim artık. Saf güç olarak da çok ciddi fark var.
5080 parasına telefonunu yenilersin, tablet alırsın iyisinden hemde. 60 küsür bin lira afedersiniz ama tek işlevi ekrana görüntü veren, ve bunu da illa ki diğer sistem parçalarıyla zorunlu yapan salakça bir kart ve bu kartla para kazanmıyorsanız yada for keyci 100 efbiesçi oyuncu değilseniz süper saçmalık. 60 65 bin liraya bugün iyi bir notebook alınıyor, tabletin kralı alınıyor, telefonun iyisi amiral gemisi de alınabiliyor. Bu nedir ya 2 seneye bok olacak karta 60 65 bin lira para mı verilir ? 😀
iki seneye küspeye döneceğine inanmıyorum.
notebook istemiyorum, telefon istemiyorum.
premium ekran kartı istiyorum.
istek tabi...
@ferah Neden dönmesin ? var mı 4080 'i anımsayan ? modası geçti mi at kenarı, bitiyo bütün büyüsü. 😀 Yani lazımsa al tabi de, tatmin eder mi o açlık varsa bilemiyorum.
@orcunfix açlık var.
@ferah Diğer bileşenler nedir ?
@orcunfix 850watt PSU, 9700x işlemci, b850 anakart, 7700xt gpu, 27" 2k ekran, 32gb ram
@ferah E sana cpu da lazım gibi duruyor. 5080'i baltalamasın o cpu ?
@orcunfix cidden mi? Olabilir bi bakayım
Yayın yapmıyorsanız, teknoloji zamazingosuyum diye bedava vermedilerse ya da paranın sizin için bir önemi yoksa alın tabii 😀
Yok, bunlarla alakam yok.
araba al
Ahlaksız teklif !
Japonya'ya gidilir o paraya, boşver ekran kartını 😂
Japonyaya gidip ordan alsam kaça gelir bakayım 😀
@ferah Pahalıya geliyor 😂
@mustafanr MSI gaming trio 60.000 civariymis. Çok ucuz değil.
@ferah Gümüş al bankadan o paraya iyi kazandırıyor
gerek yok yenisi çıkacak.
Gerçekten buna ihtiyacın var mı?
Yok.
Şuanda ne kullanıyorsun?
7700xt
@ferah O parayı ekran kartına harcayıp da o kadar fayda sağlayamazsınız hayatınızdaki veya günlük yaşamınızda. O parayı başka bişeye harcayıp daha mutlu olabilirsiniz.
Yani sabahtan kalktınız cebinizde 80bin ₺ var ve 7700XT'ye sahipsiniz, yapabilecekleriniz daha fazla
Cebinizde 80bin₺ yok 5080'e sahipsiniz, yapabilecekleriniz daha az.
Yani şuanda birisinin cebinize 80bin₺ koyduğunu düşünün.
@gt710gaming beni bir Japon gibi düşünün, dünyanın bir ucundayım, günlük hayatım olmayabilir, sürekli çalışıyorumdur belki, şu anda firmama para basıyorumdur...
@ferah 2k değil de 4k full ayarlarda oynamak, 80bin liradan daha mutlu ediyorsa alın tabi. Harcayacağın zaman ve mutluluk oranına bakmak lazım.
Iyy o nası kart öyle 😀
5070ti ile arasındaki fiyat farkına değer gelmiyor oyun için
Dana alırız o paraya gurbanda yeriz guzum
nenemm 😀 vergi iadesi oluyo mu bu kartlarda ?
@ferah vergiden düşeriz.
@hamitozlu adam gibi adam, oyum sana...
AMD 9700XT yarı fiyatına ve neredeyse benzer performans.
9070XT mi ?
@ferah aynen yanlış yazmışım.
@ferah şuanda alınabilecek en mantıklı kart bence, kart kendini devamlı geliştiriyor daha iyi olacak diyorum hem de yarı fiyatına