Anbox diye bir şey varmış, gidip onu kuracağım. Az kalsın chrome os flex falan yükleyecektim.

https://www.youtube.com/watch?v=MbmiHnasGWg

Anbox - Android in a Box

See http://anbox.io for more information about Anbox.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

DualSense'i PC de kullanan arkadaşlar bu yazılıma bir göz atsa iyi olur. Sadece belirli oyunlarda açılan özellikler bu uygulama ile rahatlıkla açılabiliyor.

https://github.com/Paliverse/DualSenseX

GitHub - Paliverse/DualSenseX: Connect your DualSense Controller, use Adaptive...

Connect your DualSense Controller, use Adaptive Triggers, Emulate Xbox 360 or DualShock 4 through USB or Bluetooth on PC - GitHub - Paliverse/DualSenseX: Connect your DualSense Controller, use...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Toplu olarak dosya isimlendirmek için uygulama öneriniz var mı? (Windows)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

@gamsizm Saclari varmis bi zamanlar 😀

Donanımsal - Bölüm 2

Donanımsal Bölüm 2. sene 2006. Google YouTube'u yeni satın almış. Facebook var ama henüz üniversite ağı. 2006 yılının Eylül'ünde herkese açılacak. Twitter'da...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#Ender3Pro Öğlenki ilk baskının ardından daha büyük bir ölçekte ikinci bir baskı aldım. Biri 12 diğeri 7 cm. Büyük olanı basmak 5 küçük olanı basmak ise 2 saat sürdü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 10

Film: Beasts of no Nation (Ulussuz Canavarlar) Imdb:7,7 Yönetmen: Cary Joji Fukunaga

Film (İç) savaşların nelere yol açabileceğini ailesi katledilen küçük bir çocuğun yaşanmışlığı üzerinden çarpıcı bir şekilde dile getiriyor. Filmi izledikten sonra aslında ne kadar b*ktan bir dünyada yaşadığımızı bir kez daha fehmediyoruz! Yeryüzünde savaşlar, kıtlık, göç, tecavüz, yolsuzluk gibi zulüm ve adaletsizlikler maalesef hızla yayılıyor ve bu da ülkeleri yaşanılamaz bir hale getiriyor. İşte film bu acı gerçeği Afrika özelinde gözler önüne seriyor.

Filmi izledikten sonra ilk olarak yaptığım şey: Bizlere bu ülkeyi ve vatanı miras bırakanları minnetle yad etmek oldu. Eğer Edirne'den Hakkari'ye kendi içimizdeki birliği kalıcı bir şekilde tesis edemez ve ülkemizi muasır medeniyetler seviyesine (ötesine) çıkarmak adına gayretle çalışmazsak korkarım ki bizlerin de sonu pek farklı olmayacak!

Kendi adıma en çok sorguladığım şeylerden bir tanesi de barış ve refahın evrensel anlamda ne zaman gerçekleşeceği meselesi ve bunun gerçekleşmesi için bireysel/toplumsal anlamda ne yapmamız gerektiği? Ve dünyada böyle kötü şeylerin sürdüğünü gördükçe de bunun gerçekleşeceğine dair ümitlerim iyice azalmakta maalesef :/

Ama biz gene her daim ümitvar olalım:
"Yurtta sulh cihanda sulh." Mustafa Kemal Atatürk

BeğenFavori PaylaşYorum yap