gecen hafta Turkiyede idim vatan pc e girdim klavye bakicaktim cok pahal;iydi dedim aliyim ingilisce bulamadim ben baya aliskanlik var ingilisceye her yerdemi yok yoksa varmi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap