iPhone 7 Plus a1784 İOS 15.8.4 cihaza sahibim. Şebeke çekimi ile ilgili problem yaşıyorum.
1- birini arayacağım zaman çevir sesi geç geliyor bazen aranmıyor hat düşmüyor gibi yapıyor aramayı sonlandırıyorum tekrar arıyorum
2-telefon ekran kilitli vaziyette dururken biri aradığında telefonum kapalı görünüyor(aradığınız numaraya şu an ulaşılamıyor)
3-hattımı Turkcell taktigimda internet ve SMS çalışıyor fakat şebeke üzerinden arama yapma ve çağrı alma yapılmıyor.
Vodafone kullanıyorum bu çalışıyor fakat üstteki saymış olduğun çevir sesi geç gelmesi, biri aradığında telefonumuna çağrı gelmemesi problemlerini yaşıyorum.
(*#06# yapınca imei geliyor)
Dyson v8 mi bosch unlimited 7 ( 2 bataryalı) mi
İkisininkinden fiyatı aynı yaklaşık
Bunların çekiş gücü nasıl
Dyson un yedek parça sıkıntı diyorlar
Bosch alsam keşke dyson alsaydım dermiyim kimi çekişten memnun değil
Yardımcı olabilir misiniz
Herhangi bir Twitter hesabının RSS olarak takip etmenizi sağlayan bir araç.
1-) Arama kutusuna Twitter hesabının kullanıcı adını yazıp aratıyoruz.
2-) İstediğimiz hesabın profiline tıklıyoruz.
3-) Sağ üst köşedeki RSS simgesinin bağlantısını kopyalayıp RSS okuyucumuza veriyoruz
Link :
https://nitter.42l.fr/
Merhabalar,
Bir dizüstü bilgisayar alacağım ve fikierlerinize ihtiyacım var. 3 model arasında kaldım.
1 Tulpar T5 V19.1.2 15.6 (https://www.monsternotebook.com.tr/tulpar/monster-tulpar-t5-v19-1-2/)
2 MSI GL65 9SD-033XTR I7-9750H (https://www.itopya.com/msi-nb-gl65-9sd-033xtr-i7-9750h-16gb-ddr4-gtx1660ti-gddr6-6gb-256gb-ssd-15-6-fhd-dos/)
3 MSI GL65 9SE-014XTR (https://www.itopya.com/msi-nb-gl65-9se-014xtr-i7-9750h-16gb-ddr4-rtx2060-gddr6-6gb-512gb-ssd-15-6-fhd-freedos/)
1 ve 2 numara arasındaki fiyat farkı sadece marka olarak görüyorum. Daha önce hiç Monster kullanmadım. Monster için fikirlerinizi alabilir miyim? MSI'ın soğutma sistmeni çok daha iyi biliyorum.
2 ve 3 arasındaki fark Ekran kartı, 2'de 1660TI 3'de ise RTX2060 bulunmakta.
- Amaç oyundan çok sanallaştırma ve uygulama geliştirme (Java, Android) oyun içinse oynayacağım en yüksek donanım isteyen sanırım Star Citizen bunun dışında HL veya AOE benim için yeterli oyunlar 🙂
Deneyimlerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
#LaptopTavsiyesi #MSI #Monster
Marketlerdeki hazır sütler arasında hiç şüphesiz en beğendiğim süt.
Sabah-akşam tüketiyorum ve laktozsuz olması sebebiyle çok da hafif bir süt.
Migroslarda var normalde ama uzun süredir 1 litrelik olanları gelmiyor. O yüzden sadece metro markete bu sütü almak için gidiyorum.
Şiddetle tavsiye edilir. İlk başta tadı tuhaf veya şekerli gelebilir ama alışınca normal süt içemiyorsunuz o kadar söyleyeyim. #SütTavsiyesi
Boş zamani olupta bana küçük bir logo yapabilecek olan varmi? Sadece 2 harften oluşacak, şunun gibi
#OtoSeyir #anime attack on Titan üçüncü sezonun ikinci yarısı başlayana kadar ikinci kez initial d'yi izliyorum
Yurtdışı alışveriş GittiGidiyor'da yeni mi başladı. Bir avantajı var mı?
@orcun Senin yüzünden önce 8.1'e sonra 10'a en sonunda da 7'ye geçtim. 😀 Ama o arkaplanları ve sesleri bile özlemişim. 🙂 Kurulum 10'un yarısı kadar sürdü. Aptal uygulamaları kaldırmak ve gereksiz ayarlamalar yapmakla uğraşmadığım için bi 20 dakika daha kazandım. Sistemin hızıda ciddi anlamda arttı.
Nasıl çözerim teşekkürler
Sesin geç gelme sorunun sebebinin Vodafone olduğunu düşünüyorum çünkü aynı hatayı ben de alıyorum. Hem 16pm hem de değişik Xiaomi modelleri ile denedim sorun baki, onun dışında Turkcell sorunun sebebini bilmiyorum belki uygulaması üzerinden 4.5g ayarının yapılması gerekiyordur belkide telefonun yazılımında sorun vardır dfu modu kullanarak temiz format atmak çözüm olabilir.