#3080
Herkese selamlar.
Elimde ki bilgisayarı yavaştan güncelleme zamanı geldi. Tabi bütçenin aslan payını ekran kartı alacağı için 3080 bir ekran kartı bakıyorum.
Şöyle bir kart buldum ve fiyatı garip şekilde uygun. Bu markayı, siteyi ya da kart içeriğini bilen var mıdır?
https://www.tekramarket.com/urun-detay/VCG308012LTFXPPB
Hızlı Kargo, Sıfır, Faturalı, Garantili Ürün
#Dark
Herkese iyi günler dilerim. Dark dizisinde sürekli arka planda olan bu tabloyu arıyorum ama bulamadım. Fikri olan var mı acaba?
Düzeltme: https://www.reddit.com/r/Kulturel/comments/l8kb6m/lanetlilerin_d%C3%BC%C5%9F%C3%BC%C5%9F%C3%BC_peter_paul_rubens/
Google görseller araması ile buldum. Çözünürlük falan düşük olduğundan bulamam dedim ama neyse ki iyi çalışan bir sistem.
#ceptelefonu
Herkese iyi akşamlar dilerim. https://easycep.com üzerinden telefon alıp da kullanan ya da firmayı bilen, duyan var mıdır? Note 9 veya S9+ alma arefesiğndeyim ve bu firma kendi garantisi ile 2. el telefon satışı yapmakta.
EasyCep ikinci el telefon alışverişinin en iyi adresi! Aradığınız ikinci el cep telefonu ve yenilenmiş telefon modelleri şimdi çok uygun fiyatlarla EasyCep'te!
#aliekspress
Aliekspress üzerinden sipariş verdim. Mart ayının 11'i gibi Avrupa yakasında takılı kalmış durumda. İşin garibi kargo takibi yaptığım zaman ürün Anadolu yakasına gelmiş, sonrasında Avrupa yakasına gönderilmiş olarak görünüyor. Ümraniye bölgesinde yani Anadolu yakasında ikamet ediyorum. Gümrüğe takılma durumu veya benzeri durumlarda tarafımı ararlar mı acaba?
Bu arada ürün: https://tr.aliexpress.com/item/1005001622026768.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.16e24c4dVmUnrL
#telefonfiyatları
Samsung S10+ fiyatları 4600 Tl bandında iken, yeni yıl ve yeni modellerle fiyatı daha da düşer dedik. Tc Simulasyonu yine yanılttı.
#AmatörTelsizcilik
Herkese iyi akşamlar dilerim. Amatör Telsiz Yetki Belgesi (A Sınıfı) aldım. Sıra geldi telsiz seçimine. Özellikle İstanbul'da deprem sebebiyle evde bir el telsizi bulunmasını istiyorum. Aramızda "Lisanslı Telsiz" kullancıısı ve telsiz önerisi olan var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.
Herkese iyi akşamlar dilerim. Matlab bilgisi olan var mı acaba?
Herkese iyi akşamlar dilerim. Kullanıp da memnun kaldığınız, deneyimlediğiniz ya da bildiğiniz "Oyuncu Koltuğu" veya selefi ürün önerilerine açığım. 500-700 Tl bandını aşmayacak şekilde önerilerde bulunursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
S-Link SW-CWF80 QI Sertifikalı 10W 5V/2A- 9V/1.1A Siyah Kablosuz Şarj Cihazı: Amazon.com.tr
#Zam #Telefon
25-29 Aralık döneminde Samsung S10+ alayım dedim. 4,649 Tl civarında "Amazon" üzerinde uygun bir fiyatla bulunabiliyordu. Yeni yıl ile yeni model tanıtımları ve doların düşüşü etkisini göstersin de alırım demiştim. 4,992 Tl bandında şu anda. Kaçırdığım bir vergi düzenlemesi mi oldu? Dolar ya da Euro kuru mu arttı? Bu fiyatlar niye stabil değil ya.
daha once wifi alici almistim burdan
https://www.itopya.com/pny-geforce-rtx-3080-uprising-12gb-gddr6x-384-bit-lhr-ekran-karti_u19802
Site adını ilk defa duyduğum için atıyorum özellik farkını bilmiyorum
Çok teşekkürler. Çok daha mantıklı oldu bu.
@ucandoktor aynı sitede 17.5k ya 3080 ti de var. onu da değerlendir.
@m-menguc Teşekkürler. ti modelini fark etmemiştim.
@vitalyscherbo LHR sürücü tabanlı bir kısıtlama değil miydi? Nvidia bu kısıtlamayı güncel sürücülerde kaldırdı diye biliyorum ben. LHR diye satılan kartların diğerlerinden bir farkı yoktur herhalde şuan.
@hamdi sürücü bazlı. @vitalyscherbo olmaz. lhr olayı zaten madende çalıştığını fark edip 10dk içinde frekansları kısmak.
PNY markasını genelde itopya uygun satıyordu. Bakmakta fayda var.
PNY nin clock hızları düşük deniyor, soğutma ve genel komponent kalitesi nasıldır acaba.