Anbox diye bir şey varmış, gidip onu kuracağım. Az kalsın chrome os flex falan yükleyecektim.
Anbox diye bir şey varmış, gidip onu kuracağım. Az kalsın chrome os flex falan yükleyecektim.
DualSense'i PC de kullanan arkadaşlar bu yazılıma bir göz atsa iyi olur. Sadece belirli oyunlarda açılan özellikler bu uygulama ile rahatlıkla açılabiliyor.
Toplu olarak dosya isimlendirmek için uygulama öneriniz var mı? (Windows)
@gamsizm Saclari varmis bi zamanlar 😀
#Ender3Pro Öğlenki ilk baskının ardından daha büyük bir ölçekte ikinci bir baskı aldım. Biri 12 diğeri 7 cm. Büyük olanı basmak 5 küçük olanı basmak ise 2 saat sürdü.

Film: Beasts of no Nation (Ulussuz Canavarlar) Imdb:7,7 Yönetmen: Cary Joji Fukunaga
Film (İç) savaşların nelere yol açabileceğini ailesi katledilen küçük bir çocuğun yaşanmışlığı üzerinden çarpıcı bir şekilde dile getiriyor. Filmi izledikten sonra aslında ne kadar b*ktan bir dünyada yaşadığımızı bir kez daha fehmediyoruz! Yeryüzünde savaşlar, kıtlık, göç, tecavüz, yolsuzluk gibi zulüm ve adaletsizlikler maalesef hızla yayılıyor ve bu da ülkeleri yaşanılamaz bir hale getiriyor. İşte film bu acı gerçeği Afrika özelinde gözler önüne seriyor.
Filmi izledikten sonra ilk olarak yaptığım şey: Bizlere bu ülkeyi ve vatanı miras bırakanları minnetle yad etmek oldu. Eğer Edirne'den Hakkari'ye kendi içimizdeki birliği kalıcı bir şekilde tesis edemez ve ülkemizi muasır medeniyetler seviyesine (ötesine) çıkarmak adına gayretle çalışmazsak korkarım ki bizlerin de sonu pek farklı olmayacak!
Kendi adıma en çok sorguladığım şeylerden bir tanesi de barış ve refahın evrensel anlamda ne zaman gerçekleşeceği meselesi ve bunun gerçekleşmesi için bireysel/toplumsal anlamda ne yapmamız gerektiği? Ve dünyada böyle kötü şeylerin sürdüğünü gördükçe de bunun gerçekleşeceğine dair ümitlerim iyice azalmakta maalesef :/
Ama biz gene her daim ümitvar olalım:
"Yurtta sulh cihanda sulh." Mustafa Kemal Atatürk

waydroidle ilgili kaynak bulamadıydım. Ona da bakacağım. Xubuntu da ubuntu gibi mi çalışır? Biraz hafif olması gerekiyor sistem de
@at Wayland gerektiriyor ve Nvidia gpu ile çalışmıyor bildiğim kadarıyla ( her ne kadar son zamanlarda Nvidia Wayland tarafında gelişse de ) , Intel ve AMD gpu'larda ( Mesa ) sorun yok.
@housedakitopal neyse ki amd var bende. Hatta asıl kullanmayı düşündüğüm bilgisayarda apu var.