Tablet kullanan kaç kişiyiz?
Telefon kesinlikle tabletin yerini tutmuyor. 1- 1.5 ay tabletsiz kaldım, oradan biliyorum.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
iPad mini 3'üm var. İlk çıktığında almıştım. Şuan evin vazgeçilmezi durumuna geldi. Annem yemek tarifi, el işi örneği bakıyor. Babam haber okuyup, müzik dinliyor. Ben yatağımda yatarken video izliyorum. Güzel bir icat.
Android tablet mi. Bende var Samsung SM T210 eski ama idare ediyor. Netflix için kullanıyorum birtek.Sizde ne var
Asus memopad HD7
Tablet büyük kolaylık gerçekten. Ama sahip olabilmek çok lüks.
Tablete göre değişiyor. Biz ucuz Android tablet kullanıyoruz... 🙂
@teknostil 1 GB yetmiyor ama 🙁
@cemkoc Doğru. İdare ediyoruz işte. Bendeki de 1 gb ramli. 🙂
Ipad mini kullanıyorum, ilk sürümü, çok yaşlandı ama hala işimi görüyor. Pil performansı ilk günkü gibi
Galaxy tab s3 kullanıyorum. Telefonda film falan izlemiyorum. Ofis programları kullanamıyorum. Tablet gayet yetiyor hepsine
Laptop mu var
Sat boş durmasın. Aslında bir tablet alacağım ama bütçem müsait olmadı 😫
Lg gpad 8.3 var hala iş görüyor. Gönül istiyor ipad ama şimdilik ipad pro videoları açıp ekmek banıyorum 😀
Herkese lazim boyle arkadas
Telefon, tablet, laptop, tv box, hepsi var.
tv niyetine kullaniyorum 😀
Ben kullanıyorum.
ipad 2018 kullanıyorum.
iPad Mini 4. Evde elimden pek düşmüyor diyebilirim. Mutfakta, tuvalette, yatakta, kanepede uzanırken pratik bir okuma, seyretme, dinleme ve maalesef -bunda hata benim- vakit öldürme aracı. #tablet #ipad
ipad 4 var bende. ama çöp etti apple. sadece youtube ve netflix için kullanıyorum.
bende çöp tabletler var ya yüzüne bakmam
Bende mini2 kullanıyorum. Emektar oldu ama kullanılmaz hale gelene kadar idare edicez. İlerde birgün güncelleriz inşallah 😀
Bende nvidia k1 kullanıyorum. Eskidi ama güncel versiyonuyok ne yazık ki.
Evde ipad air 2 var pc'ye gerek kalmadan bir çok işimi hallediyorum