Tengri sembolü
Uzun zamandır işten vakit buldukça uğraştığım tablo. Duvara asmak için yaptım.
CNC makinesinde MDF malzemesinden bunu çıkardım. Kenarlarını kesip kaba bir zımpara yaptım.

Sonra üzerine kalın bir astar atıp direk son kat zımparası yaptım.

Önce siyah kalın bir boya uyguladım.

Sonra göz kararı bir turkuaz boya yapıp kalın siyah boyanın üzerine onu uyguladım

Sonra kabarık olan yerleri zımparaladım ve aşağıdaki istediğim görüntü oluştu.
Çok hatası var ama bu parçayı vakit oldukça yapıyordum ve ilk baştaki beyaz astar zımparası çok uğraştırdı. Erteleye erteleye yaklaşık 5-6 ayda bitirdim.

Astardan sonraki bütün işlemlerin arasında birer gün bekledim. Boyanın kuruması için
En son son kat zımpara yaparak Parlak vernik uyguladım.

Şimdi salonumun duvarına asacağım 🙂







Çok güzel olmuş👍
Güzel saat da olur bundan. En dış çerçeveye eski Türkçe ile rakamlar miss gibi.
ona benzer bir saat yapacağım
Ahşap cnc işinde'miyiz hocam.
yat boyacısıyım
Şahane olmuş.