çok ağırsan koşu bandına paran yetmeyebilirç ben 150 kiloyum alacaktım vazgeçtim 70 k lardan falan başlıyor benim kiloma göre olanları kw gücü önemli. bisiklet salonda eskiden çok kullandım bunlara oturunca uzun süre kullanamıyorsun çünkü oturduğun yerde uyuşma yapıyor. o yüzden düz yürüyüş en iyisi. alabiliyorsan yüksek beygirli koşu bantlarından al chat gptden kilonu falan yazıp senin kilona göre olan cihazı anlayaiblirsin. yani düşük güçlü alırsan çabuk bozulur ha yok ben hemen zayıflarım dersen 3-4 ay zorlarsın cihazı zayıflayınca normal eskimesine döner 😀 ama bence en mantıklısı dışarıda yürüyüş yapmak bedava. ama evin konforuda yok tabi bir de antalya gibi nemli yerde yaşıyorsan yaptığın spor bir işe yaramaz sporu yapacaksan nem olmayacak en azından antalya gibi aşırı nem ve güneş altı 😀

turkuaz güzelmiş bizden.