gecen hafta Turkiyede idim vatan pc e girdim klavye bakicaktim cok pahal;iydi dedim aliyim ingilisce bulamadim ben baya aliskanlik var ingilisceye her yerdemi yok yoksa varmi?
gecen hafta Turkiyede idim vatan pc e girdim klavye bakicaktim cok pahal;iydi dedim aliyim ingilisce bulamadim ben baya aliskanlik var ingilisceye her yerdemi yok yoksa varmi?
@mannequin burdayim kardes uyesiz arkadasin mesajlarin goruyorum sadece uyeli sanirim bloklamis beni 🙂
selam arkadaslar evde gpon la ev telefonu numarasi geliyor onu lan ile pc e baglamak icin program varmi voip yani
arkadaslarben 70 metreden internet getirdim lan kablo ile kablonu aldigim zaman 8 disi takinca calismiyordu 4lu takili ama simdi portu 1gbp alinca internet gidiyor 100mps alinca calisiyor operator bana 350 mbps veriyor simdi kabloyu deyisirsem calisirmi? 1gbps
selam naber nasilsiniz benim suan ana telefonum android iphone 13 de var ona gecmek istiyorum ama wp biznes mesajlarin nasil tasiyiCAM BILMIYORUM
Selam bazi arkadaslar biliyor ben engelliyim bir elim iyi calismiyorb ps5 aldim hikaye oyunlari ve fps oyunlarda sag analog da olan nisangah onu nasil deyise bilirim
selam arkadaslar ios da pano eklemek yok biliyorum ama ikinci parti uygulamasi bilen varmi?
yani android klavyesinde olan pano diyorum kopyalama
2 bluetooth kulaklığı bilgisayara bağlamak mumkun mu?
arkadaslar evde 100mbp/s download 100 mbp/s uploadim var
download yaparken upload dusuyor upload yaparken download bu neden kaynakli
arkadasl;ar aranizda webserver calistiran varmi webde centos 7 directadmin vps backupslarimi otomatik google drive vermek istiyorum 3cu parti uygulamalari varmi bilen varmi
Fiziki mağazada bulmak zor olur, online olarak bulunabilir ancak.
sadece merak ettim geri geldim Azerbaycana kola 300ml 2 manat bizim para ile onu gordum gelmek istedim direk bizde 0.70 manat 🙂
@ferzeliyev Burada bizi nasıl kazıkladıklarını kendi gözlerinle görmüşsün 🤣
@mannequin aynen kanki
@mannequin doğru kazıklanıyoruz ama kola üreten firma elektriği suyu doğalgazı daha pahalıya alıyor. Azerbaycan'da çalışan bir mühendis (çok vakıf değilim biraz araştırdım) 1500 manat (900 dolar) maaş alırken Türkiye'de kola üreten firmada 80 bin lira (1900 dolar) maaş alıyor. Bu sebeple de daha pahalıya satması anlaşılır.
Ama İsviçre ile kıyaslarsak mühendisine 10 bin frank (12 bin dolar) verip kolayı 1 frank (1.2 dolar - Türkiye ile aynı fiyat)a satıyor 🙂
@canberke İlk dediğiniz tabii ki normal bir ülkede anlaşılabilir bir durum ama dediğiniz gibi geçerliliğini yitiriyor. İsviçre'de ortalama maaş 6.500 frank, Türkiye'de 30.000₺. Cola'yı üreten firmanın hiçbir şeye para verdiğini zannetmiyorum, vergi bile vermiyordur.
@mannequin Yok yok veriyorlarmış 😀 Sorgulattım şimdi e-devletten. Geçen yıl 130 milyon ateşlemişler devlete
@canberke Çok vermişler.
online sitelerde ingilizce diye aratırsan var bayağı aradığın klavyeyi bulamazsan da stickerlar var ideal değil ama günü kurtarır. ben zaten klavyeye bakmadan yazıyorum diyorsan üzerinde ne olduğu önemli değil her dile çevirebilirsin windows’ta klavyeni
bana dugmeler saglam lazim kiriliyor baya
Fiziki mağazada bulamazsın pek ama online mağazalarda bir çok model satılıyor
cok tsk
@ferzeliyev Azeri arkadaşım her şeyini Trendyol'dan alıyor hocam. Kargo vs de çok çıkmıyor gibi bir şey diyordu. Siz neden öyle yapmıyorsunuz?
Magzalardan alma gennelde %40 pahalı oluyor