İy günler ts takipçileri. Annemin s6 edge telefonu açılmıyor hiçbir tepki vermiyormuş. Şarjı tamamen bitmiş daha sonra takmış şarja %100 olunca açmaya çalışmış fakat hiçbir şekilde telefonu tepki vermiyor. Var mıdır içindeki dosyalar silinmeden açmanın bir yolu? #TeknoYardım
Not: hard reset, soft reset denendi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Dumduz tas parcasi ama guzel gozukuyor nedense...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 12

İyi günler ts takipçileri. Annemlerin evine türk Telekom ev interneti bağlatıcaz fakat şu anda mı bağlatsak yoksa 2019 şu akn düzenlemesinin yürürlüğe girmesini mi beklesek kadar veremediler. Çok acelesi yok ama bi şey değişmeyecekse beklemenin de anlamı yok. Ne dersiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • TwoCenk @twocenk

    Şimdi 24 ay sözleşme ile bağlatırsanız. 2 ay sonra iptal ederseniz, kurulum ücreti ve 2 aylık indirim oranını ödeyip yeni bir tarife arayabilirsiniz. 2 ay sonra daha kötü tarifeler gelirse, benim 22 aylık sözleşmem var diyip yırtma ihtimaliniz olabilir.

  • gordonfreeman @gordonfreeman

    türk telekom alternatifleri bölgede yoksa sakın bekleme. benim tanıdığım türk telekom tüm kan emiciliğiyle 2019 yılında internete deli dehşet zam yapacaktır.

  • sawgent @sawgent

    AKN ile ilgili bir şeyler değişecek ama hangi yönde değişecek kimse bilmiyor. Operatörlerin kendisi bile kafalarına göre uygulama yapıyorlar şimdiden. Ama bilinen tek bir şey var; yeni yılla birlikte ücretler artar. Taahhüt vermez yada yeni alacak olursanız yeni ücretlendirmelere tabi olursunuz.

    Türknet yada benzeri taahhütsüz alternatifleri araştırın derim hemen bağlatacaksanız.

15-20 metrekare büyüklüğündeki odayı ısıtmak için "düşük güç tüketen" max 100tl dolaylarında ısıtıcı arayışındayım. Merkezi şekilde kaloriferler yanıyor fakat yeterli olmuyor. Aşağıdaki ürün yeterli midir sizce ?
https://www.hepsiburada.com/kumtel-lx-6331-2000-watt-fanli-isitici-p-EVKUMTELLX6331

Kumtel LX-6331 2000 Watt Fanlı Isıtıcı Fiyatı - Taksit Seçenekleri

Kumtel LX-6331 2000 Watt Fanlı Isıtıcı en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla online sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

İyi günler Ts takipçileri. Kenarda atıl durumda olan philips 170s monitörümü canladırayım diyorum. Sadece vga girişi var. Sizce bununla neler yapılabilir? Benim aklıma tv yapmak geldi ne dersiniz ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 18

Bugün anandolu üniversitesinin ikinci üniversite kapsamında öğrenim ücretini ödedim fakat hesapta 70 tl varmış öğrenim ücreti ise 260 tl. Ödediğimde başarıyla tamamlandı dedi fakat şu anda kaydım gözükmüyor işin garibi ise karttaki 70 tl yi çekmişler. Ne yapmam gerekiyor bu durumda?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7

Bioshock serisini almıştım geçen hafta. 1. oyunu oyanamaya çalıştım ama inanılmaz karanlık ve gergin bi ortam olduğu için oynayamadım. Hikayesi güzel ve genelde açık, renkli alanlarda geçen single player oyun ne tavsiye edersiniz ? #oyuntavsiyesi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 15

#teknoyardım #seskartı İyi günler Ts takipçileri. Bilgisayar açık veya kapalı farketmeksizin hopörlörlerden sürekli dip ses geliyor. Bu ses pc açık olduğu zamanlarda mausu oynattığım zaman belirgin hale geliyor. Hopörlörlerin sesini kısarsam ses kesiliyor. Muhtemelen anakarttaki elektrik gürültüsünün yansımaları bu. Ses kartı alırsam sorunumun çözüleceğini düşündüm ama pci mı alsam yoksa harici usb mi alsam karar veremedim. Ayrıca 3.5 kulaklık girişi çoğaltıcı kullanıyorum. Aşağıda linkini verdiğim ürün sizce sorunumu çözer mi?
https://www.hepsiburada.com/asus-xonar-dg-5-1-pci-ses-karti-p-BD300898?magaza=Yenisey&wt_gl=cpc.elk.bilgisayar-notebook.pla&gclid=Cj0KCQjwz93cBRCrARIsAEFbWsiFrrzN27M5deQBni7oR5N9-48kv1ouup1vVJzA9j7cpdL4ct865CQaAresEALw_wcB

Asus Xonar DG 5.1 Pci Ses Kartı Fiyatı - Taksit Seçenekleri

Asus Xonar DG 5.1 Pci Ses Kartı en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla online sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#Spoilersız İlk defa bi oyunun hikayesinin tamamını canlı yayında izleyerek bitirdim(Ne kadar bitirmiş olursam işte). Spiderman çizgiromanlarını vs okumadım hatta marvel evreninde en az ilgimi çeken kahramandır kendisi. Fakat oyun cidden güzel olmuş ki ben sadece izledim, oynasam nası zevkli kim bilir. Dövüş mekanikleri o kadar güzel ayarlanmış ki yağ gibi akıyor oynanış. Görsel olarak aman aman demedim açıkcası. Hikayesi de gayet güzel olmuş bu arada. Ne yalan söyleyeyim ps4 alasım geldi 🙁 Son olarak marvel filmlerinden alışık olduğumuz üzere 2 tane after credit sahne var onları unutmayın 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • lterlemez @lterlemez

    Ama çook fazla seyahat var ya; açıkçası bu tür oyunlardan soğutuyor. Bu yeni modayı ben çok benimsemedim açıkçası, oynama süresi için böyle bir hileye başvurmaları çok hoş değil...

    • emrebn @emrebn

      Yani oyanamadığım için kesin bir şey söyleyemiyorum çünkü yayın izlerken ya sohbeti okuyorsun yada yayıncı bir şeyler anlatıyor o yüzden pek dikkat edemedim ama sadece ana hikayeyi oynamak isteyen ve vakti dar olanlar için -ki bu büyük kitleyi oluştuyor- fast travel biraz daha kullanışlı olsa iyi olurmuş.

  • Onur Eryilmaz @onurery

    Oyunun bir diğer güzel yanı yakın zamanda gelecek olan DLC'ler ile hikaye biraz daha devam edecek. Yani 1 haftada oynayıp bitirdikten sonra oyuna tekrar dönmek için güzel bir bahaneniz de olacak. PS4'üm var, oyunu almak için bütçem de var ama açıkçası bu sefer oyunu almadım, çünkü bir heves alıyorum(misal GoW4) yarısına kadar vakit buldukça oynuyorum sonrası gelmiyor bir türlü 😀

    • emrebn @emrebn

      Ben olsam bi şans verirdim olmazsa daha yeni bir oyun 2.elde rahat satarsınız.

    • Onur Eryilmaz @onurery

      @emrebn Hocam 2. elden satarım da şöyle gelişiyor oyun olayım. Alıyorum bir heves, ilk hafta vakit bulursam ancak 4-5 saat oynayabiliyorum. Sonra 2. hafta belki bir 3-4 saat. Sonra zaten hevesim kaçıyor ama bir ara boş vaktimde devam edip bitiririm diye satamıyorum da 😀 Sonra zaten iyice düşmüş oluyor fiyat 😀 O bakımdan oynadığım oyunlar genelde 1-2 maç atıp çıkarım tarzı oyunlar oluyor(Overwatch, Fifa serisi, PUBG vs.). Mesela Fifa'yı her sene çıktığı gibi alıyorum, ilk 1 ay sıklıkla oynuyorum, sonra ara ara girip oynuyorum. Ama bitirmeli oyunlarda çıktığı gibi alıp bitirmezsem zaten hevesim kayboluyor 2 hafta içinde bir daha da yüzüne bakmıyorum.