Geçtiğimiz günlerde kendime bir telefon aldığımdan bahsetmiştim. İlgili telefon Nubia Z60 Ultra global modeliydi ve 16bin liraya aldığım bu telefon tarafıma ulaştı. Sunduğu paketi bu paraya verebilen başka bir telefon bulunmadığı için denemek istedim.
- 6.8" FHD+ BOE Q9+ AMOLED 120Hz HDR ekran
- Gerçek 10bit, P3 %100, 2160Hz PWM, 960Hz örnekleme
- Sürekli 1000nit, tepe parlaklık 1500nit
- Çentiksiz/deliksiz tam ekran, ekran altı ön kamera
- Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 işlemci
- 12GB LPDDR5X RAM / 256GB UFS 4.0 depolama
- 6000mAh batarya / 80W hızlı şarj / PD adaptör
- 5G, Wi-Fi 7, BT 5.4 LE, NFC, IR, tri band GPS
- Stereo çift hoparlör, 24-bit/192kHz Hi-Res, DTS:X desteği
- Ekran içi parmak izi okuyucu, yüz tanıma
- USB 3.2 Gen 1 Type-C bağlantı portu
- Android 14 tabanlı MyOS işletim sistemi
- 3 yıl yazılım ve güvenlik güncellemesi
- İşlevi değiştirilebilir slider tuş
- IP68 suya toza dayanıklılık
- Alüminyum iskelet çerçeve, cam arka yüzey
- Ürün kalınlığı 8.78mm, ağırlık 246g
Kamera Özellikleri
- 50MP IMX800 OIS, 1/1.49", f/1.59, 35mm ana kamera
- 50MP OV50E OIS, 1/1.55", f/1.8, 18mm geniş açı kamera
- 64MP OV64B OIS, 1/2", 85mm periskop telefoto kamera
- 12MP OV12D, f/2.0 ekran altı ön kamera (1080p video)
- 8K 30fps, 4K 30/60fps video, Laser AF odaklama

İncelemesi gelecek mi 😇🙏
Nasipse
@umtk hocam bir de 16k ya nereden temin etmiştiniz
@umtk acil inceleme çok acil
Güle güle kullanın...
Bu fiyata bu telefon nasıl oldu, aklımda sorular 😀
16k'ya bu risk alınırmış sahiden 🙂
Nerden aldığını özelden bana yazabilir misin😁
t.me/teknoseyirjoe
Telefon hakkında hakkında bilgiler ürün paylaşımının altında Umutlu Fırsatlar kanalında bahsedildi.
https://t.me/umutlufirsatlar/1440
@umtk Yani?
@oniki Yanisi nereden aldığını söylemiyor. 🙂 Doğu tarafından leylekler getirmiş olabilir.
@umtk Baktım da nerden alındığı ile ilgili bilgi yok. Yurtdışı ürün tmm da elden birinden mi aldın nerden aldın dogubanktan mi aldın bilgi yok.
@joe Uzay boşluğuna düştük.
16 bin lira derken anlamadım 😀
hepsiburada link geliri mi?
Her ürün fiyatıyla değerlendirilir. Şimdi bu telefon 16Kya çok iyi görünüyor ama 160K olsa alınmaz. Bu fiyata satılıyorsa çok güzel, incelemesine bile gerek yok 😀
53k etiketi var, incelemesini 53k'ya göre yapması gerekir.
@sqn inceleme de fiyat değil ürüne bakılır. En son fiyata göre değerlendirmesi ayrı yapılır.
@umtk bu ülkede ürün alınırken önce fiyat sorulur, fiyat uyuyorsa sonra özellikleri değerlendirilir. yoksa mercedes'in çok güzel araba olduğunu her billboard'a yazar, en altına da "alamazsınız ki" yazarız.
tabi incelemede fiyat baştan söylenince %90'ı videoyu kapatacağı için içerik üreticilerinin like ve abonelik hatırlatmasını video başına, fiyat bilgisini video sonuna almasını anlıyorum.
@sqn Öyle değil anlamadınız ürün evrensel olarak değerlendirilecek. En son fiyatına göre değerlendirmesi yapılacak.
@umtk Fiyata ister sonda bakın ister başta ister ortada, fiyattan bağımsız inceleme anlamlı olmaz.
Yıkıp geçmiş.
Bu arada içimden Nubia mı acaba diye geçmişti 😀
Hayirli olsun, kagit üzerindeki özellikleri iyi görünüyor. Güle Güle kullanin.
Nubia kimin markası idi ya?
yukarda ekran görüntüsü de koydum aslında, ZTE.
Zte
Sd 8 gen 3 ve 16 bin lira….. Çoook iyi
Kaçak telefon
16 bin liraya nerden aldın hocam bizede yol göster bizde alalım 🙂
Söyleyeceğini zannetmiyorum. Telegram kanalına yönlendirecek, üye olun fırsat kaçırmyın diyecektir tahminim.
Kayıtsız yurt dışı cihazı almıştır.
@arandur ben de böyle düşünüyordum ama en ucuz 545€ gördüm. 16.000 TL çok absürt bir miktar, 425€ yapıyor.
Tam istediğim gibi telefon ama zamanı değil 😀
lineage derleyen var mı? hayırlı olsun.
Hayırlı olsun. Kağıt üstünde iyi. Uygulamada nasıl, göreceğiz. 🙂
Biraz ağır:
https://www.youtube.com/watch?v=AsxsOuuIncM
Almanyada 750 eurodan başlıyor 16bine iyi alınmış
kamera etrafında kırmızı halka mı var ? yoksa ana haber bültenleri gibi resim üstünde işaretleme mi yaptınız !!!
hayırlı olsun. güzel görünüyor demek isterdim ama tipini beğenmedim. gerçek değil gibi duruyor.
Katırla geldiyse eğer yakışmadı.
Öncelikle geçmiş olsun ve güle güle kullanın, o arkası ne çirkinmiş telefonun
Kayıt olayı yok sanırım Nubia'da
Şu google'ın launcherı mıdır nedir şu logoları görünce midem bulanıyor.