Can'ı dışarda tanıyan biri olarak, burada yazanların hepsine katılıyorum Can için. 10 numara beş yıldız adamdır 🙂 Nesli tükenenler listesine girer çok kolaylıkla.
Benim anladığım fotoğrafçılık konusunda kendisi ile de görüşülmüş ama onun yerine Nur hanımla çalışılmış bu yüzden de kendinden çalındığını düşünüyor, sanırım iş dünyası konusunda herhangi bir tecrübesi yok ki tek seçenek olarak kendinin seçileceğini düşünmüş. Mobil fotoğrafçılık konusu nasıl çalıntı olabiliyor onu da anlamadım zaten böyle tarz videolar hem yabancı hem yerli olarak var.
Kendisi tercih edilmedi diye sinirlenmiş anladığım kadarıyla, arkadaşın önceki yazılarına baktığımızda ts'ye bir nefreti olmadığı görülüyor
Teknoseyir’in yakin zamanda ortaya attigi yenilikci bir fikir yok. Yayin akisi uzun suredir stabil bir halde gidiyor. En yeni seri mobil fotografcilik fakat zaten Teknoseyir bu konuda yillardir sponsorlu/sponsorsuz icerikler uretiyor. Ayrica mesajin sonundaki iki bakinizdaki ithamlar yakisiksiz ve seviyesiz. Hayal kirikligi ile yazilmis talihsiz bir mesaj gibi gorunuyor.
Hatırlamıyorum ama konuk olduğu bir programda MG zaten fotoğrafçılıkla ilgili video serisi yapacak olsam telefon fotoğrafçılığı yaparım kesinlikle diyordu.
Bunu yazan tam olarak kim anlamadım fakat pardon da fikir herkeste var önemli olan onu hayata geçirmek. Fikir senin diye telifini mi aldın. Herkesin kendi youtube kanalında yapabileceği bir seri zaten. Bir kişi oyun videosu yayınlıyor diye başka biri oyun yayınlayamıyor mu mesela? Çok saçma geldi bu iş bana.
@ilkyaz tamam sizle de farklı bir seri gelebilir. Yani neden bu saldırganlık. Sizle değil de başka biriyle çekilince özgün olmuyor mu? Sizle konuşuldu diye o fikrin telif hakkı size mi ait oluyor? Ya da bunu sadece sizin düşünüp konuşmuş olabileceğiniz kanısına nereden vardınız belki diğer kişiyle de konuşuluyordu. Murat Bey anlayışlı da bir insan. Yani bunu kendisine belirtseydiniz abi biz böyle böyle konuştuk ama sen şimdi farklı biriyle yapınca seri bu beni üzdü deseydiniz eminim mantıklı bir açıklaması olacaktır.
@ilkyaz Tabiki gerekmiyor. Ben de size sormadım zaten. Siz bu yorumun altına yazana kadar diğer sitedeki yazıyı sizin yazdığınızı bile bilmiyordum. Kötü bir niyetinizin olduğunu da düşünmüyorum. Hakkınızı arıyorsunuz ama bence biraz sert ve yanlış cümlelerle. Gerçek anlamda sizi de teknoseyir videolarında görmek isteriz. İyi akşamlar dilerim.
@ilkyaz bu konunun sosyale taşınması ve MG ile olan özel mesajları yayınlamanız uygun bir davranış değil, kendi aranızda halletmeniz lazımdı.bu durum normalde belki haklıyken sizi haksız duruma düşürüyor.
İlgili şahsın yaptığının suç sayılmasını, özel mesajların izinsiz paylaşılması, Can nedeniyle görmezden geliyorum ancak fikrimi çaldılar kısmı ciddi bir suçlama. Benim de bu şekilde haberim oldu bu suçlamadan. O yüzden buraya yazayım bulunsun zira genç arkadaşların özellikle iş hayatlarında yapması muhtemel bir hata olarak görüyorum.
Zaman zaman bizzat benim yaptığım fotoğrafçılık ve mobil fotoğrafçılık içeriklerine artık yetişemediğim için bir arayıştaydık ve birçok kişi ile görüşüyordum. Bunun sonuçlarını da bazen görüyordunuz. Ömer ile yaptığımız bölümleri hatırlarsınız. Aynı şekilde Kutay'la da seriler çekmiştik. Özellikle kadın olsun bu kişi diye bir isteğimiz zaten yoktu ama görüştüğüm kişiler arasında elbette kadınlar da var. Nur'a teklifi daha önce yapmıştım. Diğer şahıs da daha sonra kendi talip olmuştu. Olumlu yanıt vermiştim zira daha önce bir videoda çıkmış ve olumsuz karşılanmamıştı. Özel mesaj olduğu için göstermem mümkün değil ama Can'a gösterdim aklında şüphe olmasın diye.
Finalde, olumlu yanıt gelince ve görüştükten sonra yönetim olarak Nur ile devam etme kararı aldık. Projeyi de değiştirdik. Mobil ağırlıklı ama eğitim serisi olmayan Plus içerikler üreteceğiz ve ürün incelemelerini de dahil edeceğiz. Fotoğraf alanında kısıtlı kalmayı da düşünmüyoruz.
Uzun lafın kısası ortada çalınmış ya da icat edilmiş bir fikir yok. TS'de görülen içeriklerin bir nevi bayrak teslimi var.
TS'de staj yapmış ilgili şahsın bundan sonra TeknoSeyir ile profesyonel olarak ve benle kişisel olarak herhangi bir bağı vs yoktur. Bundan sonra da olmayacaktır.
Umarım otoseyir in yayın akışına bir etkisi olmaz. Ben böyle bir duruma maruz kalmak istemezdim.
Bir tarafta teknoseyir ve sahibi senin akraban ve bu platforma içerik üretiyorsun ve diger tarafta sevgilin ve teknoseyir ve akraban ile olan catismasi
İlkyaz mobil fotoğrafçılık serisinin kendisiyle çekileceğini ilk başta olumlu bakıldığına ama sonradan vazgeçilip, fikrinin çalındığını söylüyor ve bir takım ithamlarda bulunuyor bu düşüncelerini post'taki ekşi yazısı ve ts'de ki Nur'un videosu altına murat abi ile konuşmalarının bir kısmını içeren bir yorum atıyor(biraz üstte var ekran görüntüsü). Buna Murat abinin cevabını yukarıda görebilirsin
Kim olduğu belli bile değil. Bir de dünya aynı şeyleri düşünenler ile dolu.
Ben kim olduğunu anladım sanki.
🤔
https://eksisozluk.com/entry/70893234 pek öyle nefret saçan birine benzemiyor.
Can'ı dışarda tanıyan biri olarak, burada yazanların hepsine katılıyorum Can için. 10 numara beş yıldız adamdır 🙂 Nesli tükenenler listesine girer çok kolaylıkla.
Benim anladığım fotoğrafçılık konusunda kendisi ile de görüşülmüş ama onun yerine Nur hanımla çalışılmış bu yüzden de kendinden çalındığını düşünüyor, sanırım iş dünyası konusunda herhangi bir tecrübesi yok ki tek seçenek olarak kendinin seçileceğini düşünmüş. Mobil fotoğrafçılık konusu nasıl çalıntı olabiliyor onu da anlamadım zaten böyle tarz videolar hem yabancı hem yerli olarak var.
Kendisi tercih edilmedi diye sinirlenmiş anladığım kadarıyla, arkadaşın önceki yazılarına baktığımızda ts'ye bir nefreti olmadığı görülüyor
Ben sanki entry'i yazan kişi Nur diye anladım ama
@mertkirimgeri Yeni seri zaten Nur ile nasıl bunu yazan Nur olsun 🙂
Teknoseyir’in yakin zamanda ortaya attigi yenilikci bir fikir yok. Yayin akisi uzun suredir stabil bir halde gidiyor. En yeni seri mobil fotografcilik fakat zaten Teknoseyir bu konuda yillardir sponsorlu/sponsorsuz icerikler uretiyor. Ayrica mesajin sonundaki iki bakinizdaki ithamlar yakisiksiz ve seviyesiz. Hayal kirikligi ile yazilmis talihsiz bir mesaj gibi gorunuyor.
Buldum tamamdır https://teknoseyir.com/teknoseyirde-mobil-fotografcilik-bolumleri-basliyor#comment-3828506
@mertkirimgeri @farukg @harunsuv @ucustakipilot
Can Bey'e ekşide övgüler yağdırmasından belliydi bu hanımefendinin olduğu.
@mucahitkose
@melburg İlkyaz hanım Can akbulut'un eşi degil mi o niye böyle bir şey yazdı ki
Çektiğimiz bölüm diyor yani sanki Nur hanım yazmış
@mucahitkose Sevgilisi sanırım, işte kendi düşüncesi onla yapılmayıp sonradan da fikirin çalınması mobil fotoğrafçılığın
@mucahitkose Hocam yukarıda attığı mı okumadınız mı? Çektiğimiz bölüm dediği oyun geliştirme bölümünü kast ediyor
@melburg Okudum ama kafam karıştığı için biraz şey ettim neyse daha fazla konuşmak dedikodu olur.
@mucahitkose Ekşi'de yazan da ilkyaz, önceki mesajlarına bakarsanız can hakkında yazıları ve kendi kanalına yönlendirdiği yazılar görebiliyor
bu post ucacak gibi geliyo bana ama madem boyle bi konusma dondu ilkyaz ablayi neden almadilar ki bu seri ye
@melburg Neticede aralarında bir samimiyet vardır, Can ile Murat abi akraba değil mi sonuçta
Balıkesirde can ile beraber görmüştüm bu kızı.
Off off off off, çok enteresan işler dönecek belli ki 😀
dramayı severiz 😀
@alien olursa millet kesin eğlenir. yapacak bir şey yok o konuda.
Hatırlamıyorum ama konuk olduğu bir programda MG zaten fotoğrafçılıkla ilgili video serisi yapacak olsam telefon fotoğrafçılığı yaparım kesinlikle diyordu.
Bunu kim yazmış şimdi?
Bunu yazan tam olarak kim anlamadım fakat pardon da fikir herkeste var önemli olan onu hayata geçirmek. Fikir senin diye telifini mi aldın. Herkesin kendi youtube kanalında yapabileceği bir seri zaten. Bir kişi oyun videosu yayınlıyor diye başka biri oyun yayınlayamıyor mu mesela? Çok saçma geldi bu iş bana.
@ilkyaz tamam sizle de farklı bir seri gelebilir. Yani neden bu saldırganlık. Sizle değil de başka biriyle çekilince özgün olmuyor mu? Sizle konuşuldu diye o fikrin telif hakkı size mi ait oluyor? Ya da bunu sadece sizin düşünüp konuşmuş olabileceğiniz kanısına nereden vardınız belki diğer kişiyle de konuşuluyordu. Murat Bey anlayışlı da bir insan. Yani bunu kendisine belirtseydiniz abi biz böyle böyle konuştuk ama sen şimdi farklı biriyle yapınca seri bu beni üzdü deseydiniz eminim mantıklı bir açıklaması olacaktır.
@ilkyaz Tabiki gerekmiyor. Ben de size sormadım zaten. Siz bu yorumun altına yazana kadar diğer sitedeki yazıyı sizin yazdığınızı bile bilmiyordum. Kötü bir niyetinizin olduğunu da düşünmüyorum. Hakkınızı arıyorsunuz ama bence biraz sert ve yanlış cümlelerle. Gerçek anlamda sizi de teknoseyir videolarında görmek isteriz. İyi akşamlar dilerim.
@ilkyaz bu konunun sosyale taşınması ve MG ile olan özel mesajları yayınlamanız uygun bir davranış değil, kendi aranızda halletmeniz lazımdı.bu durum normalde belki haklıyken sizi haksız duruma düşürüyor.
Yani bir şey demek istemiyor insan çünkü bazı şeyleri doğrulayamıyoruz. Kamuoyuna açılmadan da çözülebilirdi bence.
İlgili şahsın yaptığının suç sayılmasını, özel mesajların izinsiz paylaşılması, Can nedeniyle görmezden geliyorum ancak fikrimi çaldılar kısmı ciddi bir suçlama. Benim de bu şekilde haberim oldu bu suçlamadan. O yüzden buraya yazayım bulunsun zira genç arkadaşların özellikle iş hayatlarında yapması muhtemel bir hata olarak görüyorum.
Zaman zaman bizzat benim yaptığım fotoğrafçılık ve mobil fotoğrafçılık içeriklerine artık yetişemediğim için bir arayıştaydık ve birçok kişi ile görüşüyordum. Bunun sonuçlarını da bazen görüyordunuz. Ömer ile yaptığımız bölümleri hatırlarsınız. Aynı şekilde Kutay'la da seriler çekmiştik. Özellikle kadın olsun bu kişi diye bir isteğimiz zaten yoktu ama görüştüğüm kişiler arasında elbette kadınlar da var. Nur'a teklifi daha önce yapmıştım. Diğer şahıs da daha sonra kendi talip olmuştu. Olumlu yanıt vermiştim zira daha önce bir videoda çıkmış ve olumsuz karşılanmamıştı. Özel mesaj olduğu için göstermem mümkün değil ama Can'a gösterdim aklında şüphe olmasın diye.
Finalde, olumlu yanıt gelince ve görüştükten sonra yönetim olarak Nur ile devam etme kararı aldık. Projeyi de değiştirdik. Mobil ağırlıklı ama eğitim serisi olmayan Plus içerikler üreteceğiz ve ürün incelemelerini de dahil edeceğiz. Fotoğraf alanında kısıtlı kalmayı da düşünmüyoruz.
Uzun lafın kısası ortada çalınmış ya da icat edilmiş bir fikir yok. TS'de görülen içeriklerin bir nevi bayrak teslimi var.
TS'de staj yapmış ilgili şahsın bundan sonra TeknoSeyir ile profesyonel olarak ve benle kişisel olarak herhangi bir bağı vs yoktur. Bundan sonra da olmayacaktır.
isabet olmuş çalışmadığınız sonradan başınıza çok iş alırdınız.
Bu davranıştan görülüyor ki kendisinin seçilmemesi daha iyi olmuş.
Vay vay vay neler dönmüş Serhat ya
bu video da uçmuş 😀 https://teknoseyir.com/global-game-jam-2019-degerlendirmesi
Bu videoda ne vardı ?
@fatihy can abi ve eşi oyun yapma fuarına gitmişlerdi o video
@cicikus hmm izlemedigim bir içerik.
https://www.youtube.com/watch?v=clFZGKillyQ Buradan izleniyor.
@pi yakalattın 😀
@pi video kurbik olmuş
Umarım otoseyir in yayın akışına bir etkisi olmaz. Ben böyle bir duruma maruz kalmak istemezdim.
Bir tarafta teknoseyir ve sahibi senin akraban ve bu platforma içerik üretiyorsun ve diger tarafta sevgilin ve teknoseyir ve akraban ile olan catismasi
aynen ya bende onu düşündüm
Arkadaşlar ne oldu tam olarak takip edemedim. Özetleyebilir misiniz?
İlkyaz mobil fotoğrafçılık serisinin kendisiyle çekileceğini ilk başta olumlu bakıldığına ama sonradan vazgeçilip, fikrinin çalındığını söylüyor ve bir takım ithamlarda bulunuyor bu düşüncelerini post'taki ekşi yazısı ve ts'de ki Nur'un videosu altına murat abi ile konuşmalarının bir kısmını içeren bir yorum atıyor(biraz üstte var ekran görüntüsü). Buna Murat abinin cevabını yukarıda görebilirsin
@rf12 Sevgilisi sanırım, evliler mi bilmiyorum
Haydaaa neler dönmüş ya yeni haberim oldu
Benim daha da yeni haberim oldu 😃
Kimse paylaşmamış hayret
Özet geçiyorum:
Kadın milletinden korkacaksın
Ekside olan yazıyı editlemis.
Yazının sonunda bulunan itham kaldırılmış ve yerine kendisine nasıl kötü davranıldığı ile ilgili örnekler vermiş.
@xc Gördüm de ben yukarıda son sözümü söyledim daha fazla uzatmaya gerek yok.
Bunu ben baya önce gördüm ama tartışma uzamasın diye geri atmadım buraya, kendi bilir artık
@melburg aynısını düşündüm
@kgk 2 yıl sonra mı 😀
@melburg evet 😄 belki murat abi yazının güncellendiğini görmemiştir, haber verip konuyu uzatmayalım dedim.
@kgk