#3080
Herkese selamlar.
Elimde ki bilgisayarı yavaştan güncelleme zamanı geldi. Tabi bütçenin aslan payını ekran kartı alacağı için 3080 bir ekran kartı bakıyorum.
Şöyle bir kart buldum ve fiyatı garip şekilde uygun. Bu markayı, siteyi ya da kart içeriğini bilen var mıdır?

Teşekkürler 🙂 Aslında kartın fiyatı garip şekilde uygun geldi. Ben mi acaba fiyatlardan uzak kaldım bilmiyorum.
daha once wifi alici almistim burdan
https://www.itopya.com/pny-geforce-rtx-3080-uprising-12gb-gddr6x-384-bit-lhr-ekran-karti_u19802
Site adını ilk defa duyduğum için atıyorum özellik farkını bilmiyorum
Çok teşekkürler. Çok daha mantıklı oldu bu.
@ucandoktor aynı sitede 17.5k ya 3080 ti de var. onu da değerlendir.
@m-menguc Teşekkürler. ti modelini fark etmemiştim.
@vitalyscherbo LHR sürücü tabanlı bir kısıtlama değil miydi? Nvidia bu kısıtlamayı güncel sürücülerde kaldırdı diye biliyorum ben. LHR diye satılan kartların diğerlerinden bir farkı yoktur herhalde şuan.
@hamdi sürücü bazlı. @vitalyscherbo olmaz. lhr olayı zaten madende çalıştığını fark edip 10dk içinde frekansları kısmak.
PNY markasını genelde itopya uygun satıyordu. Bakmakta fayda var.
PNY nin clock hızları düşük deniyor, soğutma ve genel komponent kalitesi nasıldır acaba.