80W iyi değil mi
yani öyle aman aman oyun oynamam(fifa callofduty dota age of falan)
80W iyi değil mi
yani öyle aman aman oyun oynamam(fifa callofduty dota age of falan)
bende de var özellikle meyve tetikliyor (!!!!! ELMA !!!!!! ve Üzüm tetikliyor )
uygulama nasıl hocam açılış performansı
iki ssd nasıl yaptınız
16 gb ram ssd li si windows 10 nasıl hız performans olarak
https://www.reddit.com/r/applehelp/comments/1krw3e5/whatsapp_not_working_on_iphone_7_plus_ios_1583/
güncelleme gelse bari bekiyoruz her hafta güncelleme yayınlıyor
mahvettiler iphone 7lerde siyah-beyaz ekran problemi oldu. açılmıyor( eskiden kurulu ise sıkıntı yok yeni yükleyenlerde çalışmıyor)
7 lerde batarya orjinaliliği sorgulamıyorum. Jcid de normal batarya gibi arada birşey yok
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bende geçtim hem firefox hem thunderbird de geçtim gayet memnunum